e-Twinning: KIDS TALK ABOUT NATURE: “Nature is waking up” Activity. SPRING SCAVENGER HUNT

SPRING SCAVENGER HUNT
SPRING SCAVENGER HUNT
20220412 105600 20220412 111710 10th Kindergarten Volos Greece Catherine Zouzoula 11 10th Kindergarten Volos Greece Catherine Zouzoula 9 10th Kindergarten Volos Greece Catherine Zouzoula 10 10th Kindergarten Volos Greece Catherine Zouzoula 5
Τα παιδιά μας κατά την ώρα των Αγγλικών αφού χωρίστηκαν σε δύο ομάδες με τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούςΠΕ60 και ΠΕ06, εξόρμησαν στην γειτονιά του σχολείου τους και άρχισαν να βιώνουν μία όμορφη περιπετειώδη εξόρμηση αναζητώντας φύλλα, λουλούδια, πουλιά, έντομα, δένδρα, γρασίδι, φωλιά χελιδονιών, σκουλήκια, πασχαλίτσα. Το κάθε παιδί έχει το δικό του χαρτί και τσεκάρει ότι έχει βρει. Τα παιδιά  της κάθε ομάδας με παιχνιώδη τρόπο προσπαθούν να βρουν από όλα τα είδη υπερτερώντας η μία ομάδα έναντι της άλλης. Τα παιδιά μας ευχαριστήθηκαν πολύ αυτό το περιπετειώδες ανοιξιάτικο κυνήγι και γυρνώντας στο σχολείο η κάθε ομάδα είδε τι κατάφερε να βρει..
Στην όμορφη αυτή δραστηριότητα υπήρξαν και δύο συνοδοί γονείς ανά ομάδα.
ΟΜΑΔΑ  1η
H Αφίσες μας στο  Poster Mywall

Μοιραζόμαστε μαζί σας το Άλμπουμ μας από το περιπετειώδες  ανοιξιάτικο κυνήγι μας.

Στο ανοιξιάτικο ταξίδι μας συναντήσαμε φύλλο, δένδρο, μυρμήγκι, σκουλήκι, λουλούδι, φωλιά, πουλί, χορτάρι.


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper
https://www.storyjumper.com/book/read/131409952/625abe1004a17
 ΟΜΑΔΑ 2η
Στο πλαίσιο του προγράμματος e-Twinning το μήνα Απρίλιο οι μαθητές συμμετείχαν στη δραστηριότητα  “Spring Scavenger Hunt” σύμφωνα με την οποία οι μαθητές έπρεπε να επισκεφτούν έναν υπαίθριο χώρο και να εντοπίσουν έντομα, πτηνά, λουλούδια, δέντρα , φύλλα κ.α. , να τα φωτογραφίσουν, να συμπληρώσουν το φύλλο εργασίας  και να τσεκάρουν το ερωτηματολόγιο κάνοντας επανάληψη λεξιλογίου.
Με το φωτογραφικό υλικό που συλλέξαμε δημιουργήσαμε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο.
https://www.ourboox.com/books/kids-talk-about-nature/
Στο επόμενο μάθημα των Αγγλικών τα παιδιά ζωγραφίζουν πως αισθάνονται την Άνοιξη, τι βλέπουν την άνοιξη, ό,τι τους αρέσει από την Άνοιξη, μία Ανοιξιάτικη εικόνα.

Στο τέλος του μαθήματος τα παιδιά αφού χωρίστηκαν σε δύο ομάδες ανά εκπαιδευτικό ΠΕ60 και ΠΕ06 ενημερώνονται για την λήξη του προγράμματος e-Twinning και καλούνται να κάνουν την αξιολόγηση απατώντας στις ερωτήσεις:

1. Do you like the e-Twinning project? = Σας αρέσει το πρόγραμμα eTwinning;

2. What makes you happy in e-Twinning?= Τι σε κάνει χαρούμενο/η στο e-Twinning;

Εδώ τελειώνει και το πρόγραμμά μας στο e-Twinning, με το οποίο είχαμε όλοι πολύ όμορφες, δημιουργικές και συνεργατικές εμπειρίες με τη φύση και τα αυθεντικά της φυσικά υλικά ,αξιοποίηση- επικοινωνία- μοίρασμα των εμπειριών μας με τους εταίρους μας και αποκομίσαμε όλοι, μαθητές και εκπαιδευτικοί πολλά εκπαιδευτικά οφέλη, κυρίως στην γνώση-χρήση ψηφιακών εργαλείων.

Ευχαριστούμε όλους τους γονείς που ήταν δίπλα μας, τους γονείς συνεργάτες συνοδούς που συνέβαλλαν στην υλοποίηση-αποτελεσματικότητα του προγράμματος.

Ευχαριστούμε και συγχαίρουμε  τα παιδιά μας!!

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Φραγκογεώργη Φιλίτσα

Κατηγορίες: Etwinning. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.