Καλοκαιρινές Δημιουργίες των Μαθητών της Ε΄ και Στ΄ Τάξης

Στο μάθημα των Εικαστικών, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και Στ΄ τάξης αξιοποίησαν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους, σχεδιάζοντας ψηφιακή αφίσα και ψηφιακό εξώφυλλο περιοδικού με τη χρήση της εφαρμογής Canva.
Με αφορμή το τέλος της σχολικής χρονιάς και τον ερχομό του καλοκαιριού, δημιούργησαν πρωτότυπες συνθέσεις γεμάτες χρώμα, αισιοδοξία και όμορφα μηνύματα. Μέσα από εικόνες, λέξεις και γραφιστικά στοιχεία αποτύπωσαν τις σκέψεις, τις αναμνήσεις και τα συναισθήματά τους για το καλοκαίρι, αλλά και το συναρπαστικό ταξίδι που τους περιμένει στη νέα σχολική βαθμίδα.
Οι εργασίες τους αποτελούν ένα όμορφο παράδειγμα συνδυασμού τέχνης και των ψηφιακών δεξιοτήτων, αναδεικνύοντας τη δημιουργική έκφραση των μαθητών μέσα από σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τις εξαιρετικές δημιουργίες τους και τους ευχόμαστε ένα ξέγνοιαστο, χαρούμενο και δημιουργικό καλοκαίρι!

Υγιεινή διατροφή και άθληση: οι σύμμαχοι της υγείας μας

Με έμπνευση, φαντασία και ομαδική συνεργασία, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ολοήμερου Σχολείου δημιούργησαν πολύχρωμες τοιχογραφίες με θέμα την υγιεινή διατροφή και τη σωματική άσκηση. Μέσα από τις ζωγραφιές τους αναδεικνύουν τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής, παρουσιάζοντας τις τροφές που προσφέρουν ενέργεια και θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό μας, ενώ παράλληλα προβάλλουν την αξία της καθημερινής άθλησης για ένα δυνατό και υγιές σώμα.

Με ευρηματικά συνθήματα όπως «Φάε σαν ήρωας του βυθού, για να έχεις δύναμη παντού!» “Σπανάκι στο πιάτο και λέω άσπρο πάτο”, “Με σωστό φαΐ φεύγει η γκρίνια στη στιγμή” και «Βάλε γκολ στην υγεία!», οι μικροί δημιουργοί στέλνουν το δικό τους μήνυμα για την υιοθέτηση υγιεινών συνηθειών από μικρή ηλικία. Οι τοιχογραφίες τους ομορφαίνουν τον σχολικό χώρο και υπενθυμίζουν καθημερινά σε όλους μας ότι η σωστή διατροφή και η κίνηση αποτελούν τα θεμέλια για μια ζωή γεμάτη υγεία, ευεξία και χαμόγελο.

pixiz 11 06 2026 03 31 28 pixiz 11 06 2026 03 37 01

Αγγειογραφία

Στο μάθημα των Εικαστικών οι μαθητές της Δ’ Δημοτικού γνώρισαν την τέχνη της αγγειογραφίας και ταξίδεψαν στην εποχή της αρχαίας Ελλάδας μέσα από τη ζωγραφική πάνω σε πήλινα αντικείμενα. Αφού παρατήρησαν σχέδια και μοτίβα από αρχαία αγγεία, συζήτησαν για τα χρώματα, τα σχήματα και τις παραστάσεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι αγγειογράφοι.

Στη συνέχεια, τα παιδιά δημιούργησαν τις δικές τους συνθέσεις πάνω σε κεραμικά κομμάτια, χρησιμοποιώντας κυρίως γεωμετρικά σχέδια, γραμμές, σύμβολα αλλά και μορφές εμπνευσμένες από την αρχαιότητα. Με φαντασία, δημιουργικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια, πειραματίστηκαν με το μαύρο χρώμα πάνω στη φυσική απόχρωση του πηλού, ακολουθώντας την τεχνική που θυμίζει τα αρχαία ελληνικά αγγεία.

Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή οι μαθητές ανέπτυξαν την αισθητική τους αντίληψη, τη λεπτή κινητικότητα και τη συνεργασία, ενώ παράλληλα ήρθαν σε επαφή με την πολιτιστική μας κληρονομιά. Τα έργα τους αποτυπώνουν τον ενθουσιασμό, την προσωπική έκφραση και τη χαρά της δημιουργίας, μετατρέποντας απλά πήλινα αντικείμενα σε μικρά έργα τέχνης.

Υπέροχη δουλειά παιδιά!!!
IMG 20260505 131139 IMG 20260505 111108 IMG 20260505 124812 IMG 20260505 124838 IMG 20260505 124844

ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΒΙΝΣΕΝΤ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ

Η έκθεση ζωγραφικής του σχολείου μας, έχει ως θέμα τον σπουδαίο ζωγράφο Βίνσεντ βαν Γκογκ. Όλοι οι μαθητές, από την πρώτη έως την έκτη τάξη, συμμετείχαν με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα, εμπνευσμένοι από τα μοναδικά έργα του καλλιτέχνη.
Τα παιδιά γνώρισαν τη ζωή και το έργο του βαν Γκογκ και παρατήρησαν τα έντονα χρώματα, τις δυναμικές πινελιές και τα συναισθήματα που εκφράζονται μέσα από τους πίνακές του. Στη συνέχεια, κάθε τάξη δημιούργησε τα δικά της έργα, εμπνευσμένα από γνωστούς πίνακες όπως τα ηλιοτρόπια, την έναστρη νύχτα, τα ελαιόδεντρα, την ανθισμένη αμυγδαλιά και την αυτοπροσωπογραφία του καλλιτέχνη.
Οι μικρότεροι μαθητές χρησιμοποίησαν φωτεινά χρώματα και απλά σχήματα, ενώ οι μεγαλύτεροι πειραματίστηκαν με πιο σύνθετες τεχνικές και προσπάθησαν να αποδώσουν το ιδιαίτερο ύφος του ζωγράφου. Το αποτέλεσμα είναι μια πολύχρωμη και ζωντανή έκθεση που γεμίζει τον χώρο με φαντασία και συναίσθημα.
Κάθε έργο είναι μοναδικό και δείχνει πως η τέχνη μπορεί να ενώσει μικρούς και μεγάλους.

Υπεύθυνη για τις υπέροχες δημιουργίες των παιδιών είναι η εκπαιδευτικός του σχολείου μας κα Χασάπη Βασιλική.

pixiz 25 03 2026 20 12 28 pixiz 25 03 2026 20 14 31 pixiz 25 03 2026 20 17 29

Halloween 2025

Και φέτος οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν σε δραστηριότητες σχετικές με το Halloween. Στο Ολοήμερο τμήμα οι μαθητές με την εκπαιδευτικό Χασάπη Βασιλική σκάλισαν κολοκύθες και στο μάθημα των Αγγλικών ασχολήθηκαν με κατασκευές, ζωγραφιές και παιχνίδια.

pixiz 04 11 2025 22 06 21 pixiz 04 11 2025 22 08 37 pixiz 04 11 2025 22 43 38

 

Και οι εκπαιδευτικοί στο πνεύμα του Halloween!!!

pixiz 04 11 2025 22 17 06

ΗΜΕΡΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (Β’ τάξη)

Στα πλαίσια της ημέρας ψυχικής υγείας και ενώ είχανε συζητήσει για τα συναισθήματα, οι μαθητές της Β’ τάξης υπό την καθοδήγηση της δασκάλας του Ολοήμερου τμήματος κας Χασάπη Βάσως, δημιούργησαν από κοινού <Το λουλούδι της φιλίας>.  Αφού το ζωγράφισαν με χρώματα της επιλογής τους, πρόσθεσαν λέξεις και φράσεις όπως “Βοηθάω”, “Ενθαρρύνω”, “Μιλώ ευγενικά”, “Σέβομαι”, “Είμαι ειλικρινής”. Τέλος, ο καθένας ζωγράφισε φίλους από την τάξη, οι οποίοι προστέθηκαν στο λουλούδι!
IMG 20251022 115347

ΗΜΕΡΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (Α’ τάξη)

Οι μαθητές της Α’ τάξης, αφού γνώρισαν και συζήτησαν για τα συναισθήματα με την κυρία Χασάπη Βάσω, δημιούργησαν μέσω της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου <Το δέντρο του “Μπορώ” και “Θα ήθελα”> που στόχο είχε την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των παιδιών. Μέσα από την συγκεκριμένη εργασία διερεύνησαν τι μπορούν να κάνουν και σκέφτηκαν τι θα ήθελαν να καταφέρουν στο μέλλον!
IMG 20251022 115320

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Στα πλασια της Διατροφικής Αγωγής, οι μαθητές του Ολοήμερου προγράμματος συζήτησα για την ανάγκη σωστής διατροφής, πλούσιας σε φρούτα και με την βοήθεια της Τέχνης δημιούργησαν κολάζ και σουπλά αλα…Καντίνσκι.

IMG 20251014 112113

ΗΜΕΡΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας ψυχικής υγείας, οι μαθητές της Γ’ τάξης συζήτησαν για τα συναισθήματα που βιώνει ο καθένας μας καθημερινά. Αρχικά, διαβάζοντας το βιβλίο της Άλκηστης Χαλικιά “Τα παπούτσια των άλλων”, το οποίο αναδεικνύει την ανάγκη ύπαρξης ενσυναίσθησης, δημιούργησαν μέσω ομαδοσυνεργατικής μεθόδου αφίσα με τίτλο “Ο κήπος των συναισθημάτων”΄. Σε αυτήν συμπεριέλαβαν συναισθήματα και τρόπου έκφρασης των συναισθημάτων.
IMG 20251015 103124

ΗΜΕΡΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Στα πλαίσια της εβδομάδας ψυχικής υγείας, οι μαθητές της Δ’ τάξης εργάσθηκαν ομαδοσυνεργατικά, προβληματίστηκαν και κατέγραψαν σκέψεις για γεγονότα και καταστάσεις, όπως ο ΠΟΛΕΜΟΣ και η ΕΙΡΗΝΗ, και πως αυτά επιδρούν στην συναισθηματική μας ενδυνάμωση και την ψυχική μας εξασθένιση. Έπειτα, διαλέγοντας χρώματα που εκφράζουν κάθε συναίσθημα που βιώνουμε, δημιούργησαν μια αφίσα με τίτλο “Συναισθήματα και χρώματα μιλούν την ίδια γλώσσα”.
IMG 20251015 112234