The Alphabet in Sign Language
Κατά το σχολικό έτος 2023-2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ τάξης με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Αγγλικής Γλώσσας Μπουκουβάλα Παναγιώτας έμαθαν το αγγλικό αλφάβητο με μια σειρά δραστηριοτήτων και έχοντας κατά νου άτομα με δυσκολίες στην ομιλία τα οποία δεν χρησιμοποιούν την γλώσσα όπως οι υπόλοιποι άνθρωποι έμαθαν ότι υπάρχει και η νοηματική γλώσσα. Έτσι ασχολήθηκαν με την εκμάθηση του αλφάβητου στη νοηματική, έφτιαξαν αφίσα, λεξικό, ζωγράφισαν τα γράμματα και το παρουσίασαν στους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου τραγουδώντας το “See it Say it Sign it” του Jack Hartman.
ΚΠΕ Μακρινίτσας
Την Πέμπτη 23 Μαΐου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δ’ και ΣΤ’ τάξεων του σχολείου μας συμμετείχαν σε εκπαιδευτική δράση στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μακρινίτσας με θέμα: “Οικοτουρισμός στο Πήλιο -Διαδρομές στη Φύση και την Παράδοση”. Το Πρόγραμμα αυτό έχει ως στόχο να δείξει στους μαθητές ότι η γνωριμία με τη Μακρινίτσα δεν είναι μόνο ο καφές ή το φαγητό στην Πλατεία, αλλά και το περπάτημα στα καλντερίμια της, η επαφή με το φυσικό περιβάλλον της και τους ανθρώπους της, καθώς και η γνωριμία με τα αξιοθέατά της (π.χ. πέτρινα γεφύρια, εκκλησία της Παναγίας, Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Ιστορίας).
ΕΚΔΡΟΜΗ στο ΕΛ ΠΑΣΟ!!!
Την Παρασκευή 24-5-2024 το σχολείο μας πραγματοποίησε εκδρομή στις Ράχες Φθιώτιδας στο Ελ Πάσο. Πρόκειται για έναν χώρο όπου τα παιδιά μπορούν να παίξουν και να τρέξουν άνετα στο καταπράσινο γκαζόν, να δουν διάφορα ζωάκια και να κάνουν τραμπολίνο και κούνια. Ξεκουράστηκαν κι έφαγαν στο κατάστημα που υπάρχει εκεί και πέρασαν καταπληκτικά.
ΒΙΒΛΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΜΑΙΟΣ 2024
Την Παρασκευή 17-5-2024 διεξήχθη για 26η χρονιά ο διαγωνισμός φιλαναγνωσίας από τα Εκπαιδευτήρια Γείτονα. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεων του σχολείου μας καθώς και οι μαθητές και οι μαθήτριες του 3ου Δ. Σ. Ν. Ιωνίας, του 6ου Δ. Σ. Ν. Ιωνίας και του εκπαιδευτηρίου Μαίρης Ν. Ράπτου από τη Λάρισα.
PISA
Την Τετάρτη 22-5-2024 διενεργήθηκαν στο σχολείο μας οι εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα PISA στις οποίες πήραν μέρος οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης. Τα παιδιά εξετάστηκαν στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών.
“ΒΟΥΡΤΣΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Την Παρασκευή 17-5-2024 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με τίτλο “Βουρτσίζουμε Μαζί” από οδοντιάτρους του Οδοντιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας. Το πρόγραμμα παρακολούθησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων οι οποίοι ενημερώθηκαν για την σωστή στοματική υγιεινή.
Στο τέλος της εκπαιδευτικής διάλεξης διανεμήθηκε σε όλους τους μαθητές (κατόπιν συναίνεσης των γονέων / κηδεμόνων τους) ΔΩΡΕΑΝ ημερολόγιο βουρτσίσματος και αυτοκόλλητα με στόχο μέσα από το παιχνίδι να υιοθετήσουν την συνήθεια βουρτσίσματος των δοντιών τους πρωί και βράδυ.
“A necklace for Mother”
Την Τετάρτη 22 Μάϊου 2024 ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα Etwinning με τίτλο «A Νecklace for Mother” “Verinys mamai” το οποίο διοργάνωσε η Λιθουανία και στο οποίο συμμετείχαν σχολεία από διάφορες χώρες. Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γ’ και Δ’ τάξεων με τις εκπαιδευτικούς Σωτηρία Κίτσιου (ΠΕ70), Ελένη Σούρλα (ΠΕ70) και Παναγιώτα Μπουκουβάλα (ΠΕ06) το προηγούμενο διάστημα ασχολήθηκαν με την κατασκευή κολιέ τα οποία πρόσφεραν στις μητέρες τους με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας σε μία εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.




















