Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών σε εκπαιδευτικούς του σχολείουμ μας

Την Τρίτη 26 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών σε εκπαιδευτικούς του σχολειου μας από τη διασώστρια του ΕΚΑΒ Αγρινίου κα Θεοδώρα Τσιόλη.

Ευχαριστούμε τη διασώστρια του ΕΚΑΒ Αγρινίου κα. Θεοδώρα Τσιόλη για το σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών στο σχολείο μας,  που έγινε με πρακτική άσκηση των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών σε ανθρώπινο ομοίωμα με σκοπό την αναγκαία γνώση στην αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών τόσο στο χώρο του σχολείου όσο κ στην προσωπική μας ζωή!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση