Κόψαμε τις βασιλόπιτές μας !!!
Σήμερα κόψαμε τις βασιλόπιτές μας!Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου μας γι’ αυτή τη ζεστή προσφορά αλλά και τον πατέρα Αναστάσιο που τις ευλόγησε , διηγήθηκε στα παιδιά μας την ιστορία της βασιλόπιτας και τους μίλησε για το δικο μας Άι Βασίλη! Τους τυχερούς της χρονιάς τους περίμενε ένα δώρο έκπληξη!! Καλή χρονιά και καλή πρόοδο σε όλα τα παιδιά!
Η Χριστουγεννιάτικη γιορτούλα μας… Καλά χριστούγεννα!
Κόκκινο στα Ατυχήματα – Πράσινο στη Ζωή
Οι μαθητές της Α’ και Β΄τάξης επισκέφτηκαν το βιωματικό –
διαδραστικό θεματικό πάρκο «Κόκκινο στα Ατυχήματα – Πράσινο στη Ζωή».
Οι μαθητές και μαθήτριες μας συμμετείχαν σε τέσσερις βιωματικές διαδραστικές δραστηριότητες, που έχουν σχεδιασθεί με σύγχρονα πρότυπα εκπαίδευσης για να μάθουν για την Κυκλοφοριακή Αγωγή και την Οδική Ασφάλεια όπως τηλεπαιχνίδι buzzer με θέμα: «Κυκλοφορώ Σωστά;» , παιχνίδι τύπου επιτραπέζιο με τάπητα διαστάσεων 20 τ.μ. και θέμα: «Μαθαίνω να κυκλοφορώ» , παιχνίδι – τάπητας διάδρομος και πίνακας με θέμα: «Βρες το σήμα»,
και Εργαστήριο Ζωγραφικής.
«Το Παγκάκι της Φιλίας» και στο 16ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου – Για να μην μένει κανένα παιδί μόνο του στο διάλειμμα
To «Παγκάκι της φιλίας» αρχικά ξεκίνησε από την Γερμανία και σταδιακά η χρήση του επεκτάθηκε και σε άλλες χώρες όταν το 2013, ο 10χρονος μαθητής Christian Bucks το πρόσεξε στο φυλλάδιο ενός σχολείου στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας στο οποίο σκεφτόταν η οικογένειά του να μετακομίσει. Στο Παγκάκι αυτό μπορούσε να καθίσει όποιο παιδί αισθανόταν μόνο στο διάλειμμα δίνοντας έτσι σήμα στα άλλα παιδιά να το καλέσουν να παίξει μαζί τους. Στον Christian άρεσε πολύ αυτή η ιδέα και, όταν η οικογένεια του έμεινε τελικά στις ΗΠΑ, πρότεινε στον διευθυντή του σχολείου του να βάλουν και στο δικό τους σχολείο ένα «παγκάκι της φιλίας. Οι δυο τους έπιασαν αμέσως δουλειά για να εγκαταστήσουν ένα τέτοιο παγκάκι στο προαύλιο δίνοντας το παράδειγμα σε άλλα περίπου 2000 σχολεία, των Ηνωμένων Πολιτειών, να ακολουθήσουν την εξαιρετική αυτή ιδέα. Η δράση αυτή ενέπνευσε σχολεία σε όλο τον κόσμο με αποτέλεσμα να έχει υλοποιηθεί σε χώρες όπως ο Καναδάς, η Ιρλανδία, η Ιταλία, η Ρωσία, η Ισπανία, η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, η Νορβηγία και η υλοποίηση της συνεχώς να διαδίδεται σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο!
Στην Ελλάδα το “παγκάκι φιλίας” έχει υλοποιηθεί σε λίγα σχολεία , ενώ στο Αγρίνιο και στην Αιτωλοακαρνανία το 16ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου είναι το πρώτο που το υλοποιεί και το 11ο δημόσιο σχολείο πανελλαδικά.
Οι δασκάλες της Α’ και Β τάξης , Άννα Μπουρλή και Αθηνά Διώτη, ενημέρωσαν σήμερα , 16 Δεκεμβρίου 2019 , τα παιδιά για “το παγκάκι της φιλίας” τα οποία έδειξαν ενθουσιασμένα με την ιδέα.
Το Παγκάκι της Φιλίας είναι ένα σημείο συνάντησης
– Για όποιο παιδί νιώθει μόνο & θα ήθελε να γνωρίσει νέους φίλους
– Για όποιο παιδί θα ήθελε να βοηθήσει έναν συμμαθητή του που δεν έχει φίλους.
– Για όποιο παιδί θέλει να συζητήσει με τον συμμαθητή του και να λύσουν μία διαφωνία.
Ελπίζουμε σύντομα να το δούμε και σε άλλα ελληνικά σχολεία.
Παρουσίαση του βιβλίου “Το θαυμαστό ταξίδι της Πρωτονιφάδας” στο σχολείο μας
…γιατί ταξιδεύω
…γιατί πετάω στον χρόνο
…γιατί με οδηγούν στη φαντασία
…γιατί είναι ευτυχία
…γιατί είμαι παιδι
Όλα τα παραπάνω είναι κάποιες από τις απαντήσεις των παιδιών όταν ρωτήθηκαν για τα παραμύθια με αφορμή την ανάγνωση του νέου βιβλίου της κυρίας Βησσαρίας Ζορμπά Ραμμοπούλου σε συνεργασια με την κόρη της, Μυρτώ Ραμμοπούλου, Το θαυμαστό ταξίδι της Πρωτονιφάδας. Ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας την κυρία Βησσαρία Ζορμπά Ραμμοπούλου που ανταποκρίθηκε άμεσα στο κάλεσμά μας να παρουσιάσει το νέο της παραμύθι και να μας κάνει όλους, απο τον μικρότερο ως τον μεγαλύτερο, να θυμηθούμε το πνεύμα των Χριστουγεννων διαβάζοντας τη Θαυμαστή Πρωτονιφάδα της. Μεγάλη η χαρά μας με τον ενθουσιασμό των παιδιών, αν τα αφήναμε ελεύθερα δεν θα την αφηναν να φυγει και ακόμα θα συνέχιζαν να την βομβαρδίζουν με ερωτήσεις! Είναι μάλιστα αξιοθαύμαστο ότι πολλές ερωτήσεις είχαν τα μεγαλύτερα παιδιά που ακούγοντας τα Δευτεράκια να διαβάζουν αποσπάσματα του παραμυθιού τους άνοιξε η όρεξη να ρωτήσουν και να κατανοήσουν πώς είναι η ζωή ενός συγγραφέα. Ιδιαίτερη προσοχή έδειξαν ολοι οι μαθητές στην αναφορά της κυρίας Βησσαρίας στη χαρά που παίρνουμε από τη μουσικότητα της λογοτεχνίας, γιατί όπως είπε η ίδια, η τέχνη του λόγου ευφραίνει την καρδιά μας.
Στ’ αλήθεια ελπίζουμε ο σπόρος της αγάπης για τη λογοτεχνία να ανθίσει στις καρδούλες τους!
Ευχόμαστε Καλές γιορτές σε όλους και
Καλό Ταξίδι στην Πρωτονιφάδα σας,κυρίαΒησσαρία Ζορμπά- Ραμμοπούλου“
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Μπαζάρ του Συλλόγου
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Μπαζάρ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 16ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου την Κυριακή 15 ΔΕκεμβρίου 2019. Όλες οι κατασκευές των μαμάδων και των πατεράδων του σχολείου μας “εξαφανίστηκαν” αμέσως ενώ μια πολύ διαφορετική και χαρούμενη νότα στην εκδήλωση έδωσε και η παρουσία του Παιδικού τμήματος παραδοσιακών χορών του Δήμου Αγρινίου που λειτουργεί στο σχολείο μας.
Μπαζάρ από το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων
Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του 16ου Δημοτικό Σχολείου Αγρινίου διοργανώνει και σας προσκαλεί στο ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΜΠΑΖΑΡ την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019 από 10:00 μέχρι 15:00 , στο χώρο του σχολείου ( Όλγας Παπαστάμου 2, Έναντι Ιερού Ναού Αγίας Βαρβάρας).
“ΔΙΑΦΕΡΩ ΑΛΛΑ… ΜΟΙΑΖΩ”
«ΌΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ!!»
Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία έγινε αφορμή για να παρουσιάσουμε στα παιδιά της Γ’ Δημοτικού, στο 16ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου, ένα project, προκειμένου τα παιδιά να σκεφτούν και να συνειδητοποιήσουν ότι η διαφορετικότητα είναι κάτι που θα πρέπει να γίνεται πλήρως αποδεκτό, αφού ουσιαστικά είμαστε όλοι μας διαφορετικοί, μα όλοι ίσοι!!





















