Την παγκόσμια ημέρα των ζώων, η εκπαιδευτικός της τάξης επέστρεψε στο σχολείο μετά από διήμερο σαφάρι στην Τανζανία, και έφερε μαζί το αποτύπωμα της πατούσας ενός μεγάλου ζώου…

Τα παιδιά διατύπωσαν υποθέσεις ως προς το ζώο στο οποίο ανήκει η πατούσα..


Με αφορμή το αποτύπωμα της πατούσας ενός ελέφαντα, όπως τελικά αποκαλύφθηκε ότι ανήκει, τα παιδιά μοιράστηκαν τις γνώσεις τους και τις ιδέες τους σχετικά με το τι γνωρίζουν για τα ζώα και τι θέλουν να μάθουν.
Είδαμε εικόνες, παρακολουθήσαμε βίντεο και επεξεργαστήκαμε σχετικά βιβλία προκειμένου να συλλέξουμε πληροφορίες και να διαχωρίσουμε τα ζώα με βάση την κατοικία τους.
Στη συνεχεία, τα ταξινομήσαμε

Παίξαμε παιχνίδι μίμησης ζώων ως προς τα βασικά τους χαρακτηριστικά

Φτιάξαμε μάσκες με τα αγαπημένα μας ζώα και παίξαμε ένα θεατρικό σενάριο που εμπνευστήκαμε..

Αξιοποιήσαμε το εικαστικό μας ενδιαφέρον και δημιουργήσαμε έργα με θέμα τα ζώα

Κάναμε ταύτιση της εικόνας του ζώου με τη λέξη του ονόματός του

Η επαφή των παιδιών με φωτογραφίες που αποτύπωναν ζώα σε κλουβιά ενεργοποίησε το ενδιαφέρον τους να ενημερωθούν για τρόπους προστασίας των ζώων, “ώστε να ειναι ευτυχισμένα”.

Ενημερωθήκαμε για συλλόγους προστασίας ζώων και το έργο που επιτελούν


Συζητήσαμε τρόπους προστασίας και τους καταγράψαμε σε αφίσα που δημιουργήσαμε και κοινοποιήσαμε στους γονείς

Με τη βοήθεια της Bee bot βοηθήσαμε την καμηλοπάρδαλη, τον τίγρη, τον ελέφαντα και άλλα ζώα που βρίσκονται σε ζωολογικά πάρκα να επιστρέψουν στο φυσικό τους περιβάλλον

Η Bee bot, πέρα από την εξοικείωσή μας με τη διαδικασία του προγραμματισμού, συνέβαλε στο να ανακαλύψουμε ότι για κάθε πρόβλημα υπάρχουν περισσότερες λύσεις.

Γνωρίσαμε το γράμμα Ε του Ελέφαντα και θυμηθήκαμε κι άλλες λέξεις που ξεκινούν από την ίδια φωνούλα.

Στη θεματική μας αξιοποιήσαμε πολλά παιδικά παραμύθια, σχετικά με τον τόπο κατοικίας των ζώων και τρόπους προστασίας. Ενδεικτικά:
