ΜΙΚΡΟΒΙΑ….. ΘΑ ΤΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΜΕ!!!

Σήμερα ήρθε στο σχολείο μας η κυρία Νάνσυ Κυπριωτάκη που είναι νοσηλεύτρια και μαμά του φίλου μας του Χάρη και μας μίλησε για τα φοβερά και τρομερά μικρόβια!!

IMG 20221124 142436   Μας έδειξε που κρύβονται στα χεράκια μας!!

IMG 20221124 142351  Κάλυψε τα χέρια της με χρυσόσκονη για να μας δείξει πως μεταδίδονται!!!IMG 20221124 094300

Παρουσίασε το σωστό τρόπο που πλένουμε τα χέρια μας!

IMG 20221124 142253

Αλλά μας χάρισε και καλά μικρόβια που μας λένε πότε να πλένουμε τα χέρια μας

IMG 20221124 101504IMG 20221124 101514 resized 20221124 033109692

Εμείς στο τέλος την χειροκροτήσαμε ,της είπαμε “ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ” και της δωρίσαμε ένα καδράκι που φτιάξαμε για το γραφείο της.IMG 20221124 101642 resized 20221124 033143277

Εργαστήρια Δεξιοτήτων “Κράτα με να σε κρατώ να ανεβούμε το βουνό” Μέρος Β’

Στη συνέχεια των εργαστηρίων μας, ζωγραφίσαμε τί σημαίνει για μας η λέξη “συνεργασία” και φτιάξαμε ένα e-book

315174724 507955811374382 7971144840139143266 n


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

 

 

Ξεκινήσαμε την ημέρα μας με ένα πολυαγαπημένο βιβλίο για τη συνεργασία,  “Η Σκάλα της Αγάπης”. Συζητήσαμε για τους πρωταγωνιστές της ιστορίας μας, τις πράξεις, τα λεγόμενα και τα συναισθήματά τους.

315086963 1701066913628261 5344690569888762484 n

Έπειτα, ανατέθηκε στον καθένα κάποιος ρόλος και δραματοποιήσαμε με μεγάλη επιτυχία την ιστορία, δημιουργώντας στο τέλος τη δική μας σκάλα της αγάπης για να ανεβάσουμε το αστεράκι μας στον ουρανό!

315299899 496631349173741 3378735841761461700 n314870092 5595576133868211 3969707349984247282 n

Στο τέλος ζωγραφίσαμε σε ένα φύλλο εργασίας ό,τι μας άρεσε από την ιστορία που επεξεργαστήκαμε.

315009587 1236656793849397 3137111041630506503 n 315444174 640587907533703 2022142134019776639 n

Καρδιές χωρισμένες απλώθηκαν στην τάξη. Στο σταμάτημα της μουσικής ο καθένας παίρνει όποιο κομμάτι βρίσκεται μπροστά του. Έτσι βρίσκουμε το ζευγάρι μας, που ήταν ο νέος μας φίλος. Καθίσαμε απέναντι, συζητήσαμε και γνωριστήκαμε καλύτερα. Παρουσιάσαμε όσα πράγματα μάθαμε ο ένας για τον άλλο.

315111738 830683998382912 4278704493028169924 n315304759 857354848729263 380228352744519749 n 313207812 650169673189475 6417635854725556684 n

315096570 652730079694239 1666363777690181728 n 315424872 549322977030318 2346353748642006407 n

Ενώσαμε τις καρδιές και δημιουργήσαμε μια ομαδική εργασία με τίτλο (δοσμένο από τα παιδιά “Οι καρδούλες της φιλίας” και “ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΡΔΙΑΚΟΙ”

312995893 449464030603830 3921527382683625030 n314754788 431751859144781 3138501036018687101 n

Και κάναμε ένα φύλλο εργασίας για τη φιλία… αλλά σε ζευγάρια!

314737346 1113511579301797 6465624879042737476 n312495129 816301362986184 2220881568597332326 n

Ακούσαμε το τραγούδι «η Συνεργασία» της παιδικής χορωδίας του Σπύρου Λάμπρου, παρέα με ένα φίλο μας ζωγραφίσαμε τους στίχους και δημιουργήσαμε το δικό μας βίντεο για το τραγούδι.

Το τελικό αποτέλεσμα μας κάνει πολύ περήφανους!

Την τελευταία μέρα της θεματικής μας ζωγραφίσαμε ξανά, πλέον με περισσότερες γνώσεις και με την εμπειρία όλης της εβδομάδας, τι σημαίνει για μας “συνεργασία” και φτιάξαμε ένα e-book.


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Εργαστήρια Δεξιοτήτων “Κράτα με να σε κρατώ να ανεβούμε στο βουνό”

Ξεκινήσαμε τα εργαστήρια δεξιοτήτων για τον θεματικό κύκλο «Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και ευθύνη» και τίτλο «Κράτα με να σε κρατώ να ανεβούμε στο βουνό» και εστιάσαμε στην έννοια της συνεργασίας ,της φιλίας  και του σεβασμού στον άλλο.

Συμμετείχαμε σε παιχνίδια ενεργοποίησης για το δέσιμο της ομάδας .Περπατήσαμε με συνοδεία μουσικής, χαιρετώντας τους φίλους με διάφορους τρόπους, δείχνοντας τους ότι είμαστε φίλοι (χαιρετώ με μπουνιά, με γόνατο, με αγκώνα, κάνοντας καρδιές με τα χέρια, στέλνοντας φιλιά)

processed 1d7d87a0 4f52 4d68 b865 844316ae5794 AMbzVqjQ166756164251216675616688111667561668781

Σταθήκαμε όρθιοι στο χώρο, πιάνουμε τα χέρια μας και μπερδευόμαστε. Προσπαθήσαμε να ξεμπερδευτούμε και να φτιάξουμε έναν κύκλο .

1667561642556processed d3195631 b55e 4ef8 b67b 6afd867aa36d 8tdyLYZU

Παίξαμε «φρουτοσαλάτα» και το ευχαριστηθήκαμε. Με έντονη μουσική χορέψαμε ώσπου στο στοπ καθίσαμε  στον κύκλο με τις καρέκλες (που έχουμε διαμορφώσει από πριν). Κάθονται όλοι στις καρέκλες εκτός από ένα παιδί που η νηπιαγωγός παίρνει μαζί της και λέει: «Να σηκωθούν όλοι όσοι…» συμπληρώνοντας τη φράση με κάτι που ισχύει για τον ίδιον και για τουλάχιστον άλλα δύο άτομα του κύκλου. Για παράδειγμα «Να σηκωθούν όλοι όσοι έχουν αθλητικά παπούτσια». Όποιοι σηκώνονται πρέπει να τρέξουν για να αλλάξουν καρέκλα. Σκοπός είναι να βρουν γρήγορα να κάτσουν σε μία νέα καρέκλα -όχι στην αρχική τη δική τους. Όποιος μένει απέξω στέκεται στη μέση του κύκλου και συνεχίζει το παιχνίδι με τους ίδιους κανόνες. Λέει δυνατά «Να σηκωθούν όλοι όσοι….. π.χ. έχουν κοτσίδα στα μαλλιά τους). Το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να πουν όλα τα παιδιά

processed 36cd552f 7d22 48bc 92c5 4715ed4c56c6 ClQo5OAD1667561642572

Παίξαμε και το παιχνίδι «Μαγνήτης» και μας άρεσε πολύ. Τα παιδιά κινούνται ελεύθερα με μουσική, στο stop της μουσικής η κυρία φωνάζει το όνομα ενός παιδιού και τα παιδιά τρέχουν να αγγίξουν αυτό το παιδί. Όλα τα παιδιά έγιναν μαγνήτες και πολύ το χάρηκαν.

processed 3208b5b4 5fab 4e4d ba73 bced8b413d8a gK8NvvoU1667561668829

και τέλος φτιάξαμε «το δέντρο της ομάδας». Κάναμε το περίγραμμα του χεριού μας και μέσα ζωγραφίσαμε κάτι που μας αρέσει. Κατόπιν, το κόψαμε περιμετρικά και το τοποθετήσαμε στο δέντρο που είχαμε φτιάξει συμπληρώνοντας με αυτό τα γυμνά κλαδιά του. Καθώς συμπληρώναμε  τα κλαδιά του δέντρου με την παλάμη μας λέμε ποιοι  είμαστε  και τι μας αρέσει π.χ. «Είμαι η Μαρία και μου αρέσει η βόλτα με το σκυλί».

processed 39af179f e068 4e1c ac18 c1a6f67acbc3 PyOFevfWprocessed a10bae5a 3700 4a05 b2fe 8eb54da4636a AeDsNy5y

Μια άλλη μέρα παίξαμε το παιχνίδι «Χαρίζω στον εαυτό μου και στον άλλο κάτι θετικό» Χορέψαμε  με μουσική και αγγίξαμε τους φίλους τους με διάφορους τρόπους  ,με πλάτες, με κεφάλια, με αγκώνες. Μετά, ενώ συνεχίζεται η ελεύθερη κίνηση, σε όποιον συναντώ του λέω κάτι θετικό και όμορφο που μου αρέσει στον εαυτό μου και τέλος κάτι θετικό και όμορφο που μου αρέσει σε εκείνον .

processed b62e76ac 3700 43f8 804d 804c53b81e45 M1o2GIhD

Φτιάξαμε όλοι μαζί την « αλυσίδα της φιλίας» και μέσα ζωγραφίσαμε και γράψαμε κανόνες συνεργασίας, όπως «δεν αφήνω κανένα μόνο του» , «παίζουμε όλοι μαζί» , «Ο ένας βοηθά τον άλλο» κ.λ.π. Η αλυσίδα θα μείνει όλη τη χρονιά στην τάξη για να θυμόμαστε ότι όλοι έχουμε ένα κρίκο σε αυτήν  και να μην ξεχνάμε τους κανόνες συνεργασίας.

processed 93487c4d 6452 497c 8a31 909862527116 cpvPxj95processed 1eea66f5 d7dc 4b42 be3f 741f01210fe3 A4lix4Fuprocessed 57439daa d146 491d b2cb d1b42c380155 yIyBoU5G