Οι μαθητές της Β΄ τάξης δυναμώνουν τις σχέσεις τους συμμετέχοντας σε προγράμματα ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης και της συνεργασίας.
Αρχικά , η ψυχολόγος και η κοινωνική λειτουργός του σχολείου δημιούργησαν δραστηριότητες που είχαν ως στόχο να κατανοήσουν οι μαθητές της Β’ τάξης βιωματικά τη συνεργασία και την αποδοχή του «άλλου». Μπαίνοντας στην τάξη, παρότρυναν τους μαθητές να ζωγραφίσουν μαζί κρατώντας ανά δύο μαθητές τον ίδιο μαρκαδόρο αφού πρώτα έπρεπε να συζητήσουν και να συμφωνήσουν τι θα σχεδίαζαν. Έπειτα δημιούργησαν το «φίλτρο» της φιλίας, «ρίχνοντας» όλα τα απαραίτητα συστατικά όπως αγάπη, υπομονή, συνεργασία κτλ , έγραψαν τα συστατικά σε ετικέτα και το φύλαξαν στο ντουλάπι τους για να το αναζητήσουν όταν το χρειαστούν.
Έπειτα, με το πρόγραμμα «Εγώ και εσύ δυναμώνουμε μαζί» από το κέντρο πρόληψης Καλλίπολις, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παίξουν μερικά «παιχνίδια» που είχαν σκοπό τόσο την αποδοχή του εαυτού τους, όσο και την ανάπτυξη της ομαδικότητας. Η κ. Βίκυ Κυρίτση υλοποίησε αρκετές ενδιαφέρουσες δραστηριότητες. Ξεκινήσαμε με τη δραστηριότητα που οι μαθητές έπρεπε να φανταστούν ότι ήταν πάνω σε μία γέφυρα και που για να την « περάσουν» έπρεπε να παραταχθούν πάνω στη γέφυρα με αλφαβητική σειρά. Αυτή η δραστηριότητα ήθελε σκέψη, σωστό συντονισμό και συνεργασία. Αργότερα, μιλήσαμε για τα ταλέντα , τις κλίσεις του κάθε μαθητή που μπορεί κάποιες φορές να μην είναι ορατά . Τέλος η κ. Βίκυ με κάρτες έθεσε ένα « πρόβλημα» και στη συνέχεια έκανε στους μαθητές μια ερώτηση αφού τους μοίρασε ένα μπισκότο. Ζήτησε από τους μαθητές να φάνε το μπισκότο μόνο αν δεν λύγιζαν τον αγκώνα. Η απάντηση δεν ήταν προφανής. Όμως μια μαθήτρια το βρήκε εξηγώντας σε όλους πως η λύση κρυβόταν στη συνεργασία!