Δάσος: Περπατώ, εξερευνώ, μαθαίνω

Με αφορμή την Ημέρα Περιβάλλοντος  (5 Ιουνίου ) οι μαθητές του 1ου Νηπιαγωγείου Ζαγοράς συμμετείχαν   στο Περιβαλλοντικό πρόγραμμα του ΚΕΠΕΑ Μακρινίτσας “Δάσος: περπατώ, εξερευνώ, μαθαίνω”. Η υπεύθυνη του ΚΕΠΕΑ Μακρινίτσας κ. Μαρία Γούλα μας ξενάγησε στο στο μονοπάτι «Ιάσονας», στο περιαστικό δάσος κοντά στον οικισμό της Πορταριάς. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να περπατήσουμε  στο  δάσος ,να διασχίσουμε ρυάκια και να έρθουμε σε επαφή με τα φυτά και τα βότανα του δάσους  όπου μάθαμε την ονομασία τους αλλά και την χρησιμότητα τους στην υγείας μας .Έπειτα παίξαμε διάφορα παιχνίδια του αέρα με ειδικούς σωλήνας ακούγοντας έτσι τους ήχους της φύσης, γνωρίσαμε μέσα από κάρτες αλλά και γαντόκουκλες τα ζώα που ζουν στο δάσος. Τα παιδιά αντιλήφθηκαν την προσφορά του δάσους τόσο στους ανθρώπους όσο και στα ζώα και φυτά .

εικόνα Viber 2024 07 15 18 14 36 628 εικόνα Viber 2024 07 15 18 14 36 752 εικόνα Viber 2024 07 15 18 14 36 504 εικόνα Viber 2024 07 15 18 14 36 908 εικόνα Viber 2024 07 15 18 15 05 438 εικόνα Viber 2024 07 15 18 15 04 333 εικόνα Viber 2024 07 15 18 15 04 277 εικόνα Viber 2024 07 15 18 15 04 200 εικόνα Viber 2024 07 15 18 14 37 289 εικόνα Viber 2024 07 15 18 14 37 141 εικόνα Viber 2024 07 15 18 14 37 049 ekd εικόνα Viber 2024 07 15 18 14 36 214 εικόνα Viber 2024 07 15 18 14 36 321 εικόνα Viber 2024 07 15 18 15 05 583 εικόνα Viber 2024 07 15 18 15 10 912 edk;

Διδακτική Επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ζαγοράς

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου επισκεφθήκαμε τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ζαγοράς.Οι μαθητές/τριες  πληροφορήθηκαν για την ιστορία του κτηρίου  από την υπεύθυνη της βιβλιοθήκης κι έπειτα  περιεργάστηκαν τους χώρους της Βιβλιοθήκης και της ανάγνωσης, ενώ παράλληλα ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας της δανειστικής βιβλιοθήκης . Στη συνέχεια ξεφύλλισαν αρκετά βιβλία – εικονογραφημένα και μη – θέτοντας ερωτήσεις σχετικά με τα βιβλία και την ταξινόμηση τους.  Τέλος, επέλεξαν ένα βιβλίο που τους έκανε εντύπωση  και αποτύπωσαν στο χαρτί τις ωραιότερες εικόνες του κειμένου, ζωγραφίζοντας έτσι την ιστορία. Τα παιδιά  συμμετείχαν στη δράση  δείχνοντας ενδιαφέρον και όρεξη για μάθηση και αποχώρησαν με τις ωραιότερες εντυπώσεις από το μαγικό κόσμο της φιλαναγνωσίας, υποσχόμενοι/ες ότι θα βρεθούν πολύ σύντομα στον όμορφο χώρο της βιβλιοθήκης.

library3 library4 library7 lgi 1 librar 1library1 2library Αντιγραφήlib 1 libra Αντιγραφή bus 2

 

ΠΑΣΧΑ

Που είσαι Λάζαρε που είναι η φωνή σου…

Γνωρίσαμε την ιστορία  και τα έθιμα του Σαββάτου του Λαζάρου. Φτίαξαμε τα Λαζαράκια από ζυμάρι και Λαζάρους κούκλες

εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 36 451 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 36 887 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 36 932 1

Μάθαμε την ιστορία του Πάσχα ,τα πάθη του Χριστού ,τα ήθη και τα έθιμα της Μεγάλης Εβδομάδας .Βάψαμε αυγά ,φτιάξαμε κουλουράκια, καλαθάκια και αυγοθήκες

εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 33 980 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 34 092 Αντιγραφή 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 34 357 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 34 494 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 34 576 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 34 654 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 34 735 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 35 586 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 35 670 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 36 110 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 36 188 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 36 241 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 36 312 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 36 395 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 39 035 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 39 102 1

Πασχαλινές κατασκευές, κάρτα λαμπάδα και βιβλιαράκι με την ιστορία του Πάσχα

εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 34 494 2 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 35 070 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 35 153 1

 

Επισκεφτήκαμε τον Γυναικείο Συνεταιρισμό των Γυναικών Ζαγοράς κι εκεί παρακολουθήσαμε την διαδικασία που γίνονται τα τσουρέκια

εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 34 813 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 34 888 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 34 969 1

Παίξαμε αυγοδρομίες

εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 34 176 1 εικόνα Viber 2024 06 25 21 08 34 271 1

 

Εργαστήριο Δεξιοτήτων :Ένα ταξίδι στο διάστημα

Αφού γνωρίσαμε το ηλιακό σύστημα και τους πλανήτες φτιάξαμε διάφορες κατασκευές και μάθαμε σχετικά τραγουδάκια

βξΣΥΣΤΗΜΑ

Γινόμαστε κι εμείς πλανήτες και αναπαριστούμε το ηλιακό σύστημα μπαίνοντας ο κάθε πλανήτης στην σωστή θέση

planites

Εναλλαγή ημέρας και νύχτας και οι φάσεις της σελήνης

ΠΛΑΝΤΣΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΛΛΗΝΗΣ

Πως δημιουργούνται οι σκιές; Αφού μάθαμε φωτογραφίσαμε τις δικές μας σκιές.

ΣΚΙΕΣ

Παίζουμε   με τους πλανήτες και φτιάχνοντας τον δικό μας πύραυλο εκτοξευόμαστε στο φεγγάρι

ΠΥΡΑΥΛΟΣΠΛΑΝΗΤΕΣ

Σχέδιο Δράσης :Διαμόρφωση του αύλειου χώρου του Νηπιαγωγείου

Ο αύλειος χώρος του σχολείου μας είναι σχετικά μικρός σε έκταση και αρκετά ανεκμετάλευτος σε πολλά σημεία.Η αυλή είναι το αγαπημένο μέρος των παιδιών και κάνοντας ορισμένες δράσεις διαπιστώθηκε από τις νηπιαγωγούς οτι η συμμετοχή και το ενδιαφέρον τους ήταν περισσότερο ενεργό . Επομένως θεωρήσαμε αναγκαίο ο αύλειος χώρος να διαμορφωθεί με τρόπο ο οποίος θα ενθαρρύνει και θα αναπτύσσει τη μάθηση, θα καλλιεργεί τιςσχέσεις μεταξύ των παιδιών μέσα σε ένα κλίμα ασφάλειας και ευχαρίστησης. Η αυλή του νηπιαγωγείου μας
εκτός από παιχνίδι να χρησιμοποιείται από εκπαιδευτικούς και παιδιά για ακαδημαικές δραστηριότητες.Για τους παραπάνω λόγους αποφασίσαμε να αναλάβουμε το σχέδιο δράσης με τίτλο “Διαμόρφωση του αύλειου χώρου του Νηπιαγωγείου”

Για την υλοποίηση της συγκεκριμένης δράσης συνέβαλαν οι γονείς φτιάχνοντας και βάφοντας κατασκευές, προσφέροντας  λουλούδια , λαχανικά αλλά και διάφορα υλικά (χρώματα,πινέλα κ.ά) .Επίσης ο Δήμος Ζαγοράς ,μας προμήθευσε με χρώματα και πινέλα και τέλος το Ίδρυμα Μελάς έκανε δωρεά ένα παιχνίδι-κάστρο αύλειου χώρου.

Με την πολύτιμη βοήθεια ,συνεργασία, διάθεση  και  αγάπη καταφέραμε να φέρουμε εις πέρα το συγκεκριμένο σχέδιο δράσης το οποίο χαροποίησε ιδιαίτερα  τα παιδιά και διευκόλυνε το εκπαιδευτικό μας έργο.

Σας ευχαριστούμε πολύ !



Λήψη αρχείου

Παράταση εγγραφών στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-25

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως ανακοινώθηκε από το υπουργείο παράταση των εγγραφών των μαθητών για τα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025 έως και τη Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024. 

Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε με το σχολείο μας

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2024-25

Οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024 – 2025, θα πραγματοποιηθούν  κατά το διάστημα 1 έως 20 Μαρτίου 2024, για τους μαθητές/τριες που έχουν γεννηθεί το έτος 2020 (προνήπια). Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α ́109).

       Η επανεγγραφή των μαθητών/τριών που έχουν γεννηθεί το έτος 2019(νήπια) γίνεται αυτεπάγγελτα.  Επικοινωνήστε ωστόσο με το νηπιαγωγείο για επιβεβαίωση, ή επιθυμία αλλαγής, του Τμήματος που θα παρακολουθήσει το παιδί (Βασικό Υποχρεωτικό, Προαιρετικό Ολοήμερο , Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοημέρου).

Οι μαθητές που έχουν γεννηθεί το έτος 2018 , εγγράφονται στην Α’ Δημοτικού. Για την εγγραφή οι γονείς  θα παραλάβουν  ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΝΗΠΙΟΥ.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

(υπάρχουν χρήσιμες οδηγίες στο τέλος της ανακοίνωσης και στην είσοδο της εφαρμογής μαζί με αναλυτικά βήματα)

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

 

Τα όρια της περιφέρειας του 1ου Νηπιαγωγείου Ζαγοράς έιναι :

Ζαγορά (Βόρεια του ναού της Αγ. Κυριακής & μέχρι το τέλος της συνοικίας της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος τέλος της Ζαγοράς).

 

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου email και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

 

  • τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου-προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή
  • τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας
  • εάν επιθυμεί τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου
  • τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα και
  • επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την

ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

 ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

Μετά την υποβολή  της αίτησης και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας για ατομικά ραντεβού  θα προσκομίζονται στo Νηπιαγωγείο τα παρακάτω δικαιολογητικά :

α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο τουΥ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.) οποίο συμπληρώνεται από παιδίατρο (1η σελίδα)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ε) Έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόναμε υπεύθυνη δήλωσή του, η οποία θα πρέπει να κατατεθεί στο Νηπιαγωγείο πριν την οριστικοποίηση – τελική υποβολή της αίτησης εγγραφής.

Σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), οι αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες μπορούν να εγγραφούν, αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένα.

 (Τα έντυπα επισυνάπτονται ακολούθως του άρθρου)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ.πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους και σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ.106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α

Επίσης δύναται η δυνατότητα συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30 π.μ) με τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/νήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00 π.μ.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 μ.μ σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 Διεύθυνση:Συνοικία Μεταμόρφωση Σωτήρα Ζαγοράς.

Τηλ:2426023438

email:mail@1nip-zagor.mag.sch.gr

 

ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΝΤΑΙ  ΣΧΕΤΙΚΑ:

  1. ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ https://proti-eggrafi.services.gov.gr/docs/manual_parents.pdf

Στην αρχική σελίδα της ΠΡΩΤΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ( https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ ) υπάρχουν χρήσιμες πληροφορίες στις:

– Συχνές ερωτήσεις  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/faq

– Διευκρινίσεις  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/info

  1. ΑΔΥΜ (στο σχολείο χρειάζεται μόνο η πρώτη σελίδα). Σας ενημερώνουμε ότι το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή(ΑΔΥΜ) μπορούμε να σας το δώσουμε και στο σχολείο κατά το ραντεβού σας. Το χρειαζόμαστε συμπληρωμένο από τον/την παιδιάτρο 1-11 Σεπτεμβρίου 2024 https://grafis.sch.gr/index.php/s/bbNXRvrkiA6eDSP/download

Δείτε την εγκύκλιο εδώ:..  https://blogs.sch.gr/1nipzagormag/files/2024/02/ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ-2024-25.pdf

 

ΧΕΙΜΩΝΑΣ

Ομαδική εργασία τι μου έρχεται στο μυαλό όταν ακούω τη λέξη ΧΕΙΜΩΝΑΣ. Τραγουδήσαμε  το τραγούδι του Χειμώνα ,στολίσαμε την τάξη μας και στη συνέχεια μάθαμε το γράμμα Χ,χ φτιάχνοντας τον δικό μας χιονάνθρωπο

 

7f30e7dc 562a 4819 bce3 8568ded9bd569a1cbb1a 3a53 42c1 ad04 4b2938d45f5a5d9ed78f 8822 492f a4dc a0739e623430269ea526 1bfa 48c8 9b03 aeea98f415ec

 

Γνωρίσαμε τα ζωάκια που πέφτουν σε χειμερία νάρκη μέσα από τα παραμύθια  και φτιάξαμε τη δική μας κατασκευή (αρκούδα)

 

d092a10e 34be 4d96 9b16 10c30977166a92a73050 d376 4ed0 a361 4db09107f2bfa2bd4bde 2464 4e91 89f4 d8cd46cd63f0

 

Φρούτα και λαχανικά του χειμώνα .Αφού μάθαμε τα φρούτα της εποχής στη συνέχεια τα μετρήσαμε και φτιάξαμε τη δική μας φρουτοσαλάτα

 

090cd077 4738 4e0e 8fd1 2dd5a64d705e059a7ecc 2152 4616 8866 dca32f53cb5a3899ddf1 9d45 401a ae18 7f797aeed93b

Φυτέψαμε τα δικά μας μαρουλάκια

08a08d88 d3c5 4e14 aa09 019e4d1cbeb0

Τις κρύες μέρες φορέσαμε τα ζεστά ρούχα και αξεσουάρ και φτιάξαμε τη ντουλάπα με τα χειμωνιάτικα ρούχα

7808ee23 dfd7 490d a3bf 418a3acb65325b777660 bad5 453f 9d66 81a647a7b70f

Ήπιαμε κι ένα ζεστό τσαγάκι του βουνού για να ζεσταθούμε

249d5a95 e8b2 4261 86ef 49d15ff06962

Ο κύκλος του νερού

Μάθαμε το ταξίδι μιας σταγόνας μέσα από βίντεο και παραμύθια κι έπειτα φτιάξαμε την ομαδική εργασία/κατασκευή αναπαριστώντας τον κύκλο του νερού .Κάναμε το δικό μας πείραμα με το νερό .

cecab113 40ea 4011 a806 b75b18554eca48dc9870 0804 40da 8c3f 38b14ac3359a

Η αμυγδαλιά,η νύφη του χειμώνα .

34a394c5 4ed1 426a 80f1 057b1190a3f88f1fd99b b98d 4356 ab25 7c6141cb7acd

3 ιεράρχες

7e87b15b 3953 4bf4 b4f6 34be519fd0a2

Αλκυονίδες ημέρες. Διαβάσαμε, είδαμε και αναπαραστήσαμε τον μύθο την Αλκυόνης .Φτιάξαμε τις δικές μας αλκυόνες

43961741 4ca6 40fa b94f 0d76b5f76a15

2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

«Αδέσποτα και δεσποζόμενα ζώα-αναλαμβάνω δράση»

Στο 2ο  εργαστηρίων δεξιοτήτων του θεματικού κύκλου “Ενδιαφέρομαι και ενεργώ, κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη”, με τίτλο: «Αδέσποτα και δεσποζόμενα ζώα-αναλαμβάνω δράση» είχε ως στόχο  να κατανοήσουν τις ανάγκες και τα δικαιώματα των αδέσποτων και δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς, αλλά και τις υποχρεώσεις ενός υπεύθυνου κηδεμόνα. Τα παιδιά μέσω  της σωστής ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης,  αποκτούν  τα απαραίτητα εφόδια για ένα καλύτερο μέλλον  για τη συμβίωση ανθρώπων και ζώων.

Συζήτηση στην ολομέλεια για τις γνώσεις που διαθέτουν οι μαθητές σχετικά με τα αδέσποτα και τα δεσποζόμενα ζώα

b189e1ad 9459 42db b885 16612b1d7705 6f0a82ca 60cb 4888 ba83 15b2537b1160

Μιλήσαμε για τις ανάγκες των ζώων και στην συνέχεια τα παιδιά αποτύπωσαν τις ιδέες τους μέσω της ζωγραφικής και της δημιουργίας του εικονόλεξου

d96ad5e6 1057 46cb b119 8199aca921d43a327e22 f7c5 4bd5 8c63 801456433d74

Ομαδοποίηση εικόνων σε στεφάνια με αδέσποτα και δεσποζόμενα

30e50198 fa20 4cf5 9891 7c9baecb059e 1

Σωστή και Λάθος συμπεριφορά απέναντι στα ζώα

Τα παιδιά σε μικρές ομάδες παίζουν με το BeeBot, το προγραμματίζουν ώστε να περάσει από τις
κατάλληλες κάρτες που απεικονίζουν την σωστή φροντίδα ενός ζώου(ανάγκες των αδέσποτων και
δεσποζόμενων ζώων) και να αποφύγει αυτές με τα αδέσποτα/παραμελημένα ζώα και να φτάσει στον
τερματισμό. Για να το πετύχουν αυτό τα παιδιά παρατηρούν τις εικόνες, μετρούν κουτάκια,
προσανατολίζονται στο χώρο και επιλέγουν να πατήσουν τα κατάλληλα πλήκτρα. Όταν το πετύχουν, τα
παιδιά κερδίζουν το βραβείο καλύτερου φροντιστή ζώων.

40dd8d8a f8d7 4fcb 858a 65a307896d30429bec3b 88f3 403e 8f09 c5f6b1c51631

παιχνίδι ρόλων τα παιδιά σε ομάδες αναπαριστούν σωστές και λάθος συμπεριφορές προς τα ζώα

f84e5ccd 7667 427b 9169 f1c71969b082

Τέχνη και ζώα .Τα παιδιά παρατηρούν τις εικόνες και περιγράφουν τα συναισθήματα των ανθρώπων αλλά και των ζώων

e124ce50 9653 4727 9fb7 9718f9c33253

Φτιάχνουμε το δικό μας σκυλάκι και του δίνουμε όνομα

6134598d 1352 4a9b a46e 390b4941ebd8

Φτιάχνουμε σπιτάκι για τα αδέσποτα ζωάκια της γειτονίας τους βάζουμε φαγητό, νερό, ένα πρόχειρο ρούχο για ζεστασιά κι ένα παιχνιδάκι

631a1408 d4ec 40f4 80e8 dca1e0a3a193 1

Ως μέθοδο αξιολόγησης χρησιμοποιήσαμε τη τεχνική του καταιγισμού ιδεών προκειμένου να συγκρίνουμε τις ιδέες και τις γνώσεις που διέθεταν αρχικά οι μαθητές σε σχέση με αυτές που απόκτησαν κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου

ο εννοιολογικός μας χάρτης
coogle

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

 

Γράψαμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη και φτιάξαμε διάφορες χριστουγεννιάτικες κατασκευές

εικόνα Viber 2024 02 06 22 21 23 419 εικόνα Viber 2024 02 06 22 21 23 763 εικόνα Viber 2024 02 06 22 25 04 663εικόνα Viber 2024 06 10 14 17 01 108εικόνα Viber 2024 02 06 22 58 53 472

στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στο Νηπιαγωγείο μας

εικόνα Viber 2024 02 06 23 01 58 864

Σε συνεργασία με το 2ο Νηπιαγωγείο Ζαγοράς  αλλά και με τους γονείς μετά τον εκκλησιασμό στην εκκλησία της Αγίας Παρασκευής ,στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο  με στολίδια που έφτιαξαν τα παιδιά στην πλατεία της Περαχώρας .Στη συνέχεια είπαμε τα κάλαντα των Χριστουγέννων  στο Δημαρχείο και στον γυναικείο και στον αγροτικό συνεταιρισμό Ζαγοράς.

εικόνα Viber 2024 02 06 23 13 17 837 εικόνα Viber 2024 02 06 23 24 15 679 εικόνα Viber 2024 02 06 23 24 15 815εικόνα Viber 2024 02 06 23 24 15 679

ευχόμαστε σε όλους ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ κι ευτυχισμένο το νέο έτος!

εικόνα Viber 2024 02 06 23 13 17 605εικόνα Viber 2024 02 06 23 43 33 242εικόνα Viber 2024 02 06 23 43 33 441