Συγχαρητήρια σε μαθητή του Νηπιαγωγείου μας!!
Ο μαθητής του Νηπιαγωγείου μας Ινο Τσέν έλαβε μέρος στον 7ο Παγκόσμιο Διαγωνισμό Κινεζικής Δράσης Βραβείο Ελληνικού Τμήματος.
Οι ημιτελικοί και η τελετή βράβευσης του ελληνικού τμήματος του 7ου Παγκόσμιου Διαγωνισμού Κινεζικής Απαγγελίας πραγματοποιήθηκαν με μεγαλοπρέπεια στο 64ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Με μεγάλη χαρά, περηφάνια και συγκίνηση οι Εκπαιδευτικοί και μαθητές του Νηπιαγωγείου μας θέλουμε να συγχαρούμε τον Ινο, γιατί κέρδισε το πρώτο βραβείο στην προσχολική ομάδα.
Σχετικό Βίντεο και φωτογραφίες λάβαμε από τη μητέρα του μαθητή:
ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ
Ένα από τα πιο αγαπημένα πασχαλινά έθιμα είναι τα κάλαντα του Λαζάρου όπου εξιστορείται η «εκ νεκρών έγερση» του Λαζάρου. Θέλοντας να αναβιώσουμε το έθιμο αυτό φτιάξαμε τον «Λάζαρο» το πρωί στο Νηπιαγωγείο και ξεκινήσαμε…..
…στα μαγαζιά της γειτονιάς μας..
…στα Συσσίτια του Αγ. Δημητρίου.. …στο 1ο Δημοτικό Σχολείο
Δεχτήκαμε πολλά φιλοδωρήματα μέσα στο στολισμένο μας καλαθάκι!!!!
Γυρίσαμε κουρασμένοι, αλλά ενθουσιασμένοι …
Και του χρόνου!!!
Προσφορά στα Συσσίτια του Αγ. Δημητρίου
Ενόψει των εορτών του Πάσχα το Νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και κατόπιν συνεννόησης με την υπεύθυνη των Συσσιτίων του Αγ. Δημητρίου αποφάσισε τη συλλογή τροφίμων ως συνεισφορά στην εθελοντική τους δράση.
Γονείς των μαθητών προθυμοποιήθηκαν να μεταφέρουν τα τρόφιμα και οι μαθητές με τις εκπαιδευτικούς πήγαν στο χώρο όπου δίνονται τα Συσσίτια, είπαν τα κάλαντα του Λαζάρου και δέχθηκαν με χαρά τα κεράσματα.
Επίσκεψη στο Βοτανικό Κήπο Ζέλιος Γη
Σε συνδιοργάνωση με το Νηπιαγωγείου Καστρακίου επισκεφθήκαμε τον Βοτανικό Κήπο Ζέλιος Γη
Ένα καλό πρωινό μας έδωσε την απαραίτητη ενέργεια…
Ο Γυάλινος Πύργος, είναι μικρογραφία του Λευκού Πύργου της Θεσσαλονίκης, κατασκευασμένος από γυάλινα μπουκάλια και όπως μας είπε ο κος Αριστοτέλης Ζέλιος αποτελεί «σύμβολο της ανακύκλωσης».
Τα ελάφια και τα νανάκια κατσίκια
Οι μαθητές έφτιαξαν με ενθουσιασμό Πασχαλινές λαμπάδες από φυσικό κερί, τις διακόσμησαν και τις πήραν για να τις ανάψουν στην Ανάσταση.
Ευχαριστούμε τον κο Αριστοτέλη Ζέλιο και το προσωπικό της επιχείρησής του που μας υποδέχθηκαν με χαμόγελο, ευγένεια και υπομονή .
Ψωνίζω στη γειτονιά μου με το Beebot
Ως επέκταση της δραστηριότητας EUCodeWeek 2023 – Μια βόλτα στην πόλη μου αποφασίσαμε να ψωνίσουμε στα γειτονικά καταστήματα συντροφιά με το Beebot .
Οι μαθητές/τριες ανάλογα με το παράγγελμα της εκπαιδευτικού κινούνται στο πλέγμα βιωματικά φτάνοντας στην εικόνα που λέει η εκπαιδευτικός , αποτυπώνουν τη διαδρομή πάνω στο πλέγμα με κάρτες που έχουν ζωγραφισμένα βελάκια και στη συνέχεια χρησιμοποιούν το Beebot προκειμένου να το οδηγήσουν από μέρος σε μέρος στον χάρτη παίζοντας το παιχνίδι των διαδρομών και καλλιεργώντας δεξιότητες προσανατολισμού.
Για παράδειγμα: Οδήγησε το Beebot στο φούρνο για να φέρει στο σχολείο ψωμί για τα παιδιά του Ολοημέρου ή στο Ζαχαροπλαστείο για να αγοράσει ζαχαρωτά ή στην καφετέρια για να φέρει καφέ …
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2024-2025
Προσφορά Συλλόγου γονέων
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου Καστρακίου, υποστηρίζοντας τη δράση υιοθεσίας του νηπιαγωγείου Προαστίου Καρδίτσας, ανέλαβαν την πρωτοβουλία να αγοράσουν και να στείλουν στο συγκεκριμένο Νηπιαγωγείο υλικά γραφείου (πλαστικοποιητή, πιστολιού σιλικόνης κ.α ) . Τα δώρα των γονέων μεταφέρθηκαν και παραδόθηκαν στο Νηπιαγωγείο Προαστίου από την Ακτίνα Εθελοντισμού του Δήμου Αγρινίου.
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς και των δυο Νηπιαγωγείων καθώς και την Ακτίνα Εθελοντισμού για την ευαισθητοποίηση τους .
Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας δημιούργησαν μια κάρτα με ευχές για να συνοδέψει τα δώρα των γονέων.
Αποστολή υλικού στο Νηπ/γειο Προαστίου Καρδίτσας
“Μια βόλτα στην πόλη μου”
Το Ολοήμερο τμήμα του Νηπιαγωγείου μας, πραγματοποίησε δραστηριότητα για την Εβδομάδα Προγραμματισμού EUCodeWeek 2023 – Μια βόλτα στην πόλη μου
Οργανώθηκε από τη συνάδερφο Μαρίνα Ζαχαρία και δημοσιεύτηκε στο blog: Περί Νηπιαγωγών http://nipiablog.blogspot.com/2023/
Η δραστηριότητα έχει τίτλο “Μια βόλτα στην πόλη μου” και ουσιαστικά πρόκειται για ένα επιδαπέδιο παιχνίδι με το Beebot, με στόχο να μυήσει τα νήπια στη ρομποτική και την έννοια του προγραμματισμού αποκωδικοποιώντας εντολές.
Αρχικά πήγαμε βόλτα στη γειτονιά μας, είδαμε τα καταστήματα και γυρίσαμε ενθουσιασμένοι!!!
Δημιουργήσαμε τη μακέτα της γειτονιάς μας και με αφετηρία το Νηπιαγωγείο μας προγραμματίσαμε το BeeBot με εντολές κατεύθυνσης ώστε να πραγματοποιήσει την ίδια με εμάς διαδρομή προς τα καταστήματα της γειτονιάς.
Αφού υλοποιήσαμε τη δραστηριότητα, ανεβάσαμε μια φωτογραφία στο padlet που δημιουργήθηκε από την οργανώτρια της εκδήλωσης και αποδεικνύει την συμμετοχή του σχολείου στη ευρωπαϊκή ομάδα κώδικα https://padlet.com/niplagyn/padlet-cuvu0wmkoa4gqqap









































