Χρόνια Πολλά Ελλάδα!!!

Με απόλυτη επιτυχία έγινε ο Εορτασμός της 25ης Μαρτίου στο σχολείο μας όπου οι μαθητές της Στ΄ τάξης με την ερμηνεία και το χορό τους κέρδισαν τους παρευρισκόμενους!!!Χρόνια πολλά Ελλάδα!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση