Προγραμματισμός και Πλανήτες στο Νηπιαγωγείο

Οι μικροί μας εξερευνητές είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στο ηλιακό μας σύστημα με τη βοήθεια της αγαπημένης μας ρομποτικής μέλισσας, του Bee-Bot.

Δημιουργήσαμε ένα μεγάλο, χρωματιστό χαλί που απεικόνιζε τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος. Κάθε πλανήτης είχε τη δική του ξεχωριστή θέση και χρώμα, προσκαλώντας τα παιδιά να τον ανακαλύψουν.

Οι μαθητές μας, χωρισμένοι σε μικρές ομάδες, ανέλαβαν τον ρόλο των “αστροναυτών-προγραμματιστών”. Ο στόχος ήταν απλός, αλλά γεμάτος εκπαιδευτικές προκλήσεις: να προγραμματίσουν το Bee-Bot ώστε να φτάσει στον σωστό πλανήτη!

Για να το πετύχουν αυτό, έπρεπε να:

  • Σκεφτούν λογικά: Πόσα βήματα μπροστά πρέπει να κάνει το Bee-Bot; Πότε πρέπει να στρίψει δεξιά ή αριστερά;
  • Συνεργαστούν: Συζητούσαν μεταξύ τους, πρότειναν λύσεις και βοηθούσαν ο ένας τον άλλον.
  • Ελέγξουν το αποτέλεσμα: Πατούσαν το “Go” και παρακολουθούσαν με αγωνία αν το Bee-Bot έφτανε στον επιθυμητό προορισμό. Αν όχι, δεν πτοούνταν! Αναζητούσαν το λάθος, το διόρθωναν και δοκίμαζαν ξανά.

beebot

Κατηγορίες: Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση, Δραστηριότητες και τεχνικές διδασκαλίας για την ενίσχυση των δεξιοτήτων, Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία, Συμμετοχή σε δίκτυα και άλλα προγράμματα. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.