Ιστορικό
- Μάρτιος 2025
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Αύγουστος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Αύγουστος 2022
- Ιούλιος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Αύγουστος 2015
- Ιούλιος 2015
- Ιούνιος 2015
- Μάιος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Ιανουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Οκτώβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Αύγουστος 2014
- Ιούλιος 2014
- Ιούνιος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Φεβρουάριος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Δεκέμβριος 2013
- Νοέμβριος 2013
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
-
Πρόσφατα άρθρα
Ομάδες
-
Τελευταία ενέργεια πριν από 1 ώρα, 58 λεπτά
-
Τελευταία ενέργεια πριν από 2 ώρες, 21 λεπτά
-
Τελευταία ενέργεια πριν από 2 ώρες, 53 λεπτά
-
Τελευταία ενέργεια πριν από 1 μέρα, 9 ώρες
-
Τελευταία ενέργεια πριν από 1 μέρα, 15 ώρες
-
Οι Εβραίοι του χτες και του σήμερα
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι Εβραίοι του χτες και του σήμερα
Η ιστορία των Σιταγρών του μαθητή του 14ου Δ. Σχολείου Δράμας Χρήστου Πολυχρονίδη
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ιστορία των Σιταγρών του μαθητή του 14ου Δ. Σχολείου Δράμας Χρήστου Πολυχρονίδη
Τεστ Ανάγνωσης – Α. (Σ. Παντελιάδου – Φ. Αντωνίου).
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τεστ Ανάγνωσης – Α. (Σ. Παντελιάδου – Φ. Αντωνίου).
Εγκύκλιος για τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου των Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2023-2024
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγκύκλιος για τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου των Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2023-2024
9 παιχνίδια που αναπτύσσουν την ομαδικότητα και τη συνεργασία
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 9 παιχνίδια που αναπτύσσουν την ομαδικότητα και τη συνεργασία
Αξιοπιστία στο διαδίκτυο-Ενημερωτικό βίντεο
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αξιοπιστία στο διαδίκτυο-Ενημερωτικό βίντεο
Αποχαιρετιστήρια επιστολή
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Τελειώνοντας τη θητεία μου ως ΣΕΕ θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους συναδέλφους ΣΕΕ, εκπαιδευτικούς, διευθυντές, διοικητικούς, με τους οποίους συνεργάστηκα με οποιοδήποτε τρόπο, όλα αυτά τα χρόνια. Έχω τη πεποίθηση ότι η αλληλεπίδραση μαζί σας, περιβάλλονταν από συναισθήματα αλληλοσεβασμού και αλληλοεκτίμησης για το έργο και τη θέση που ο καθένας από εσάς κατείχε όλα αυτά τα χρόνια της συνεργασίας μας.
Τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί ο βαθμός δυσκολίας στη λειτουργία των σχολείων. Πάντα είχα την άποψη ότι η παιδεία δεν μπορεί να είναι αντικείμενο μιας υπουργικής ή κυβερνητικής θητείας. Χρειάζεται χρόνος και ευρύτερες συναινέσεις για τα οποία δυστυχώς δεν έχουμε δείξει την ανάλογη ωριμότητα.
Το ότι συνεργάστηκα με όλες και όλους σας, ήταν ιδιαίτερη τιμή για μένα. Εύχομαι, να έχετε πάντα υγεία και δύναμη, να είστε υπερήφανοι για το έργο σας, αλληλέγγυοι στις προσπάθειές σας και να προσφέρετε όραμα και ελπίδα στους μαθητές σας.
Τέλος, εύχομαι στους νέους Συμβούλους Εκπαίδευσης που αναλαμβάνουν κάθε επιτυχία στο δύσκολο και απαιτητικό τους έργο.
Συναδελφικά και πάντα με φιλικά συναισθήματα
Ανανίας Τοζακίδης
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποχαιρετιστήρια επιστολή
Μπερδεύοντας προγράμματα όταν το μουσείο συναντά το βιβλίο, πρόγραμμα φιλαναγνωσίας και μουσειακής εκπαίδευσης
Η εισήγηση της διασχολικής συνάντησης της 26ης Γενάρη από την ΣΕΕ κ. Α. Αφεντουλίδου:
anna_afentoulidou_parousiasi_26_01_2023
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μπερδεύοντας προγράμματα όταν το μουσείο συναντά το βιβλίο, πρόγραμμα φιλαναγνωσίας και μουσειακής εκπαίδευσης
Συνάντηση στο ΚΕΔΑΣΥ, η περίπτωση της Δημιουργικής γραφής 21/12/22
Εναλλακτικές προτάσεις ενίσχυσης του εγγραμματισμού-ολιστική προσέγγιση της ΚΕΔΑΣΥ
https://lyricstranslate.com/el/tasos-livaditis-%CF%80%CE%BF%CF%8D-%CE%B5%CE%AF%CF%83%CE%B1%CE%B9-lyrics.html
https://www.greeklyrics.gr/stixoi/pou-eisai/
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνάντηση στο ΚΕΔΑΣΥ, η περίπτωση της Δημιουργικής γραφής 21/12/22
«Εναλλακτικές προτάσεις ενίσχυσης του εγγραμματισμού-ολιστική προσέγγιση της γλώσσας-η περίπτωση της Δημιουργικής Γραφής»14/12/22
Διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: «Εναλλακτικές προτάσεις ενίσχυσης του εγγραμματισμού-ολιστική προσέγγιση της γλώσσας-η περίπτωση της Δημιουργικής Γραφής»
Εισηγητής ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 κ. Τοζακίδης Ανανίας. Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022 και ώρα 18.00 μέσω της πλατφόρμας Webex στο σύνδεσμο:https://minedu-primary.webex.com/meet/tananias
Εναλλακτικές προτάσεις ενίσχυσης του εγγραμματισμού-ολιστική προσέγγιση της
φύλλο-εργασίας-44-Τα φώτα της Ονειρούπολης
Κωνσταντίνος Θεοτόκης, Πίστομα
Μου αφήνεις πενήντα δραχμές για τσιγάρα 2
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Εναλλακτικές προτάσεις ενίσχυσης του εγγραμματισμού-ολιστική προσέγγιση της γλώσσας-η περίπτωση της Δημιουργικής Γραφής»14/12/22