Γενικό    Λύκειο    Τυχερού
22 Νοέ 2014

Οδηγίες για τη συγγραφή της Ερευνητικής Έκθεσης Β΄Λυκείου

Συντάκτης: ΤΡΥΦΩΝΙΔΟΥ ΣΤΕΛΛΑ | Κάτω από: Project, Εργασίες μαθητών, Πληροφορική
homework

Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ

Η έκθεση μιας Ερευνητικής Εργασίας εργασίας συνήθως περιλαμβάνει τα εξής βασικά μέρη, που όπως βλέπετε δεν θα τα αναπτύξετε με τη σειρά , αλλά “από έξω, προς τα μέσα”, σύμφωνα με την αρίθμηση των βημάτων στις παρενθέσεις.

1  Εξώφυλλο (Βήμα 8)

2  Περίληψη και Λέξεις -Κλειδιά (Βήμα 7)

3  Πίνακας Περιεχομένων (Βήμα 9)

4  Πρόλογος (Βήμα 1)

5  Εισαγωγή (Βήμα 6)

6  Μεθοδολογία (Βήμα 2)

7  Κύριο μέρος (Βήμα 3)

8  Συμπεράσματα (Βήμα 4)

9  Επίλογος (Βήμα 5)

10 Βιβλιογραφία (σταδιακή συμπλήρωση)

11 Παράρτημα (σταδιακή συμπλήρωση)

 

1  Εξώφυλλο

Για το εξώφυλλο, δείτε εδώ

2  Περίληψη και Λέξεις -Κλειδιά

Θα την γράψετε στο τέλος . Για να δείτε πώς και τι, εδώ.

3  Πίνακας Περιεχομένων

Θα είναι το τελευταίο που θα κάνατε. Θα έχει την μορφή που θα δείτε εδώ

4  Πρόλογος

Δείτε εδώ τι θα περιλαμβάνει. Θα χρειαστείτε τις εξής πληροφορίες

1. Πού εντάσσεται η εργασία (ως μάθημα στο αναλυτικό πρόγραμμα της Α΄ ή της Β΄ Τάξης Λυκείου).

Ερευνητική Εργασία Β΄ τάξης ΓΕΛ

2. Τη Χρονική Περίοδο –  Σχολικό Έτος που εκπονείται η Εργασία.

Α΄ τετράμηνο 2014-15

3. Τον Τίτλο του Θέματος του συγκεκριμένου Τμήματος Ενδιαφέροντος.

«Το Διαδίκτυο στη ζωή μας – Έρευνα στους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου Τυχερού»

4. Σε ποιον ή ποιους κύκλους εμπίπτει το Θέμα:

 

β) κύκλος «Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία»

 

 

5. Τη συσχέτιση του Θέματος με διδασκόμενα μαθήματα (Ιστορία, Γεωγραφία, Θρησκευτικά, Λογοτεχνία,   Μουσική, Καλλιτεχνικά, Φυσικές Επιστήμες, Πληροφορική – Νέες Τεχνολογίες).

Σχετιζόμενα μαθήματα:  Τεχνολογία, Πληροφορική

6. Τους Επιβλέποντες καθηγητές.

Τρυφωνίδου Στέλλα

7. Τα ονοματεπώνυμα των συντελεστών της εργασίας (συμμαθητών/τριών που αποτελούν την ομάδα).

Τα ονόματα των μελών της ομάδας σας

 

8. Τα κριτήρια επιλογής του Θέματος (προσωπικά κριτήρια του κάθε μέλους της ομάδας).

– συνάφεια με τα μαθήματα του ωρολογίου προγράμματος

-Ενδιαφέροντα μαθητών

-συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα e-Safety Label

10. Ποιο είναι το ενδιαφέρον του Θέματος της εργασίας από πρακτική πλευρά (αναπτύσσεται μόνο από τις ομάδες που το περιεχόμενο της εργασίας τους το επιτρέπει).11. Ποια πρακτικά θέματα αντιμετωπίζονται, ποιοι ενδιαφέρονται για τα αποτελέσματά της και πως θα ωφεληθούν

α)Να διερευνήσει΄…

-τις συνήθειες των μαθητών στο Διαδίκτυο

-το ποσοστό διείσδυσης του στην καθημερινότητα της σύγχρονης οικογένειας

β) Να δώσει την ευκαιρία στους μαθητές να κάνουν μία ενδοσκόπηση και να αποτιμήσουν το ρόλο που παίζει το Διαδίκτυο στη ζωή τους

γ) Να ενημερώσει και κινητοποιήσει εκπαιδευτικούς και γονείς

 

12. Ποια είναι τα ερευνητικά ερωτήματα που έχουν τεθεί από κάθε μέλος της ομάδας (τα θέματα που έχουν επιλεγεί από κάθε μέλος για ανάπτυξη).

Τα ερευνητικά ερωτήματα (κάθε ομάδα τα δικά της)

  1. 1……………….
  2. 2………………
  3. 3…………………

13. Ποιες είναι οι ενότητες και υποενότητες της εργασίας και τι περιλαμβάνει η καθεμία.

Ενότητα 1: Βιβλιογραφική αναζήτηση: Κίνδυνοι στο Διαδίκτυο

Ενότητα 1: Ερευνητικό κομμάτι ( κάθε ομάδα το δικό της)

 

Ο Πρόλογος ολοκληρώνεται με τη φράση «Για τη συμβολή τους στη διεκπεραίωση της ευχαριστώ τους ..».

 

5  Εισαγωγή

Κοιτάξτε εδώ. Μπορείτε να την κάνετε προς το τέλος.

 

6  Μεθοδολογία

Αποτελεί την καρδιά της Ερευνητικής Εργασίας. Διαβάστε το σχετικό άρθρο εδώ.

Περιγράφουμε αναλυτικά πώς κάναμε την έρευνα, τα εργαλεία που χρησιμοποιήσαμε, τα φύλλα εργασίας, πώς αναλύσαμε τα αποτελέσματα κοκ

 

7  Κυρίως μέρος

Εδώ θα υπάρχουν 2 παράγαραφοι.

α) Κίνδυνοι στο Διαδίκτυο (από την αναζητησή σας στο Web-να συμπληρώσετε την Βιβλιογραφία)

β) Την ουσία του ερευνητικού σας κομματιού (κάθε ομάδα τα δικά της ).

Για την πρώτη ομάδα: Τα ερωτήματα που θέσατε, σε ποιους απευθυνθήκατε, τα αποτελέσματα κοκ

Για την δεύτερη ομάδα: Ποιες παραμέτρους καταγράψατε στο week on line , τα αποτελέσματα. Τα αποτελέσματα του πειράματος a week off line

 

8  Συμπεράσματα

Εδώ. Κυρίως θα αξιολογήσουμε την μέθοδο , θα επισημάνουμε θέματα που προέκυψαν, περαιτέρω ερωτήματα κα

9  Επίλογος

Δείτε εδώ

10 Βιβλιογραφία

Πηγές από όπου αντλήσατε υλικό για τους Κινδύνους του Διαδικτύου

The Web We Want, το εγχειρίδιο

 

11 Παράρτημα

 

Η εργασία θα γραφεί σε Googgle Doc, με αυστηρή κατανομή αρμοδιοτήτων ανά μαθητή .

Για την εργασία της Πρώτης Ομάδας (Αθηνά, Όλγα, Σταυρούλα, Ηλίας και Κυριάκος) , εδώ

Για την εργασία της Δεύτερης Ομάδας, (Μαρία, Σέβη, Παντελής, Θανάσης, Γιάννης και Δημήτρης), εδώ

 

Happy Learning, Kids!!!!

Αφήστε μια απάντηση