Με αφορμή την άφιξη της άνοιξης, τα παιδιά μας συμμετείχαν με χαρά σε δημιουργικές δραστηριότητες, ζωγραφίζοντας, στολίζοντας και φυτεύοντας πολύχρωμα λουλούδια. Μέσα από τη συνεργασία και τη φαντασία τους, έδωσαν ακόμη περισσότερο χρώμα, ομορφιά και ζωντάνια στο σχολείο μας, δημιουργώντας μια χαρούμενη και ανοιξιάτικη ατμόσφαιρα!






