Επιστρέφοντας στις τάξεις μας φτιάξαμε τις πινακίδες για να τις τοποθετήσουμε στα σημεία που επισήμαναν τα παιδιά.


Με αφορμή όλους τους προβληματισμούς μας, μιλήσαμε για τη σημασία της ανακύκλωσης, ποια υλικά ανακυκλώνονται και ποια όχι, ανακαλύψαμε το σήμα της σε διάφορα προϊόντα, φτιάξαμε τους δικούς μας κάδους για τις τάξεις μας και αποφασίσαμε να κάνουμε κι εμείς ανακύκλωση.


Μάθαμε ακόμα για την κομποστοποίηση διαβάζοντας το παραμύθι “Ο κύριος Μπεν, η Μου και στα σκουπίδια”, από τις εκδόσεις Πατάκη.
Βοηθήσαμε και τη φίλη μας τη μελισσούλα να μάθει να κάνει ανακύκλωση, προγραμματίζοντάς την να μαζεύει μόνο τα υλικά που ανακυκλώνονται και να τα βάζει στον κάδο ανακύκλωσης.


Μαζέψαμε υλικά που ανακυκλώνονται και αποφασίσαμε μαζί με τις κυρίες μας να τα μεταμορφώσουμε σε κάτι δημιουργικό και να τα χρησιμοποιήσουμε πάλι. Έτσι φτιάξαμε μουσικά όργανα, όπως μαράκες και βροχοποιούς, βάζοντας μέσα τους ρύζι, μακαρόνια και φακές.


Χρησιμοποιήσαμε άδεια μπουκάλια από νερό, χυμό ή γάλα και παίξαμε μπόουλινγκ. Παίξαμε μπάσκετ βάζοντας καλάθι κάποιο υλικό ανακύκλωσης στον μπλε κάδο της τάξης μας.


Γράψαμε τη λέξη ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ και τη χωρίσαμε τη λέξη σε συλλαβές. Μετρήσαμε πόσες συλλαβές έχει χτυπώντας παλαμάκια σε κάθε συλλαβή και μάθαμε να τη φτιάχνουμε βάζοντας τις στη σωστή σειρά.

