“ΔΙΑΦΕΡΩ ΑΛΛΑ… ΜΟΙΑΖΩ”

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα που υλοποιήθηκε από την 3η ΤΟΜΥ Αγρινίου στο Σχολείο μας. Στόχος η ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεγγύης, η υγιής συμβίωση σε έναν κόσμο πού αλλάζει.Θέματα όπως η διαφορετικότητα, τα στερεότυπα αναδείχθηκαν με βιωματικό τρόπο στους μαθητές/τριες των Ε΄και ΣΤ΄ τάξεων.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση