ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ Make a Wish
Συμμετέχουμε στο διαγωνισμό του make a wish με την παρακάτω αφίσα για το σχολικό έτος 2024-2025:
Τα παιδιά ντύνουν το αστέρι με τα χρώματα του ουράνιου τόξου και χαρίσουν ευχές!!!
Συμμετέχουμε στο διαγωνισμό του make a wish με την παρακάτω αφίσα για το σχολικό έτος 2024-2025:
Τα παιδιά ντύνουν το αστέρι με τα χρώματα του ουράνιου τόξου και χαρίσουν ευχές!!!
Η πρώιμη παιδική ηλικία είναι μια κρίσιμη περίοδος για τη διαμόρφωση διατροφικών συνήθειων και προτιμήσεων. Αυτή είναι η σημαντικότερη στιγμή για μια παρέμβαση και τη διαμόρφωση μιας προτίμησης για βιώσιμη και υγιεινή διατροφή.
Η κούκλα της τάξης μπαίνει μέσα κρατώντας το βιβλίο “Ο ωραίος Δαρείος” . Η αφορμή δόθηκε και το εργαστήρι ξεκινάει…
Διαβάζουμε την ιστορία η οποία αφορά την υγιεινή διατροφή ,συζητάμε στην ολομέλεια και στην συνέχεια ζωγραφίζουμε.
Zωγραφίζουμε την ιστορία “Μια φορά ήταν η κολοτούμπα” με θέμα την υγιεινή διατροφή
Ρουτίνα σκέψης με τη λέξη “ΔΙΑΤΡΟΦΗ”
Kυκλώνουμε τη σωστή φατσούλα. Χαρούμενη φατσούλα στις υγιεινές τροφές ,λυπημένη στις μη υγιεινές.
Φτιάχνουμε κολάζ με τροφές
Παιχνίδι αφής με φρούτα.
Μιλάμε για την σημασία της εποχικότητας των φρούτων και κάνουμε αντιστοίχιση
Φτιάχνουμε ποιηματάκι για την εποχικότητα φρούτων και λαχανικών
Τις μπουκιές μας δεν πετάμε….μπαγιάτικα κουλούρια έχουν μία δεύτερη ευκαιρία…με λαδάκι και ρίγανη…
Φτιάχνουμε ταμπελίτσες με σχετικό μήνυμα!
ΥΓΙΕΙΝΑ ΘΑ ΦΑΩ ΤΙΣ ΜΠΟΥΚΙΕΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΕΤΑΩ!!!
Η έννοια του Εθελοντισμού είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις ανάγκες αλλά και το ήθος του κάθε ατόμου που εμπλέκεται σε δράσεις προκειμένου να βελτιώσει και να αναλάβει τον ρόλο του ενεργού πολίτη που ενδιαφέρεται για την κοινωνία που τον περιβάλλει και που αποτελεί μέλος της. Tο παρόν Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων βασίζεται στην εκμάθηση μέσω επίλυσης προβλήματος, καθώς τα παιδιά αφορμούμενα από το πρόβλημα, διερευνούν, δοκιμάζουν, ανακαλύπτουν και σχεδιάζουν δράσεις προκειμένου να οδηγηθούν στη λύση.
Η πρώτη δράση αφορά την επίσκεψη μας στο χώρο, που μετά από συζήτηση, αποφασίζουμε από κοινού να υιοθετήσουμε. Ακολουθεί χαρτογράφηση του χώρου.
Σε δεύτερη επίσκεψη, αποφασίζουμε να καθαρίσουμε το χώρο μαζεύοντας τα απορρίμματα που εντοπίσαμε. Με την επιστροφή μας στο Νηπιαγωγείο τα καταγράφουμε και τα διαχωρίζουμε.
Στη ολομέλεια μιλάμε για την αξία και την σημασία του εθελοντισμού. Στη συνέχεια τα παιδιά καταγράφουν τη σκέψη τους σχετικά με την λέξη εθελοντισμός.
Δημιουργούνται οι κονκάρδες για τις ομάδες εργασίες, με σχέδια που επιλέγουν τα παιδιά.
Ζωγραφίζουμε, μετά από συζήτηση, τι μας αρέσει και τι όχι στο χώρο που υιοθετήσαμε.
Τα ανθρωπάκια μας κρατάνε ταμπελίτσα με τις λέξεις ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ. Έχουμε συζητήσει για την έννοια και τη σημασία των λέξεων αυτών.
Αφού έχουμε ενημερώσει τον κ. Αντιδήμαρχο για τη δράση μας ,ετοιμάζουμε γράμμα με τα αιτήματά μας και τον περιμένουμε για να το παραλάβει.
Φτιάχνουμε ταμπέλες και τις τοποθετούμε στον χώρο.
Ξεκινώντας την ενότητα, ετοιμάζουμε ιστόγραμμα για να διαπιστώσουμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών.
Διαβάζουμε βιβλία και ζωγραφίζουμε
Κάνουμε μαθηματικά
Μέσα στον σάκο του Αϊ- Βασίλη ζωγραφίζουμε το δώρο που του έχουμε ζητήσει
και συνεχίζουμε με τις καλλιτεχνικές μας δημιουργίες
Συμμετέχοντας σε πρόγραμμα etwinning, με όμορα Νηπιαγωγεία, με τίτλο “Το καραβάκι των Χριστουγέννων σαλπάρει ξανά” ,επιλέγουμε το έθιμο του σπασίματος του ροδιού . Στολίζουμε το καραβάκι με ρόδι φτιαγμένο με χαρτοπολτό, ακόμα με ζωγραφική πουαντιγέ στολίζουμε τα ρόδια μας και όλα μαζί ταξιδεύουν με το καράβι για το επόμενο Νηπιαγωγείο.
Εννοείται ότι τρώμε ρόδι μετά την αναπαράσταση του εθίμου
Και για το τέλος παρουσιάζουμε, στην αυλή μας ,όλο το πρόγραμμα στους γονείς κρατώντας το καραβάκι των Χριστουγέννων…
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!
Επιλέξαμε το συγκεκριμένο θέμα με σκοπό την ανάδειξη του εδάφους ως ένα πολύπλοκο, φυσικό και βιολογικό σύστημα που σε σχέση με τις ανθρώπινες δραστηριότητες αποτελεί ένα σημαντικό πεδίο για παιχνίδι, πειράματα και κατασκευές.
Μέσα σε ένα πλούσιο σε ερεθίσματα περιβάλλον, τα νήπια διευρύνουν τις γνώσεις τους για το έδαφος και τη σχέση του με φυτικούς οργανισμούς και ζωικούς οργανισμούς. Ακόμα μέσα από την επικοινωνία, τη συνεργασία, τη συζήτηση, τη δράση, την ένταξή τους σε ομάδες καλύπτουν στόχους συναισθηματικούς και κοινωνικούς.
Αφού, σε προηγούμενη δράση, επισκεφθήκαμε πάρκο της κοινότητας των Κρηνίδων με αφορμή την θεματική ενότητα που θα ξεκινούσαμε για το έδαφος, ασχοληθήκαμε με τη ρουτίνα σκέψης Χρώμα – Εικόνα- Εικόνα με σκοπό να ανασύρουμε πρότερες γνώσεις των παιδιών και να ενεργοποιήσουμε το ενδιαφέρον τους.
Ετοιμάσαμε ιστόγραμμα χρησιμοποιώντας το λογισμικό goggle-it
Φέραμε χώμα σε κεσεδάκι από την αυλή μας και το μελετήσαμε με μεγεθυντικό φακό διαχωρίζοντας τα συστατικά που βλέπαμε με τον φακό μας.
Ζωγραφίσουμε το έδαφος της αυλής μας.
Διαβάζουμε την ιστορία “Η ζωή κάτω από τη ΓΗ”
Φτιάχνουμε ατομικό και ομαδικό κολάζ με θέμα το έδαφος
Μεταφέρουμε υλικά από τη αυλή και δημιουργούμε τα στρώματα του εδάφους σε πλαστικό δοχείο
Βρίσκουμε και κυκλώνουμε τα ζωάκια που φτιάχνουν τη φωλιά τους κάτω από το έδαφος
Φυτεύουμε σιτάρι σε ατομικό κυπελάκι
Δημιουργούμε την γωνιά των μικρών αγροτών…
Διαβάζουμε το βιβλίο “Μεγαλώνει μεγαλώνει το φυτό”
Κάνουμε μαθηματικά ζωγραφίζοντας σε σειρά εικόνες ανάπτυξης του φυτού
Όπως κάθε χρόνο φυτεύουμε το λαχανόκηπό μας στην αυλή του σχολείου
Γράφουμε ταμπέλες και τις κρεμάμε
Παιχνίδι μνήμης, με εικόνες που αφορούν το τι χρειάζεται ένα φυτό για να μεγαλώσει
Κάνουμε μαθηματικά ζωγραφίζοντας σε σειρά, τα στάδια ανάπτυξης του φυτού
Και το εργαστήρι τελειώνει με ατομικό φύλλο αξιολόγησης, με το ερώτημα τι μας άρεσε περισσότερο από τις δράσεις που κάναμε και γιατί
Στο πλαίσιο του 1ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων για την φετινή σχολική χρονιά με θέμα το “ΕΔΑΦΟΣ”, επισκεφθήκαμε πάρκο της κοινότητας Κρηνίδων. Καθίσαμε στο έδαφος ,μαζέψαμε φυσικά υλικά, παίξαμε παιχνίδια αλλά και επινοήσαμε παιχνίδια με υλικά που βρήκαμε στο πάρκο.
Τιμώντας την Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου δουλέψαμε με πολλή όρεξη ατομικά αλλά και ομαδικά. Ετοιμάσαμε το σκηνικό για την γιορτή μας την οποία παρουσιάσαμε στους προσκεκλημένους μας.
Με την ιστορία “ο γίγαντας και ο νάνος” ξεκίνησε το θέμα μας.
Ζωγραφίσαμε τον χάρτη της Ελλάδας
Βρήκαμε και κυκλώσαμε την λέξη ΑΕΡΑ!
Ενώσαμε τα γράμματα της λέξης ΣΗΜΑΙΑ
Ετοιμάσαμε κολάζ με τους γενναίους φαντάρους μας
Με στένσιλ φτιάξαμε το περιστέρι της ΕΙΡΗΝΗΣ
Το σκηνικό για την γιορτή μας
Η χρονιά ξεκινάει με δραστηριότητες σχετικά με το όνομά μας αλλά και με το αρχικό μας γράμμα. Παίζουμε, ζωγραφίζουμε, κολλάμε…
Κάνουμε το αρχικό γράμμα μας ανθρωπάκι.
Συνεργατικές δραστηριότητες με το όνομά μας.
Ψαρεύουμε το όνομά μας!
Η beebot ψάχνει τα ονόματά μας.
1ο Νηπιαγωγείο Κρηνίδων
Ο αγιασμός της φετινής σχολικής χρονιάς 2024-2025 θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου,
ώρα 9.00 το πρωί, στην αυλή του 2ου Δημοτικού Σχολείου. Μετά τον αγιασμό θα γίνει ενημερωτική συνάντηση στο χώρο του Νηπιαγωγείου
