Μπορεί ο Αϊ-Bασίλης να είναι απλά μια παράδοση…το πνεύμα όμως της αγαπης και της προσφοράς που τον συνοδεύει ειναι άκρως αληθινό και οικουμενικό ! Οι μαθητές της Γ τάξης του σχολείου μας παρουσίασαν μια πολύ όμορφη και ζεστή Χριστουγεννιάτικη γιορτή. Καλά χριστούγεννα!