Δασκάλες και παιδιά αναζητήσαμε με πολλή χαρά και αγωνία τα τυχερά φλουριά του κάθε τμήματος! Οι τυχεροί παρέλαβαν το δώρο τους!
Ευχαριστούμε ιδιαιτέρους τους γονείς που προσέφεραν τα τσουρεκάκια και τα δώρα! Και του χρόνου με υγεία!
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η πρώτη συνάντηση μας με το Γηροκομείο Ξάνθης 《Μέγας Βασίλειος 》και την Συντονίστρια Εκπαίδευσης για την Αειφορία κ.Άννα Αφεντουλίδου και την Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου κ. Σουλτάνα Τσιγγίδου!
Οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας είπαν για τα ήθη και έθιμα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς και θυμήθηκαν τα παιδικά τους χρόνια, που έλεγαν τα κάλαντα και στόλιζαν δέντρο με μήλα και πορτοκάλια, γιατί δεν είχαν στολίδια όπως εμείς! Με την βοήθεια της κ.Φοίβης Βασιλειάδου μας τραγούδησαν τα κάλαντα των Χριστουγέννων!
Τα παιδιά με την σειρά τους, τους παρουσίασαν χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές και κατασκευές, ενώ αποκάλυψαν και το δώρο που ζήτησαν από τον Άγιο Βασίλη! Τέλος, ανταλλάξαμε ευχές για υγεία, χαρά και ευτυχία!
Ανυπομονούμε για την επόμενη συνάντηση μας!
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα χριστουγεννιάτικα εργαστήρια στο Νηπιαγωγείο μας !
Ενόψει των Χριστουγέννων, γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικοί μοιραστήκαμε μαγικές δημιουργικές στιγμές :
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τους γονείς τους για την δημιουργικότητα τους, την άψογη συνεργασία τους και την συνολική συμμετοχή τους στα εργαστήρια!
Γίναμε μικροί ζαχαροπλάστες!
Φτιάξαμε τους πιο νόστιμους κουραμπιέδες και μοσχοβόλησε το Νηπιαγωγείο μας!!!