Με αφορμή τη γιορτή του Πάσχα, οι μαθητές της Α τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε μια σειρά από δημιουργικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες, που στόχο είχαν να τους φέρουν πιο κοντά στα έθιμα και το νόημα της μεγαλύτερης γιορτής της Ορθοδοξίας.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΒΟΛΟΥ
Την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης επισκέφτηκαν το Λύκειο Ελληνίδων Βόλου και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα <<Τα ήθη και τα έθιμα του Πάσχα>>.
Το πρόγραμμα παρουσίασε η κυρία Αποστολία Αρμπελιά.
Κατά τη διάρκεια αυτής της εκπαιδευτικής δράσης οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την παράδοση και τις συνήθειες του Πάσχα. Στη συνέχεια οι μαθητές έπαιξαν πασχαλινά παιχνίδια και κατασκεύασαν πασχαλινές κάρτες.
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ – ΔΡΑΣΗ Α’ ΤΑΞΗΣ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ε’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΑΘΑΝΑΣΑΚΕΙΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΒΟΛΟΥ
Την Τρίτη 1 Απριλίου 2025 οι μαθήτριες και οι μαθητές της Ε’ τάξης του σχολείου μας, συνοδευόμενοι από την δασκάλα της τάξης,κα Σωτηρία Κίτσιου, επισκέφτηκαν το Αθανασάκειο Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οι στήλες στο φως». Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά τις γραπτές, ζωγραφισμένες επιτύμβιες στήλες και να μελετήσουν τις στήλες της Αρχαίας Δημητριάδας. Έμαθαν για τη Δημητριάδα και την ιστορία της, ξεκινώντας από την ίδρυσή της, από τον Δημήτριο Πολιορκητή.Συμμετείχαν ενεργά σε δράσεις αναζήτησης πληροφοριών, παρατηρώντας-χωρισμένα σε ζευγάρια- τις επιτύμβιες στήλες μέσα στο Μουσείο. Έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και ήταν εξαιρετική η παρουσίαση από τους υπεύθυνους του Μουσείου, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για το τόσο δημιουργικό δίωρο που περάσαμε εκεί.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΒΟΛΟΥ
Τη Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2025, οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης επισκέφθηκαν το Λύκειο Ελληνίδων Βόλου, όπου παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Πάσχα! Ελλήνων Πάσχα!». Με την καθοδήγηση της μουσειοπαιδαγωγού, κας Α. Αρμπελιά, τα παιδιά γνώρισαν διεξοδικά τα πασχαλινά ήθη κι έθιμα, εξοικειώθηκαν με τις λαογραφικές παραδόσεις του τόπου, έπαιξαν διαδραστικά παιχνίδια και κατασκεύασαν μια δική τους, εορταστική κάρτα με παραδοσιακό περιεχόμενο.
Επίσκεψη της Δ’ τάξης στο Αρχαιολογικό Μουσείο του Βόλου
Την Τρίτη 1/4/ 2025, οι μαθητές της Δ΄τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Παιχνίδια στο Μουσείο» που πραγματοποιήθηκε στο Αθανασάκειο Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε με μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση όπου οι μαθητές παρακολούθησαν εικόνες και πληροφορίες για παιχνίδια από τη νεολιθική περίοδο. Η παρουσίαση συνεχίστηκε με παιχνίδια από τους ιστορικούς χρόνους, φτάνοντας μέχρι το σήμερα, δίνοντας στους μαθητές τη δυνατότητα να κάνουν συγκρίσεις με τα σύγχρονα παιχνίδια. Η σύγκριση επικεντρώθηκε τόσο στα είδη των παιχνιδιών, όσο και στα υλικά κατασκευής τους, καθώς και στον τρόπο που αυτά δημιουργούνταν.
Κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αγγίξουν και να επεξεργαστούν αντίγραφα αρχαίων παιχνιδιών. Στη συνέχεια, οι μαθητές περιηγήθηκαν στις αίθουσες του μουσείου αναζητώντας τα αρχαία παιχνίδια που είχαν δει στην παρουσίαση, δραστηριότητα που τους βοήθησε να συνδέσουν τις πληροφορίες που έλαβαν με τα πραγματικά εκθέματα του μουσείου.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με το παιχνίδι της αρχαίας τριάρας το οποίο έπαιξαν οι συμμετέχοντες με μεγάλο ενθουσιασμό!!
ΓΙΟΡΤΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ
Τη Δευτέρα 24-3-2025 πραγματοποιήθηκε η γιορτή του σχολείου μας στην αίθουσα εκδηλώσεων για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821. Τη γιορτή ανέλαβε η ΣΤ’ τάξη υπό την καθοδήγηση της δασκάλας τους κας Αδαμοπούλου Αθανασίας. Τη μουσική που πλαισίωσε τη γιορτή ανέλαβε η κα Καψάλη Τριανταφυλλιά, η μουσικός του σχολείου μας. Τα παιδιά μέσα από απαγγελίες ποιημάτων, σκετς και τραγούδια μας μετέφεραν στο πνεύμα της εποχής και μας θύμισαν τις θυσίες των προγόνων μας!


















