- Κυνήγι θησαυρού: Τα παιδιά βρίσκουν στο κυνήγι θησαυρού ένα άγαλμα (Καρυάτιδα). Τι είναι; Ποιο είναι το όνομά του; Που βρίσκεται; Καταγράψαμε τις γνώσεις και τις απόψεις των παιδιών.
- Παραμύθι: Η χαμένη κόρη.
- Ιδεόγραμμα: ΜΝΗΜΕΙΑ Τι είναι, που και αν έχουν επισκεφτεί κάποιο, ποιοι τα έφτιαξαν και γιατί, από τι είναι φτιαγμένα, που μπορούμε να βρούμε πληροφορίες γι΄αυτά;
- Μνημεία του κόσμου (διαφορές – ομοιότητες).
- Ιστοριογραμμή. Βάζουμε τα μνημεία στη σειρά με βάση τον χρόνο κατασκευής τους.
- Bee bot. Τα παιδιά βρίσκουν τη λύση των γρίφων και κατευθύνουν τη bee bot στη σωστή λύση.
- Επάγγελμα ξεναγός. Μιλήσαμε για το επάγγελμα του ξεναγού
- Μνημεία της Ελλάδας. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες διάλεξαν ένα μνημείο και πρότειναν ιδέες για να το διαφημίσουν.