Τα παιδιά παρατήρησαν ότι στην τάξη τα περίμενε ένα δέντρο. Τι ήταν αυτό το δέντρο; Και γιατί στα κλαδιά του δεν υπήρχαν φύλλα; Πώς ήρθε στην τάξη μας μέσα στην καρδιά του χειμώνα;
Μετά από συζήτηση αποφασίσαμε να το ονομάσουμε το «Δέντρο της Συνεργασίας»…ζωγραφίσαμε και την ανάλογη επιγραφή.
Μετά από συζήτηση καταλήξαμε στους κανόνες που θα ακολουθήσουμε για να λειτουργούμε καλύτερα ως ομάδα. Η καταγραφή των ιδεών έγινε από τη νηπιαγωγό και εν συνεχεία τα παιδιά ζωγράφισαν σε χαρτάκια το κανόνα της επιλογής τους, τον οποίο κόλλησαν στο δέντρο.
Γέμισαν το κορμό του με τα ονόματα των δημιουργών.
Στη συνέχεια παίξαμε παιχνίδι με τη «καρδούλα της αυτοεκτίμησης» και το «αστεράκι των φιλοφρονήσεων» που περνούσε από χέρι σε χέρι βοηθώντας μας να αναγνωρίσουμε τα θετικά μας χαρακτηριστικά και τις δεξιότητές μας αλλά και να δείξουμε την εκτίμηση μας ο ένας στον άλλο.