Την επόμενη μέρα, ένας φίλος μας έφερε στο νηπιαγωγείο ένα παιχνίδι σχετικό με το θέμα μας. Ήταν ένας διαστημικός σταθμός με έναν πύραυλο. Μας έδειξε πώς λειτουργεί, το παρατηρήσαμε, παίξαμε και όλοι ενθουσιαστήκαμε.
Έπειτα προσπαθήσαμε με τα τουβλάκια της τάξης μας να φτιάξουμε ένα πύραυλο (Engineering).
Και τέλος, φτιάξαμε δικούς μας πυραύλους με χρωματιστά χαρτιά (Arts).
Στο επόμενο εργαστήριο, ασχοληθήκαμε με τη Σελήνη. Παρατηρήσαμε σχετικές εικόνες και φτιάξαμε με απλά υλικά (αλεύρι και μικρές πέτρες ως μετεωρίτες) ένα σεληνιακό τοπίο. Τα παιδιά πετούσαν τις πετρούλες στο αλεύρι κι έτσι φτιάχτηκε η Σελήνη μας (Science).
Ακούσαμε τη ιστορία του “Φεγγαροσκπεαστή” του Ερικ Πιμπαρέ, από τον υπολογιστή αλλά και διαβάζοντάς το βιβλίο που μας έφεραν δυο συμμαθήτριές μας. Mιλήσαμε έτσι για τις φάσεις της Σελήνης, εξηγώντας όσο πιο απλά γίνεται πώς συμβαίνει αυτό (Technology).
Σε επόμενο εργαστήριο, είδαμε σχετικά βίντεο με τους αστροναύτες, τα διαστημόπλοια και συζητήσαμε για την έλλειψη βαρύτητας στο διάστημα. Κάναμε μια αναφορά στο Νεύτωνα και πραγματοποιήσαμε μερικά πειράματα.
Φτιάξαμε τους εαυτούς μας αστροναύτες, χρησιμοποιώντας με το γράμμα Α και δικές μας φωτογραφίες (Arts – Tecnology) και στολίσαμε τα παράθυρά της τάξης μας.