Και φέτος οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν σε δραστηριότητες σχετικές με το Halloween. Στο Ολοήμερο τμήμα οι μαθητές με την εκπαιδευτικό Χασάπη Βασιλική σκάλισαν κολοκύθες και στο μάθημα των Αγγλικών ασχολήθηκαν με κατασκευές, ζωγραφιές και παιχνίδια.
Και οι εκπαιδευτικοί στο πνεύμα του Halloween!!!


