Σεμινάριο πρώτων βοηθειών στο Σχολείο μας

Την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου φιλοξενήσαμε στο Σχολείο μας την κα.Τσιώλη Θεοδώρα από το ΕΚΑΒ Αγρινίου για να μας εκπαιδεύσει στις Πρώτες Βοήθειες. Οι μαθητές/τριες μας άκουσαν την Εκπαιδεύτρια με προσοχή και έδωσαν και αυτοί τις πρώτες βοήθειες σύμφωνα με τις οδηγίες που τους δόθηκαν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση