«Το Χαμόγελο του Παιδιού» σε συνδιοργάνωση με τον Δήμο Ζακύνθου, τον Ιατρικό Σύλλογο Ζακύνθου
και τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Ζακύνθου, βρέθηκε στο Δήμο Ζακύνθου από τις 02 έως και τις 06
Μαρτίου 2026, με τις Κινητές του Μονάδες και επιστημονικό προσωπικό, με στόχο τη δωρεάν παροχή
υπηρεσιών πρόληψης, ευαισθητοποίησης και διαχείρισης των προβλημάτων και όσων απασχολούν τα
παιδιά και τις οικογένειες.
Την Παρασκευή 06-03-2026, το σχολείο μας επισκέφθηκε τη κινητή μονάδα
οδοντιατρικού ελέγχου ”Ιπποκράτης” του Χαμόγελου του Παιδιού, με στόχο τη δωρεάν παροχή προληπτικού
οδοντιατρικού ελέγχου των μαθητών μας.

