Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΕΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Χθες, ήταν μια όμορφη μέρα για το Σχολείο  μας, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων  φρόντισε να τηρήσει και φέτος το έθιμο της κοπής της Βασιλόπιτας,   ώστε  να υποδεχτούμε τη νέα χρονιά, με χαρά και αισιοδοξία!

Κάθε τάξη  έκοψε τη  νόστιμη βασιλόπιτα της και φυσικά  την αγωνία  σε ποιον θα έπεφτε το φλουρί διαδεχόταν  η χαρά τα επιφωνήματα , ο ενθουσιασμός και οι ευχές για μια καλή και δημιουργική χρονιά. Τα παιδιά που κέρδισαν το φλουρί τα περίμενε και  ένα πολύ όμορφο δώρο.

Βασιλόπιτα , πρόσφερε και στον Σύλλογο Διδασκόντων με το φλουρί να το κερδίζει η κ. Ράνια μας!

Ευχαριστούμε θερμά, τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, για την προσφορά του και την γενικότερη  στήριξή του!

Είναι πολύ όμορφο να δημιουργούμε ευχάριστες αναμνήσεις στα παιδιά μας, γεμάτες αγάπη, γέλιο και δημιουργικότητα!

Καλή χρονιά σε όλους με υγεία, χαρά και πολλές όμορφες στιγμές!

βασιλοπιτα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!

Στο πλαίσιο των δράσεων του Σχολείου μας  καλέσαμε στο σχολείο μας το Κέντρου  Υγείας Ηρακλείου της 7ης ΥΠΕ Κρήτης και υλοποιήσαμε, σήμερα, Παρασκευή, 10-01-2025, το πρόγραμμα στοματικής υγείας και προληπτικής οδοντιατρικής, για τους μαθητές και τις μαθήτριες μας.
Τα παιδιά, εξετάστηκαν, προληπτικά, από την οδοντίατρο καταγράφηκαν τα όποια προβλήματα και δόθηκε ενημερωτική επιστολή με τα αποτελέσματα της εξέτασης για να ενημερωθούν οι γονείς των μαθητών, ώστε αν χρειάζεται να προβούν στις ανάλογες ενέργειες σύμφωνα με τις υποδείξεις του ελέγχου. Επίσης, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης ενημερώθηκαν, για την στοματική υγεία και  άκουσαν προσεκτικά τις οδηγίες για σωστό βούρτσισμα και σωστή καθαριότητα του στόματος και των δοντιών.
Στο τέλος, οι κυρίες του κέντρου υγείας , μας έδωσαν συγχαρητήρια για την εξαιρετική συμπεριφορά μας και εμείς νιώσαμε υπερήφανοι.
Ευχαριστούμε το Κέντρο Υγείας Ηρακλείου και την 7η ΥΠΕ Κρήτης για την ανταπόκριση στην πρόσκληση μας , την συνεργασία και την  υλοποίηση του προγράμματος στο Σχολείο μας.
1 ΥΠΕ3 ΥΠΕ

ΤΑ ΠΡΩΤΑΚΙΑ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ

Απερίγραπτη η χαρά μας , Μεγάλη η ικανοποίηση!
Σεπτέμβριος ήταν , που τα πρωτάκια ήρθαν στο σχολείο γεμάτα απορίες , αγωνία , για το νέο σχολείο , τα νέα μαθήματα και τα νέα βιβλία . Ο καιρός , όμως , πέρασε γρήγορα, έμαθαν να διαβάζουν, να γράφουν και την Παρασκευή, που μας πέρασε, δανείστηκαν το πρώτο βιβλίο από την βιβλιοθήκη μας, για τις διακοπές των Χριστουγέννων.
Η δασκάλα, κυρία Μαρία , υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης και η δασκάλα τους κυρία Αντωνία τα ενημέρωσαν για τον τρόπο δανεισμού και ότι πρέπει να προσέχουμε τα βιβλία!
Κυρία Κωνσταντίνα και κυρία Αντωνία, συγχαρητήρια!
ΠΡΩΤΑΚΙΑ 1 ΠΡΩΤΑΚΙΑ 2

Δωρεά Βιβλίων στο Σχολείο μας

Την Πέμπτη, μας επισκέφτηκε ο Άγιος Βασίλης, με ξεχωριστά δώρα. Η ομάδα του Inlibrovita “Δώστε στο βιβλίο ζωή” με τον ιδρυτή της κύριο Μαράκη Δημοσθένη δώρισε στο σχολείο μας, παιδικά, νεανικά, λογοτεχνικά βιβλία και παραμύθια, που θα εμπλουτίσουν την βιβλιοθήκη μας και θα οδηγήσουν τα παιδιά μας σε όμορφα ταξίδια φιλαναγνωσίας. Ευχαριστούμε, την ομάδα και τον κύριο Μαράκη για την δωρεά τους, αλλά και για το τόσο σημαντικό έργο τους. Ευχόμαστε καλή δύναμη στην προσπάθεια τους και καλές Γιορτές!

IMG 0aa674fa2e9acd6d06ea2cb7f40b7d38 V

ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ……

Σήμερα, μας επισκέφτηκε ο Άγιος Βασίλης προσφέροντας χαρά , γέλιο και πολλά, πολλά δώρα σε παιδιά και εκπαιδευτικούς!

Συγχαρητήρια, στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας,  για αυτή την πρωτοβουλία και δράση!

Και του χρόνου!

ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ 1 ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ 2

Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΣ

Την Τετάρτη το πρωί, όλο το σχολείο γιόρτασε τα Χριστούγεννα. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α, Β, Γ τάξης παρουσίασαν στους συμμαθητές τους Χριστουγεννιάτικα θεατρικά δρώμενα και τραγούδια, δημιουργώντας μια όμορφη εορταστική ατμόσφαιρα στο σχολείο μας. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς! Και του χρόνου! Καλά Χριστούγεννα!

 

2

ΜΥΡΙΣΑΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Μύρισαν Χριστούγεννα στο σχολείο μας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ ΄ τάξης,  με τον δάσκαλο τους,  έφτιαξαν νόστιμα και λαχταριστά μπισκοτάκια και μελομακάρουνα. Όλο το σχολείο μοσχοβολούσε μυρωδιές Χριστουγεννιάτικες.

Και του Χρόνου!

ΣΤ2 1ΣΤ1

ΣΤΟΛΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧ0ΛΕΙΟ ΜΑΣ – ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Οι Δασκάλες του σχολείου με την σχολική νοσηλεύτρια, βοήθησαν όχι μόνο στον χριστουγεννιάτικο στολισμό του σχολείου μας , αλλά και στην οργάνωση της Χριστουγεννιάτικης Γιορτής!

Καλά Χριστούγεννα! Και του Χρόνου!

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΜΑΣ

Μέρες τώρα, όλα τα παιδιά  έχουν στολίσει  την τάξη τους δημιουργώντας μια όμορφη εορταστική ατμόσφαιρα, όμως  οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ τάξης  έκαναν κάτι παραπάνω,  επιμελήθηκαν με τον δάσκαλο τους και τις δασκάλες την Χριστουγεννιάτικη γωνιά του σχολείου μας .

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 1