Ανανίας Τοζακίδης, Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας
«Αποδοχή, αγάπη, εμπιστοσύνη και ανάληψη της ευθύνης για τις σκοτεινότερες πλευρές του εαυτού μας, αλλά και των άλλων»
Μετάβαση σε περιεχόμενο
  • ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΑΕ
    • Βιβλία
    • ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
      • 3η Δεκέμβρη
    • Περιγραφική αξιολόγηση
    • ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
      • Διαγνωστικά νηπιαγωγείου
      • Διαγνωστικά Δημοτικού
      • Ανιχνευτικά Γυμνασίου
    • ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΟ ΥΛΙΚΟ
    • ΥΛΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
  • ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ
    • ΕΝΤΥΠΑ
    • ΕΠΕ Δημοτικού
    • ΕΠΕ Νηπιαγωγείου
    • ΑΡΧΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
    • ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
    • ΑΙΤΗΣΕΙΣ Ε.Α.Ε
  • ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
    • ΣΜΕΑΕ
      • ΣΜΕΑΕ 8ης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
      • ΕΝΤΥΠΑ ΣΜΕΑΕ
      • ΣΔΕΥ
      • Εκπαιδευτικά Προγράμματα ΣΜΕΑΕ
      • Εκπαιδευτική Αξιολόγηση
      • ΕΠΕ ΣΜΕΑΕ
      • Σχέδια μαθήματος
      • Καλές Πρακτικές Συνεκπαίδευσης
      • ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ Συμβούλου ΕΑΕ(μέχρι 9/2018)
  • ΚΕΣΥ
    • ΚΕΣΥ ΔΡΑΜΑΣ
    • ΚΕΣΥ ΕΒΡΟΥ
    • ΚΕΣΥ ΚΑΒΑΛΑΣ
    • ΚΕΣΥ ΞΑΝΘΗΣ
    • ΚΕΣΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
    • Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα
  • ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ
    • Διάγνωση ΕΜΔ
    • Προσαρμογές ΑΠΣ
    • Υλικό ΕΜΔ
    • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ του Δρ. Ζαφειριάδη Κυριάκου
  • ΑΥΤΙΣΜΟΣ
    • Μελέτες περίπτωσης
    • Διδακτικό υλικό
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
  • ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΥΘΥΝΗΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
    • Τ.Ε. 8ης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
    • ΕΝΤΥΠΑ
    • ίδρυση ΤΕ
    • ΤΕ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
    • ΤΕ Νηπιαγωγείου
    • ΕΔΕΑΥ
    • Εκπαιδευτική Αξιολόγηση
    • Βραχύχρονο πρόγραμμα παρέμβασης
    • Έντυπα αξιολόγησης(ενδεικτικά)
    • Συνεργασία Ειδικής γενικής Αγωγής
      • Βραχύχρονο πρόγραμμα προσχολικής
      • Βραχύχρονο πρόγραμμα Δημοτικής
  • ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ
  • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
    • Φύλλο παρατήρησης
    • Αντιμετώπιση
    • Ομαδοσυνεργατικά παιχνίδια
      • Βιωματικά παιχνίδια
    • Τροποποίηση συμπεριφοράς
  • ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ
    • Φύλλα εργασίας
    • ιστοσελίδες-βιβλία
  • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • Αυτοαξιολόγηση
  • ΤΠΕ & ΕΑΕ
    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
  • ΖΕΠ
  • ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ
    • Υπουργείο – Περιφερειακή – Διευθύνσεις
    • Σχολικοί Σύμβουλοι ΕΑΕ
    • ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΙΠΠΑΣΙΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
← Οι Εβραίοι του χτες και του σήμερα
Εργασίες των μαθητών Τσιραμπίδη Ν. Δασκάλου Μ. & Τσάνη Π. →

Εργασία του μαθητή της Δ΄ τάξης Κεχαγιόγλου Στάυρου

Στις 13 Ιουνίου 2023 από τον/την ΤΟΖΑΚΙΔΗΣ ΑΝΑΝΙΑΣ

Ένας σπάνιος ποδοσφαιριστής

Σχετικά με ΤΟΖΑΚΙΔΗΣ ΑΝΑΝΙΑΣ


Περισσότερες πληροφορίες
Δείτε όλα τα άρθρα του/της ΤΟΖΑΚΙΔΗΣ ΑΝΑΝΙΑΣ →
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.
← Οι Εβραίοι του χτες και του σήμερα
Εργασίες των μαθητών Τσιραμπίδη Ν. Δασκάλου Μ. & Τσάνη Π. →
  • Ιστορικό

    • Οκτώβριος 2023
    • Σεπτέμβριος 2023
    • Αύγουστος 2023
    • Ιούλιος 2023
    • Ιούνιος 2023
    • Μάιος 2023
    • Απρίλιος 2023
    • Μάρτιος 2023
    • Φεβρουάριος 2023
    • Ιανουάριος 2023
    • Δεκέμβριος 2022
    • Νοέμβριος 2022
    • Οκτώβριος 2022
    • Σεπτέμβριος 2022
    • Αύγουστος 2022
    • Ιούλιος 2022
    • Ιούνιος 2022
    • Μάιος 2022
    • Απρίλιος 2022
    • Μάρτιος 2022
    • Φεβρουάριος 2022
    • Ιανουάριος 2022
    • Δεκέμβριος 2021
    • Νοέμβριος 2021
    • Οκτώβριος 2021
    • Σεπτέμβριος 2021
    • Αύγουστος 2021
    • Ιούλιος 2021
    • Ιούνιος 2021
    • Μάιος 2021
    • Απρίλιος 2021
    • Μάρτιος 2021
    • Φεβρουάριος 2021
    • Ιανουάριος 2021
    • Δεκέμβριος 2020
    • Νοέμβριος 2020
    • Οκτώβριος 2020
    • Σεπτέμβριος 2020
    • Αύγουστος 2020
    • Ιούλιος 2020
    • Ιούνιος 2020
    • Μάιος 2020
    • Απρίλιος 2020
    • Μάρτιος 2020
    • Φεβρουάριος 2020
    • Ιανουάριος 2020
    • Δεκέμβριος 2019
    • Νοέμβριος 2019
    • Οκτώβριος 2019
    • Σεπτέμβριος 2019
    • Αύγουστος 2019
    • Ιούλιος 2019
    • Ιούνιος 2019
    • Μάιος 2019
    • Απρίλιος 2019
    • Μάρτιος 2019
    • Φεβρουάριος 2019
    • Ιανουάριος 2019
    • Δεκέμβριος 2018
    • Νοέμβριος 2018
    • Οκτώβριος 2018
    • Σεπτέμβριος 2018
    • Αύγουστος 2018
    • Ιούλιος 2018
    • Ιούνιος 2018
    • Μάιος 2018
    • Απρίλιος 2018
    • Μάρτιος 2018
    • Φεβρουάριος 2018
    • Ιανουάριος 2018
    • Δεκέμβριος 2017
    • Νοέμβριος 2017
    • Οκτώβριος 2017
    • Σεπτέμβριος 2017
    • Αύγουστος 2017
    • Ιούλιος 2017
    • Ιούνιος 2017
    • Μάιος 2017
    • Απρίλιος 2017
    • Μάρτιος 2017
    • Φεβρουάριος 2017
    • Ιανουάριος 2017
    • Δεκέμβριος 2016
    • Νοέμβριος 2016
    • Οκτώβριος 2016
    • Σεπτέμβριος 2016
    • Αύγουστος 2016
    • Ιούλιος 2016
    • Ιούνιος 2016
    • Μάιος 2016
    • Απρίλιος 2016
    • Μάρτιος 2016
    • Φεβρουάριος 2016
    • Ιανουάριος 2016
    • Δεκέμβριος 2015
    • Νοέμβριος 2015
    • Οκτώβριος 2015
    • Σεπτέμβριος 2015
    • Αύγουστος 2015
    • Ιούλιος 2015
    • Ιούνιος 2015
    • Μάιος 2015
    • Απρίλιος 2015
    • Μάρτιος 2015
    • Φεβρουάριος 2015
    • Ιανουάριος 2015
    • Δεκέμβριος 2014
    • Νοέμβριος 2014
    • Οκτώβριος 2014
    • Σεπτέμβριος 2014
    • Αύγουστος 2014
    • Ιούλιος 2014
    • Ιούνιος 2014
    • Μάιος 2014
    • Απρίλιος 2014
    • Μάρτιος 2014
    • Φεβρουάριος 2014
    • Ιανουάριος 2014
    • Δεκέμβριος 2013
    • Νοέμβριος 2013
    • Οκτώβριος 2013
    • Σεπτέμβριος 2013
  • Πρόσφατα άρθρα

    • Η επικράτηση της φλυαρίας στην εκπαίδευση
    • Περιμένοντας την β΄ φάση, ή ο μύθος της παράλληλης στήριξης
    • Πέντε διευκρινιστικές οδηγίες για την παράλληλη στήριξη- συνεκπαίδευση
    • EdTech: Εκπαιδευτική τεχνολογία στην πράξη
    • Εργασίες των μαθητών Τσιραμπίδη Ν. Δασκάλου Μ. & Τσάνη Π.
  • Ομάδες

    Νέα | Ενεργός | Δημοφιλή | Αλφαβητικά
    • Λογότυπο ομάδας
      Test team
      Τελευταία ενέργεια πριν από 1 ώρα, 15 λεπτά
    • Λογότυπο ομάδας
      e26dimalimou
      Τελευταία ενέργεια πριν από 1 ώρα, 26 λεπτά
    • Λογότυπο ομάδας
      Βιβλιοθήκη 4ου Γυμνασίου Χαλανδρίου
      Τελευταία ενέργεια πριν από 2 ώρες, 7 λεπτά
    • Λογότυπο ομάδας
      ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
      Τελευταία ενέργεια πριν από 4 ώρες, 15 λεπτά
    • Λογότυπο ομάδας
      Το 2ο
      Τελευταία ενέργεια πριν από 6 ώρες, 33 λεπτά
  • Ιούνιος 2023
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
    « Μάι   Ιούλ »
  • Πρόσφατα άρθρα

    • Η επικράτηση της φλυαρίας στην εκπαίδευση
    • Περιμένοντας την β΄ φάση, ή ο μύθος της παράλληλης στήριξης
    • Πέντε διευκρινιστικές οδηγίες για την παράλληλη στήριξη- συνεκπαίδευση
    • EdTech: Εκπαιδευτική τεχνολογία στην πράξη
    • Εργασίες των μαθητών Τσιραμπίδη Ν. Δασκάλου Μ. & Τσάνη Π.
  • Πρόσφατα σχόλια

    • ΤΟΖΑΚΙΔΗΣ ΑΝΑΝΙΑΣ στο ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΦΥΛΛΟ ΠΡΟΟΔΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓ. ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
    • Δημήτριος Μήγγου στο ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΦΥΛΛΟ ΠΡΟΟΔΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓ. ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
    • ΤΟΖΑΚΙΔΗΣ ΑΝΑΝΙΑΣ στο ΚΕΔΔΥ ΣΕΡΡΩΝ
    • Κουνιου γεωργία στο ΚΕΔΔΥ ΣΕΡΡΩΝ
    • ΤΟΖΑΚΙΔΗΣ ΑΝΑΝΙΑΣ στο ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Kατηγορίες

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • Χωρίς κατηγορία
  • Μεταστοιχεία

    • Σύνδεση
    • Entries RSS
    • Comments RSS
    • Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ
  • Σαν σήμερα

    7/12: Διεθνής Ημέρα Πολιτικής Αεροπορίας
    Η 7η Δεκεμβρίου καθιερώθηκε ως Διεθνής Ημέρα Πολιτικής Αεροπορίας το 1996 από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, προκειμένου να εξάρει την πρόοδο και τα επιτεύγματα της Πολιτικής Αεροπορίας. Ο εορτασμός συμπίπτει με την ίδρυση το 1944 του ICAO, του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας, ενός εξειδικευμένου οργάνου του ΟΗΕ που εποπτεύει την ασφάλεια των διεθνών αερομεταφορών

  • Πρόσφατα άρθρα

    • Η επικράτηση της φλυαρίας στην εκπαίδευση
    • Περιμένοντας την β΄ φάση, ή ο μύθος της παράλληλης στήριξης
    • Πέντε διευκρινιστικές οδηγίες για την παράλληλη στήριξη- συνεκπαίδευση
    • EdTech: Εκπαιδευτική τεχνολογία στην πράξη
    • Εργασίες των μαθητών Τσιραμπίδη Ν. Δασκάλου Μ. & Τσάνη Π.
  • Σαν σήμερα

    7/12: Διεθνής Ημέρα Πολιτικής Αεροπορίας
    Η 7η Δεκεμβρίου καθιερώθηκε ως Διεθνής Ημέρα Πολιτικής Αεροπορίας το 1996 από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, προκειμένου να εξάρει την πρόοδο και τα επιτεύγματα της Πολιτικής Αεροπορίας. Ο εορτασμός συμπίπτει με την ίδρυση το 1944 του ICAO, του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας, ενός εξειδικευμένου οργάνου του ΟΗΕ που εποπτεύει την ασφάλεια των διεθνών αερομεταφορών

Ανανίας Τοζακίδης, Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας
Φιλοξενείται στο https://blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • n
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα