Μετά τη γνωριμία με τα εξωτερικά μέρη του ανθρώπινου σώματος και τους κανόνες υγιεινής και φροντίδας του, τον κύκλο της ζωής και τις αισθήσεις , οι μαθητές θα γνωρίσουν αναλυτικά τα βασικά εσωτερικά όργανα του σώματος του ανθρώπου και τις πιο σημαντικές λειτουργίες τους. Για το λόγο αυτό σχεδιάσαμε το σώμα ενός μαθητή ώστε να γίνει βαθμιαία η μακέτα με τα εσωτερικά όργανα, τα οποία φτιάχνουν οι μαθητές συλλογικά και τοποθετείται βέλκρο ώστε να μπορούν να γίνουν παιχνίδι εξάσκησης και αξιολόγησης των νέων γνώσεων.
Η αρχή έγινε με την ενότητα του πεπτικού συστήματος μαθαίνοντας ουσιαστικά το ταξίδι που κάνει η τροφή μέσα στο σώμα μας μέχρι να αποβληθεί. Αφόρμηση ήταν ένα παραμύθι με την ιστορία μιας μπανάνας! Οι μαθητές σχεδίασαν και έκοψαν τα όργανα συμβουλευόμενοι εικόνα με όλο το πεπτικό μας σύστημα και στη συνέχεια έγραψαν τις ονομασίες τους.
Και η μακέτα μας ως τώρα διαμορφώνεται κάπως έτσι…
Σε ατομικά φύλλα εργασίας αποτύπωσαν τις νέες γνώσεις και δημιούργησαν ένα παιχνίδι εξάσκησης για το σπίτι όπου μια μπουκίτσα (πον πον) ακολουθεί τη σωστή διαδρομή στο σώμα.
Τέλος, κλείσαμε την ενότητά μας με τη θέαση του σχετικού με την πέψη επεισοδίου της βραβευμένης παιδικής σειράς για το ανθρώπινο σώμα “Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ο άνθρωπος”. Μπορείτε να το παρακολουθήσετε ξανά πατώντας ΕΔΩ.
Exceptional post but I was wanting to know if you could write
a litte more on this subject? I’d be very thankful
if you could elaborate a little bit further. Thanks!