Οι μαθητές της Β΄και της Γ΄τάξης ασχολήθηκαν με το βιβλίο της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη “Οι Καλοσυνόγατες και ο Κακοπόντικας”, ένα βιβλίο που μιλάει για την καλοσύνη, βασικό στοιχείο της κοινωνικής νοημοσύνης όλων μας.
Πριν αρχίσουμε να διαβάζουμε το βιβλίο, κάναμε διάφορες υποθέσεις για το τι μπορεί να έκαναν οι γατούλες και ονομάστηκαν Καλοσυνόγατες και τι μπορεί να έκανε ο ποντικός και πήρε το όνομα Κακοπόντικας. Σωστές και λάθος συμπεριφορές αναδείχτηκαν μέσα από τις υποθέσεις.
Στη συνέχεια, διαβάζοντας το βιβλίο, μας δόθηκε η ευκαιρία να σκεφτούμε ωραίες λέξεις/ φράσεις που θα μπορούμε να λέμε στους γύρω μας κάνοντάς τους να νιώθουν όμορφα και γεμίσαμε με αυτές τις κανάτες μας, όπως η γατούλα Γλυκομίλητη,
αλλά και χρήσιμα πράγματα που θα μπορούσαμε να χαρίσουμε, γεμίζοντας τους σάκους μας, όπως η γατούλα Ωραιοδωρίτσα.
Οι δύο αυτές γατούλες, μαζί με τον Αγαπογατούλη, τη Βοηθοψιψίνα και τον Μαστρογατάκη μάς έμαθαν ότι η αλληλεγγύη βελτιώνει τις κοινωνικές μας σχέσεις και πως η φιλία και η συνεργασία μπορούν να μας κάνουν πιο ευτυχισμένους.
Τα παιδιά συνεργάστηκαν για να φτιάξουν κολάζ και για να συμπληρώσουν τις εργασίες τους.