Η Χριστουγεννιάτικη γιορτούλα μας… Καλά χριστούγεννα!

Μπορεί ο Αϊ-Bασίλης να είναι απλά μια παράδοση…το πνεύμα όμως της αγαπης και της προσφοράς που τον συνοδεύει ειναι άκρως αληθινό και οικουμενικό ! Οι μαθητές της Γ τάξης του σχολείου μας παρουσίασαν μια πολύ όμορφη και ζεστή Χριστουγεννιάτικη γιορτή. Καλά χριστούγεννα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση