Στα πλαίσια της δράσης έγινε συζήτηση και αναφορά στα οφέλη ύπαρξης δέντρων στο περιβάλλον γενικά, αλλά και ειδικότερα στο αστικό περιβάλλον. Στη συνέχεια οι μαθητές περιηγήθηκαν στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου και προχώρησαν σε καταγραφή του αριθμού των δέντρων και παρτεριών ,πέριξ του σχολείου, καθώς και της κατάστασης αυτών. Ακολούθησε συζήτηση και επεξεργασία των καταγραφών, καθώς και εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τα όσα παρατηρήθηκαν. Έγινε σύνταξη επιστολής προς αρμόδιους φορείς, όπου αναφέρονταν οι παρατηρήσεις αλλά και οι προτάσεις βελτίωσης των όποιων προβλημάτων έπεσαν στην αντίληψή
τους. Τέλος το ίδιο έγινε και με τον προαύλιο χώρο του σχολείου, με καταγραφή των χώρων πρασίνου, συζήτηση και προτάσεις βελτίωσης αυτού.