Ονόματα πολλά για παιδιά μοναδικά!

b6eaf56e 670a 4ddc ab57 6f3b20a041a9 1

Το όνομα είναι για το κάθε παιδί κάτι το ιδιαίτερο και το μοναδικό!Κομμάτι της ταυτότητας του..Μία λέξη τόσο σημαντική με την οποία έρχεται σε επαφή από πολύ νωρίς…Έτσι λοιπόν κι εμείς αποφασίσαμε να αναπτύξουμε δραστηριότητες σχετικές με αυτό, προκειμένου τα παιδιά να κατακτήσουν μέρος της γραφής,αφού είναι συναισθηματικά συνδεδεμένα με το όνομά τους.

Από την πρώτη κιόλας ημέρα, οι καθημερινές μας δραστηριότητες , όπως το παρουσιολόγιο , η υπογραφή των εργασιών  και  η τακτοποίηση στα συρτάρια , δίνουν την ευκαιρία στα παιδιά να ασχοληθούν με το όνομά τους αλλά και τα ονόματα των φίλων τους.

Οργανώθηκαν επιπλέον δραστηριότητες πιο οργανωμένες με σαφή επικοινωνιακό στόχο αλλά και νόημα,ξεκινώντας με συζήτηση στην παρεούλα μας..Συζητήσαμε λοιπόν..ποιο είναι το όνομά μας, από που προήλθε, ποιος μας το έδωσε , τι είναι η βάφτιση..και πολλά ακόμη ερωτήματα που απαντήθηκαν από το κάθε παιδί..

Ας δούμε τώρα μερικές από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε..

Μέσα από κινητικά παιχνίδια αναγνωρίσαμε το όνομά μας στην καρτέλα γραφής και κάναμε την αντιστοίχιση με τις καρτέλες των εργασιών μας,με τα ονόματα στο παρουσιολόγιο των σούπερ ηρώων αλλά και με τα συρταράκια των εργασιών μας.

‘Γράψαμε΄ το όνομά μας με καπάκια βάζοντας τα στη σειρά,με οδηγό την καρτέλα όπου τα γράμματα του ονόματός μας ήταν χωρισμένα σε κουτάκια..

 Εστιάσαμε και στον αρχηγό του ονόματός μας,το αρχικό μας γράμμα..

Ψαρέψαμε..το αρχικό μας γράμμα αφού βρήκαμε με κινητικό παιχνίδι την καρτέλα με τον αρχηγό του ονόματός μας κι έπειτα τα ομαδοποιήσαμε με την καρτέλα γραφής μας..

Ο γλυκός αρχηγός..Σχεδιάσαμε με το δαχτυλάκι μας το αρχικό του ονόματος μας στη ζάχαρη..

Γίναμε μικροί αρχαιολόγοι και με τα κατάλληλα εργαλεία ανασκαφής ανακαλύψαμε τους αρχηγούς των ονομάτων μας..

Παίξαμε κυνήγι κρυμμένου θησαυρού και ανακαλύψαμε μέσα στην τάξη μας,που είχαν κρυφτεί οι χρωματιστοί αρχηγοί μας..

Μέσα από διάφορα μουσικοκινητικά παιχνίδια μετρήσαμε πόσα γράμματα έχει το όνομά μας,πόσες συλλαβές,χτυπήσαμε παλαμάκια στις συλλαβές,ανεβήκαμε τόσα σκαλάκια όσες και οι συλλαβές του ονόματός μας στην σκάλα που σχεδιάσαμε στο πάτωμα της τάξης μας και άλλα πολλά..

Τέλος δημιουργήσαμε και κατασκευές σχετικές με το όνομά μας αλλά δουλέψαμε και σχετικά φύλλα εργασίας.

Ας δούμε μερικά από αυτά..

2de76171 8c5a 4177 b2be bf030df65125 710c9739 adb7 420c 9664 46a1f815b08a 1 e0b4b90b dc7e 4124 a216 e53621f7e672 1 2b6e6659 2f93 49f2 80fd 0a3a72a7cd81 393e1fd1 784f 4011 9906 f26422fb0568 1 1a1a0074 1538 4d84 8c5e fccae59c70ef 1d7acaab4 50af 45d4 bb67 4f251d8a62a6 1 6294f45a e81a 4a02 8dd4 b97b02dc7349 1 b010e878 6f89 4b42 b24c f78f4f5c3821 1 c3230e0b bdac 43f0 954b 105e936cc340 1 0c03b577 b7e0 4b06 9b00 27b8b8be4b06 1 872e8fa3 dd98 4bc8 9f43 6f00dc348271 2 51bcf297 4f46 45ae b06b 0b95b77f8436 1 13abfa00 0d7d 4f9c aa6e 263a6c6a9282 2b6eaf56e 670a 4ddc ab57 6f3b20a041a9 1