Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου, στις 9.00 π.μ. θα γίνει ο αγιασμός στην αυλή του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κρηνίδων. Μετά οι γονείς μαζί με τα παιδιά τους θα περάσουν στο Νηπιαγωγείο και θα έχουμε μια σύντομη ενημέρωση.
Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο Δημοτικό σχολείο πραγματοποιήθηκε επίσκεψη των παιδιών της Α΄Δημοτικού στην αυλή του Νηπιαγωγείου. Όλα μαζί τα παιδιά παίξανε ψυχοκινητικά παιχνίδια και στο τέλος τα παιδιά του Δημοτικού αξιολόγησαν σε χαρτί Α3 τα παιχνίδια που οργάνωσαν οι εκπαιδευτικοί με τα νήπια.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟΧΟΥ
ΞΗΡΑ-ΘΑΛΑΣΣΑ
ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Σκοπός του 3ου εργαστηρίου είναι τα παιδιά να μάθουν τους πλανήτες του Ηλιακού συστήματος ,να εκφραστούν με δημιουργικό και βιωματικό τρόπο αναπαριστώντας την τροχιά που έχουν οι πλανήτες και ο Ήλιος, να γνωρίσουν τον Ήλιο και τα χαρακτηριστικά του, να κατανοήσουν μέσα από πειραματισμό, την εναλλαγή ημέρας και νύχτας, να κατανοήσουν μέσα από πειραματισμό, την εναλλαγή ημέρας και νύχτας.
Τα παιδιά βρίσκουν καινούργια βιβλία στην βιβλιοθήκη της τάξης σχετικά με το θέμα.
Συνεχίζουμε με ρουτίνα σκέψης ‘Τι μου έρχεται στο μυαλό όταν ακούω… Γη και πλανήτες’.
Παίζω παιχνίδι ομαδοποίησης με κυλινδρικά και στρογγυλά αντικείμενα για να κατατάξω και τη γη στην ανάλογη κατηγορία.
Φτιάχνω με μεγάλο χάρακα τον άξονα της γης.
Διαβάζουμε το βιβλίο ”Εικόνες από το διάστημα” και τον ”Αστρογάτο” και ζωγραφίζουμε.
Παιχνίδι με την beebot. Tα παιδιά αναζητούν εικόνες από τη μέρα και τη νύχτα και ψάχνει πλανήτες.
Οι πλανήτες του ηλιακού συστήματος.
Κάθε παιδί ζωγραφίζει τον αγαπημένο του πλανήτη.
Τα παιδιά περπατούν σε πατούσες προσπαθώντας να μην ακουμπήσουν την επιφάνεια κάποιου πλανήτη.
Ζωγραφίζουμε τους πλανήτες και στη συνέχεια τους κολλάμε σε χαρτί Α3 με τη σωστή σειρά σε σχέση με τον ήλιο βάζοντας και τα ονόματά τους.
Εναλλαγή Μέρας- Νύχτας
Στο τέλος του προγράμματος τα παιδιά παίρνουν για το σπίτι τον δικό τους πύραυλο.
Η πρώιμη παιδική ηλικία είναι μια κρίσιμη περίοδος για τη διαμόρφωση διατροφικών συνήθειων και προτιμήσεων. Αυτή είναι η σημαντικότερη στιγμή για μια παρέμβαση και τη διαμόρφωση μιας προτίμησης για βιώσιμη και υγιεινή διατροφή.
Η κούκλα της τάξης μπαίνει μέσα κρατώντας το βιβλίο “Ο ωραίος Δαρείος” . Η αφορμή δόθηκε και το εργαστήρι ξεκινάει…
Διαβάζουμε την ιστορία η οποία αφορά την υγιεινή διατροφή ,συζητάμε στην ολομέλεια και στην συνέχεια ζωγραφίζουμε.
Zωγραφίζουμε την ιστορία “Μια φορά ήταν η κολοτούμπα” με θέμα την υγιεινή διατροφή
Ρουτίνα σκέψης με τη λέξη “ΔΙΑΤΡΟΦΗ”
Kυκλώνουμε τη σωστή φατσούλα. Χαρούμενη φατσούλα στις υγιεινές τροφές ,λυπημένη στις μη υγιεινές.
Φτιάχνουμε κολάζ με τροφές
Παιχνίδι αφής με φρούτα.
Μιλάμε για την σημασία της εποχικότητας των φρούτων και κάνουμε αντιστοίχιση
Φτιάχνουμε ποιηματάκι για την εποχικότητα φρούτων και λαχανικών
Τις μπουκιές μας δεν πετάμε….μπαγιάτικα κουλούρια έχουν μία δεύτερη ευκαιρία…με λαδάκι και ρίγανη…
Η έννοια του Εθελοντισμού είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις ανάγκες αλλά και το ήθος του κάθε ατόμου που εμπλέκεται σε δράσεις προκειμένου να βελτιώσει και να αναλάβει τον ρόλο του ενεργού πολίτη που ενδιαφέρεται για την κοινωνία που τον περιβάλλει και που αποτελεί μέλος της. Tο παρόν Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων βασίζεται στην εκμάθηση μέσω επίλυσης προβλήματος, καθώς τα παιδιά αφορμούμενα από το πρόβλημα, διερευνούν, δοκιμάζουν, ανακαλύπτουν και σχεδιάζουν δράσεις προκειμένου να οδηγηθούν στη λύση.
Η πρώτη δράση αφορά την επίσκεψη μας στο χώρο, που μετά από συζήτηση, αποφασίζουμε από κοινού να υιοθετήσουμε. Ακολουθεί χαρτογράφηση του χώρου.
Σε δεύτερη επίσκεψη, αποφασίζουμε να καθαρίσουμε το χώρο μαζεύοντας τα απορρίμματα που εντοπίσαμε. Με την επιστροφή μας στο Νηπιαγωγείο τα καταγράφουμε και τα διαχωρίζουμε.
Στη ολομέλεια μιλάμε για την αξία και την σημασία του εθελοντισμού. Στη συνέχεια τα παιδιά καταγράφουν τη σκέψη τους σχετικά με την λέξη εθελοντισμός.
Δημιουργούνται οι κονκάρδες για τις ομάδες εργασίες, με σχέδια που επιλέγουν τα παιδιά.
Ζωγραφίζουμε, μετά από συζήτηση, τι μας αρέσει και τι όχι στο χώρο που υιοθετήσαμε.
Τα ανθρωπάκια μας κρατάνε ταμπελίτσα με τις λέξεις ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ. Έχουμε συζητήσει για την έννοια και τη σημασία των λέξεων αυτών.
Αφού έχουμε ενημερώσει τον κ. Αντιδήμαρχο για τη δράση μας ,ετοιμάζουμε γράμμα με τα αιτήματά μας και τον περιμένουμε για να το παραλάβει.
Φτιάχνουμε ταμπέλες και τις τοποθετούμε στον χώρο.
Ξεκινώντας την ενότητα, ετοιμάζουμε ιστόγραμμα για να διαπιστώσουμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών.
Διαβάζουμε βιβλία και ζωγραφίζουμε
Κάνουμε μαθηματικά
Μέσα στον σάκο του Αϊ- Βασίλη ζωγραφίζουμε το δώρο που του έχουμε ζητήσει
και συνεχίζουμε με τις καλλιτεχνικές μας δημιουργίες
Συμμετέχοντας σε πρόγραμμα etwinning, με όμορα Νηπιαγωγεία, με τίτλο “Το καραβάκι των Χριστουγέννων σαλπάρει ξανά” ,επιλέγουμε το έθιμο του σπασίματος του ροδιού . Στολίζουμε το καραβάκι με ρόδι φτιαγμένο με χαρτοπολτό, ακόμα με ζωγραφική πουαντιγέ στολίζουμε τα ρόδια μας και όλα μαζί ταξιδεύουν με το καράβι για το επόμενο Νηπιαγωγείο.
Εννοείται ότι τρώμε ρόδι μετά την αναπαράσταση του εθίμου
Και για το τέλος παρουσιάζουμε, στην αυλή μας ,όλο το πρόγραμμα στους γονείς κρατώντας το καραβάκι των Χριστουγέννων…
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή