Μια μέρα είδαμε ένα ενδιαφέρον video που μας έδειχνε την ιστορία ενός αδέσποτου σκύλου, που μπορείτε να δείτε εδώ
https://www.youtube.com/watch?v=oN9p3_8wQ0Q και ξεκινήσαμε τη συζήτηση με διάφορες ερωτήσεις όπως γνωρίζετε ποια ζώα λέγονται αδέσποτα;», «Τι νομίζετε ότι σημαίνει αυτή η λέξη;», «Έχετε δει κάποιο αδέσποτο;», «Πού φαντάζεστε ότι ζουν;», «Τι τρώνε;», «Νομίζετε ότι έχουν προβλήματα;» «Για ποιο λόγο φαντάζεστε ότι υπάρχουν αδέσποτα ζώα στους δρόμους;», « Ποιες είναι οι αιτίες;», «Φταίνε τα ζώα που βρέθηκαν στους δρόμους ή κάποιος άλλος;» , “Πριν γίνουν αδέσποτα που μπορεί να ήταν; “Ποια ζώα λέγονται δεσποζόμενα;” , “Που ζουν;” ,”Ποιος τα φροντίζει; Τί έχουν ανάγκη τα ζώα συντροφιάς;
Ακούσαμε την πρόταση «Αν ήμουν ένα αδέσποτο σκυλάκι στον δρόμο…». και δώσαμε τις δικές μας απαντήσεις Είδαμε εικόνες με σωστές και λάθος συμπεριφορές προς τα ζώα και σε ζευγάρια δραματοποιήσαμε ρόλους ανθρώπων και ζώων δείχνοντας το τι έχουν ανάγκη τα ζώα συντροφιάς αλλά και αυτά που ζουν χωρίς ανθρώπινη οικογένεια.
Διαβάσαμε το παραμύθι “ΞΟΥΤ” και σε ζευγάρια βάλαμε τις εικόνες στη σωστή σειρά και αναδιηγηθήκαμε την ιστορία Ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε από το παραμύθι Συμπληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας ,μαθαίνοντας τη λέξη ζώα βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από Ζ,ζ και το φτιάξαμε με το σώμα μας
ακούσαμε το τραγούδι “Σκυλάκι μοναχό” που μπορείτε να ακούσετε εδώ https://www.youtube.com/watch?v=oFSfZMCxcg4
Κάποια άλλη ημέρα χωριστήκαμε σε ομάδες και αφού είδαμε έργα τέχνης με θέμα τα ζώα ,κάθε ομάδα διάλεξε τον πίνακα ζωγραφικής που της άρεσε , και τον παρουσίασε στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας απαντώντας σε ερωτήσεις όπως “Πώς νιώθουν τα ζώα; Τι να σκέφτονται; ποιους άλλους βλέπετε; τι κάνουν Στη συνέχεια και σε συνεργασία με τα μέλη της ομάδας μας αναπαραστήσαμε τον πίνακα με το σώμα μας Στο τέλος γίναμε και εμείς ζωγράφοι και αποτυπώσαμε τον πίνακα και στο χαρτί