ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 7
1] Μοιράστηκαν στους μαθητές φυλλάδια αποτίμησης του προγράμματος.
Έπειτα συζητήσαμε τι τους άρεσε, τι τους εντυπωσίασε και τι θα κάνουν οι ίδιοι για να προστατεύουν το περιβάλλον που ζουν.
2] Στα πλαίσια της σκυταλοδρομίας ανάγνωσης τα παιδιά επέλεξαν κείμενα από το ανθολόγιο Δ Δημοτικού και συγκεκριμένα από την ενότητα 1“ Κείμενα για τη φύση και την οικολογία“. Τα συζητήσαμε , τα κατανοήσαμε και τα συσχετίσαμε με το πρόγραμμα.
3] Οι μαθητές δημιούργησαν αφίσα με τα έργα τους για το περιβάλλον.