ΝΕΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ COVID

Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας:

Στα σχολεία:

  • Διατηρείται η υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, καθώς και η χρήση αντισηπτικών, ο τακτικός αερισμός χώρων, ο σχολαστικός καθαρισμός επιφανειών και εξοπλισμού, τα ξεχωριστά διαλείμματα κ.λπ.
  • Δεν θα διενεργούνται τακτικοί αυτοδιαγνωστικοί έλεγχοι για προσέλευση στη σχολική μονάδα από μαθητές και εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.).
  • Οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. θα διενεργούν προληπτικά 1 ράπιντ τεστ την εβδομάδα, με δική τους δαπάνη, έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τρίτη. (Ειδικά, για την προσέλευση την ερχόμενη εβδομάδα, το πρώτο τεστ θα διενεργείται έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τετάρτη 4 Μαΐου 2022.)

Σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα εντός σχολικού πλαισίου:

  • Οι εμβολιασμένοι και μη μαθητές και εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. διενεργούν 2 σελφ τεστ (ημέρες 0-1 και 4) δωρεάν (θα διατίθενται από τα σχολεία) και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.

Σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα εκτός σχολικού πλαισίου:

  • Οι εμβολιασμένοι μαθητές επιστρέφουν κανονικά στο σχολείο, διενεργούν σελφ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.
  • Οι μη εμβολιασμένοι μαθητές τίθενται σε καραντίνα και διενεργούν σελφ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη προκειμένου να επιστρέψουν στο σχολείο. Μετά την 5η ημέρα, εφόσον το τεστ είναι αρνητικό και επιστρέψουν στο σχολείο, χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.
  • Οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. επιστρέφουν κανονικά στο σχολείο, διενεργούν ράπιντ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.
  • Οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. τίθενται σε καραντίνα και διενεργούν ράπιντ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη προκειμένου να επιστρέψουν στο σχολείο. Μετά την 5η ημέρα, εφόσον το τεστ είναι αρνητικό και επιστρέψουν στο σχολείο, χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.

Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος στην τάξη, ισχύει ό,τι και στο γενικό πληθυσμό, για εμβολιασμένους και μη μαθητές και εκπαιδευτικούς:

  • Παραμονή του κρούσματος σε απομόνωση επί 5 ημέρες τουλάχιστον, με ημέρα λήψης του θετικού τεστ να θεωρείται ως ημέρα 0.
  • Μετά την πάροδο 5 ημερών απομόνωσης και εφόσον (α) έχει υποχωρήσει πλήρως ο πυρετός για ένα 24ωρο χωρίς χρήση αντιπυρετικών και (β) δεν υπάρχουν άλλα συμπτώματα ή τα συμπτώματα βελτιώνονται, διακόπτεται η απομόνωση.
  • Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή τα συμπτώματα δεν βελτιώνονται, παρατείνεται η απομόνωση.
  • Υποχρεωτική χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες από την λήξη της απομόνωσης.

Δήλωση Edupass

  • Πλέον, οι μαθητές και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. δεν κάνουν δήλωση Edupass σε εβδομαδιαία τακτική βάση, παρά μόνο εφόσον προκύψει σχετική υποχρέωση, π.χ. σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα.

 

Εργαστήριο Δεξιοτήτων για τη διαφορετικότητα…τέλος

Παρακολουθήσαμε σε βίντεο το παραμύθι «Η εχθρόπιτα», συζητήσαμε για τις σχέσεις μεταξύ των συμμαθητών μας. Αποφασίσαμε ότι εμείς δε θέλουμε εχθρούς παρά μόνο πολλούς φίλους. Έτσι φτιάξαμε την πίτα της φιλίας και καταγράψαμε τη συνταγή.

IMG 1b1da9b06db6951028e1e86ecd4de651 V 1
ΠΡΩΪΝΟ ΤΜΗΜΑ
IMG 20220405 1351412
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

 

 

 

 

 

 

 

 

Επίσης, φτιάξαμε στην τάξη μας τη γωνιά συμφιλίωσης, όπου μπορούμε πηγαίνοντας εκεί να λύνουμε τις διαφορές μας, μέσα από συζήτηση, αλλάζοντας κάθε φορά καρέκλα και ρόλο (ακροατή – συνομιλητή)

IMG 20220401 141426

Τέλος, παρακολουθήσαμε το κουκλοθέατρο με ένα παράξενο πλάσμα, το Ζαμπντερφίλιο και όσα αυτό βιώνει επειδή είναι διαφορετικό.

IMG 65b027d3d44c1dc863c1ecd691d7b2a9 V IMG 0c84aefd3d9a5a0c0ccc082ebb746523 V

Τα παιδιά συνέχισαν την ιστορία του Ζαμπντερφίλιο με πολύ ωραίες ιδέες, τις οποίες καταγράψαμε σε ένα ιστόγραμμα.

IMG 20220401 1413492
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ
IMG 82ab23f9d0d20c824b70cb16c32c1bc1 V
ΠΡΩΪΝΟ ΤΜΗΜΑ

 

Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Όλοι μαζί… είμαστε ίδιοι και διαφορετικοί

Πέρασαν τόσοι μήνες στο σχολείο μας. Όμως, αναρωτηθήκαμε ποτέ πόσο μοιάζουμε ή πόσο διαφορετικοί είμαστε; Μια μέρα, αφού παίξαμε παιχνίδια, χωριστήκαμε σε ζευγάρια και παρατηρήσαμε τους εαυτούς μας. Καταγράψαμε τις ομοιότητες και διαφορές που παρατηρήσαμε και τις παρουσιάσαμε στην τάξη.

Διαβάσαμε τον Έλμερ  (του Ντέιβιντ Μακ Κι, εκδ. Πατάκη), κι αφού συζητήσαμε για το πόσο διαφορετικός είναι φτιάξαμε το δικό μας Έλμερ, ζωγραφίζοντας ο καθένας ένα δικό του κομματάκι ώστε να έχει κάτι από όλους μας. Είναι ο Έλμερ της τάξης μας.

IMG d538eda5b682d5fad61ee67b7aae42d9 V
ΠΡΩΪΝΟ ΤΜΗΜΑ
IMG 20220401 1413582
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ
IMG b495e34e087b8c4d4f422fb70d6867d9 V
ΠΡΩΪΝΟ ΤΜΗΜΑ

 

 

 

 

 

 

Μια άλλη μέρα, κάθε παιδί έφερε στο σχολείο ένα βότσαλο ή πέτρα. Τα παρατηρήσαμε πολύ καλά και καταλάβαμε ότι ακόμα κι αυτά έχουν διαφορές μεταξύ τους.

IMG 9528ac04deba617c219e659190bfb9d6 V

Διαβάσαμε το παραμύθι “Το χαρούμενο λιβάδι” της Φυλλιώς Νικολούδη (εκδ. Ελληνικά γράμματα) και το δραματοποιήσαμε. Έπειτα, κάθε παιδί φαντάστηκε το λουλούδι που μπορεί να είναι και το ζωγράφισε. Αφού το παρουσίασε στην ομάδα δίνοντάς του ένα όνομα, δημιουργήσαμε τον κήπο της τάξης μας, κολλώντας τα λουλούδια σε χαρτόνι.

IMG 70ca125612f1231164295368522ef267 V
ΠΡΩΪΝΟ ΤΜΗΜΑ
IMG 20220401 1459032
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ