Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως ανακοινώθηκε από το υπουργείο παράταση των εγγραφών των μαθητών για τα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025 έως και τη Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024.
Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε με το σχολείο μας
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως ανακοινώθηκε από το υπουργείο παράταση των εγγραφών των μαθητών για τα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025 έως και τη Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024.
Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε με το σχολείο μας
Οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024 – 2025, θα πραγματοποιηθούν κατά το διάστημα 1 έως 20 Μαρτίου 2024, για τους μαθητές/τριες που έχουν γεννηθεί το έτος 2020 (προνήπια). Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α ́109).
Η επανεγγραφή των μαθητών/τριών που έχουν γεννηθεί το έτος 2019(νήπια) γίνεται αυτεπάγγελτα. Επικοινωνήστε ωστόσο με το νηπιαγωγείο για επιβεβαίωση, ή επιθυμία αλλαγής, του Τμήματος που θα παρακολουθήσει το παιδί (Βασικό Υποχρεωτικό, Προαιρετικό Ολοήμερο , Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοημέρου).
Οι μαθητές που έχουν γεννηθεί το έτος 2018 , εγγράφονται στην Α’ Δημοτικού. Για την εγγραφή οι γονείς θα παραλάβουν ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΝΗΠΙΟΥ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
(υπάρχουν χρήσιμες οδηγίες στο τέλος της ανακοίνωσης και στην είσοδο της εφαρμογής μαζί με αναλυτικά βήματα)
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Τα όρια της περιφέρειας του 1ου Νηπιαγωγείου Ζαγοράς έιναι :
Ζαγορά (Βόρεια του ναού της Αγ. Κυριακής & μέχρι το τέλος της συνοικίας της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος τέλος της Ζαγοράς).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου email και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Μετά την υποβολή της αίτησης και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας για ατομικά ραντεβού θα προσκομίζονται στo Νηπιαγωγείο τα παρακάτω δικαιολογητικά :
α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο τουΥ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.) οποίο συμπληρώνεται από παιδίατρο (1η σελίδα)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
ε) Έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόναμε υπεύθυνη δήλωσή του, η οποία θα πρέπει να κατατεθεί στο Νηπιαγωγείο πριν την οριστικοποίηση – τελική υποβολή της αίτησης εγγραφής.
Σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), οι αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες μπορούν να εγγραφούν, αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένα.
(Τα έντυπα επισυνάπτονται ακολούθως του άρθρου)
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ.πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους και σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ.106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α
Επίσης δύναται η δυνατότητα συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30 π.μ) με τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Διεύθυνση:Συνοικία Μεταμόρφωση Σωτήρα Ζαγοράς.
Τηλ:2426023438
email:mail@1nip-zagor.mag.sch.gr
ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΝΤΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ:
Στην αρχική σελίδα της ΠΡΩΤΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ( https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ ) υπάρχουν χρήσιμες πληροφορίες στις:
– Συχνές ερωτήσεις https://proti-eggrafi.services.gov.gr/faq
– Διευκρινίσεις https://proti-eggrafi.services.gov.gr/info
Δείτε την εγκύκλιο εδώ:.. https://blogs.sch.gr/1nipzagormag/files/2024/02/ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ-2024-25.pdf
Ομαδική εργασία τι μου έρχεται στο μυαλό όταν ακούω τη λέξη ΧΕΙΜΩΝΑΣ. Τραγουδήσαμε το τραγούδι του Χειμώνα ,στολίσαμε την τάξη μας και στη συνέχεια μάθαμε το γράμμα Χ,χ φτιάχνοντας τον δικό μας χιονάνθρωπο
Γνωρίσαμε τα ζωάκια που πέφτουν σε χειμερία νάρκη μέσα από τα παραμύθια και φτιάξαμε τη δική μας κατασκευή (αρκούδα)
Φρούτα και λαχανικά του χειμώνα .Αφού μάθαμε τα φρούτα της εποχής στη συνέχεια τα μετρήσαμε και φτιάξαμε τη δική μας φρουτοσαλάτα
Φυτέψαμε τα δικά μας μαρουλάκια
Τις κρύες μέρες φορέσαμε τα ζεστά ρούχα και αξεσουάρ και φτιάξαμε τη ντουλάπα με τα χειμωνιάτικα ρούχα
Ήπιαμε κι ένα ζεστό τσαγάκι του βουνού για να ζεσταθούμε
Ο κύκλος του νερού
Μάθαμε το ταξίδι μιας σταγόνας μέσα από βίντεο και παραμύθια κι έπειτα φτιάξαμε την ομαδική εργασία/κατασκευή αναπαριστώντας τον κύκλο του νερού .Κάναμε το δικό μας πείραμα με το νερό .
Η αμυγδαλιά,η νύφη του χειμώνα .
3 ιεράρχες
Αλκυονίδες ημέρες. Διαβάσαμε, είδαμε και αναπαραστήσαμε τον μύθο την Αλκυόνης .Φτιάξαμε τις δικές μας αλκυόνες
«Αδέσποτα και δεσποζόμενα ζώα-αναλαμβάνω δράση»
Στο 2ο εργαστηρίων δεξιοτήτων του θεματικού κύκλου “Ενδιαφέρομαι και ενεργώ, κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη”, με τίτλο: «Αδέσποτα και δεσποζόμενα ζώα-αναλαμβάνω δράση» είχε ως στόχο να κατανοήσουν τις ανάγκες και τα δικαιώματα των αδέσποτων και δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς, αλλά και τις υποχρεώσεις ενός υπεύθυνου κηδεμόνα. Τα παιδιά μέσω της σωστής ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, αποκτούν τα απαραίτητα εφόδια για ένα καλύτερο μέλλον για τη συμβίωση ανθρώπων και ζώων.
Συζήτηση στην ολομέλεια για τις γνώσεις που διαθέτουν οι μαθητές σχετικά με τα αδέσποτα και τα δεσποζόμενα ζώα
Μιλήσαμε για τις ανάγκες των ζώων και στην συνέχεια τα παιδιά αποτύπωσαν τις ιδέες τους μέσω της ζωγραφικής και της δημιουργίας του εικονόλεξου
Ομαδοποίηση εικόνων σε στεφάνια με αδέσποτα και δεσποζόμενα
Σωστή και Λάθος συμπεριφορά απέναντι στα ζώα
Τα παιδιά σε μικρές ομάδες παίζουν με το Bee–Bot, το προγραμματίζουν ώστε να περάσει από τις
κατάλληλες κάρτες που απεικονίζουν την σωστή φροντίδα ενός ζώου(ανάγκες των αδέσποτων και
δεσποζόμενων ζώων) και να αποφύγει αυτές με τα αδέσποτα/παραμελημένα ζώα και να φτάσει στον
τερματισμό. Για να το πετύχουν αυτό τα παιδιά παρατηρούν τις εικόνες, μετρούν κουτάκια,
προσανατολίζονται στο χώρο και επιλέγουν να πατήσουν τα κατάλληλα πλήκτρα. Όταν το πετύχουν, τα
παιδιά κερδίζουν το βραβείο καλύτερου φροντιστή ζώων.
παιχνίδι ρόλων τα παιδιά σε ομάδες αναπαριστούν σωστές και λάθος συμπεριφορές προς τα ζώα
Τέχνη και ζώα .Τα παιδιά παρατηρούν τις εικόνες και περιγράφουν τα συναισθήματα των ανθρώπων αλλά και των ζώων
Φτιάχνουμε το δικό μας σκυλάκι και του δίνουμε όνομα
Φτιάχνουμε σπιτάκι για τα αδέσποτα ζωάκια της γειτονίας τους βάζουμε φαγητό, νερό, ένα πρόχειρο ρούχο για ζεστασιά κι ένα παιχνιδάκι
Ως μέθοδο αξιολόγησης χρησιμοποιήσαμε τη τεχνική του καταιγισμού ιδεών προκειμένου να συγκρίνουμε τις ιδέες και τις γνώσεις που διέθεταν αρχικά οι μαθητές σε σχέση με αυτές που απόκτησαν κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου
Γράψαμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη και φτιάξαμε διάφορες χριστουγεννιάτικες κατασκευές
στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στο Νηπιαγωγείο μας
Σε συνεργασία με το 2ο Νηπιαγωγείο Ζαγοράς αλλά και με τους γονείς μετά τον εκκλησιασμό στην εκκλησία της Αγίας Παρασκευής ,στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο με στολίδια που έφτιαξαν τα παιδιά στην πλατεία της Περαχώρας .Στη συνέχεια είπαμε τα κάλαντα των Χριστουγέννων στο Δημαρχείο και στον γυναικείο και στον αγροτικό συνεταιρισμό Ζαγοράς.
ευχόμαστε σε όλους ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ κι ευτυχισμένο το νέο έτος!
Ο εαυτός μου ,το όνομα μου και το αρχικό μου
Μαθαίνουμε να αναγνωρίζουμε το όνομα μας και “ψαρεύουμε” το αρχικό του γράμμα .
Γνωρίζω τα μέλη της ομάδας μου
Ο ιστός της αράχνης
Η εκπαιδευτικός κρατά μια μπάλα από νήμα, κρατά την άκρη του νήματος και πετά την μπάλα σε ένα παιδί. Κάθε παιδί συστήνεται λέγοντας το όνομα του και τρία πράγματα για τον εαυτό του. Κρατά την άκρη του νήματος και αφού ξετυλίξει αρκετά το νήμα πετά τη
μπάλα του νήματος σε κάποιο άλλο μέλος της ομάδας. Η διαδικασία συνεχίζεται μέχρι όλα τα μέλη της ομάδας να παρουσιάσουν τον εαυτό τους.
Με μουσική κινηθήκαμε στο χώρο ελεύθερα. Στο σταμάτημα της μουσικής πήραμε τη μισή καρδούλα που ήταν στο πάτωμα και στη συνέχεια βρήκαμε το άλλο μισό της καρδιάς μας ! Με αυτό τον τρόπο γίναμε ζευγαράκια !
Γινόμαστε ζευγάρια και συνεργαζόμαστε για να μην μας πέσει κάτω το μπαλόνι
Η ομάδα συνεργάζεται ώστε να μην πέσει η μπάλα από το αερόστατο!
Όλοι μαζί ενωμένοι φτιάχνουμε το Συμβόλαιο της Ομάδας μας!Το υπογράφουμε με τις παλάμες μας και προσπαθούμε να το τηρούμε!!
Το κάδρο της αγάπης!Βάψαμε τις παλάμες μας και τις αποτυπώσαμε σε καρδούλα μαζί με την παλάμη του καλύτερού μας φίλου!
Τι μπορώ να καταφέρω μόνος μου και τι μαζί με την ομάδα μου !
Πειραματιζόμαστε! Δοκιμάζουμε πρώτα μόνοι μας να σηκώσουμε ένα παγκάκι, ένα τραπέζι και έπειτα όλοι μαζί. Τα παιδιά συμπεραίνουν πως μόνοι μας δεν μπορούμε να καταφέρουμε πολλά πράγματα ενώ όλοι μαζί μπορούμε!
Αναγνωρίζω τα συναισθήματα μου
Διαβάσαμε το παραμύθι η παλέτα των συναισθημάτων και στη συνέχεια φτιάξαμε την δική μας
Αναγνωρίζω και διαχειρίζομαι το θυμό μου!
το θυμόμετρο
το φανάρι του θυμού το φτιάξαμε και ατομικό και το πήραμε σπίτι για να μας θυμίζει πώς να συμπεριφερθούμε όταν θυμώνουμε
Κατασκευάσαμε την πληγωμένη καρδιά .Τα παιδιά έκαναν υποθέσεις για του λόγους που πιθανόν να την πλήγωσαν και βρίσκουν όμορφες λεξούλες για να την γιατρέψουν.
Ο πράσινος Δράκος και το μαγικό κουτί!
Αφηγούμαστε την ιστορία του Δράκου που θύμωνε πάρα πολύ. Όταν αυτό συνέβαινε, πετούσε φωτιές με αποτέλεσμα να καίγονται τα δέντρα! Ένα ξωτικό του έδωσε ένα μαγικό κουτί για να γράφει εκεί μέσα το θυμό του και να μην ξανακάψει το δάσος .
Κατασκευάζουμε το μαγικό κουτί του θυμού, για να βάζουμε εκεί μέσα τις ζωγραφιές που φτιάχνουν τα παιδιά όταν είναι θυμωμένα!
Μαζί είμαστε πιο δυνατοί!!
Τιμήσαμε τους ήρωες που πολέμησαν το 1940 και γιορτάσαμε το μεγάλο ΟΧΙ μαθαίνοντας τα γεγονότα ,κάνοντας κατασκευές ,λέγοντας τραγούδια, ποιήματα , κάνοντας κατάθεση στεφάνων και συμμετέχοντας στη μαθητική παρέλαση που πραγματοποιήθηκε στη πλατεία του χωριού.
Πόλεμος -Ειρήνη
Παίζουμε με τη λέξη ΟΧΙ
Κατασκευή τρίπτυχο (ελληνική σημαία -περιστέρι -οχι)
Πρόβα παρέλασης στο σχολείο
Σχολική παρέλαση στη πλατεία του χωριού
Μιλήσαμε για τον σεισμό ..γιατί γίνεται σεισμός, που οφείλεται και πως το αντιμετωπίζουμε .Φτιάξαμε το σακίδιο σεισμού και πραγματοποιήσαμε την 1η αντισεισμική άσκηση
2η αντισεισμική άσκηση (31/1/2024)
Θυμηθήκαμε τι είναι ο σεισμός ,τι πρέπει να κάνουμε και τι πρέπει να πάρουμε μαζί μας σε περίπτωση που γίνει σεισμός