Υποστήριξη

Το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Αιτ/νίας προσφέρει υποστήριξη στις σχολικές και διοικητικές μονάδες του νομού σύμφωνα με το μοντέλο Τεχνικής Στήριξης του ΠΣΔ. Για θέματα σχολικών εργαστηρίων (Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) θα πρέπει ο Υπεύθυνος του Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. να έχει προσπαθήσει να επιλύσει το θέμα (ως 1ο επίπεδο υποστήριξης και σύμφωνα και με τον Κανονισμό Λειτουργίας του Εργαστηρίου) και αν δεν τα καταφέρει να ζητήσει τεχνική βοήθεια από το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. (2ο επίπεδο υποστήριξης).
Η υποστήριξη είναι δυνατή με τους παρακάτω τρόπους:

* Μέσω της Υπηρεσίας Αρωγής Χρηστών (helpdesk) του ΠΣΔ

Η προτεινόμενη μέθοδος είναι να ανοίγεται ticket στην υπηρεσία αρωγής χρηστών του ΠΣΔ http://helpdesk.sch.gr, χρησιμοποιώντας το username/password της σχολικής μονάδας που χρειάζεται υποστήριξη. Έτσι γίνεται καλύτερος προγραμματισμός των αιτημάτων και αρχειοθέτησή τους, ενώ μπορούν να διαβιβάζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες, όταν δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Οδηγίες για τη σύνδεση στην υπηρεσία helpdesk θα βρείτε εδώ και για τη χρήση της υπηρεσίας εδώ (Πχ καταγραφή αιτήματος).

* Με email ή τηλεφωνικά

Δείτε τη σελίδα Επικοινωνία.

* Με απομακρυσμένη βοήθεια

Κοινή χρήση της οθόνης του υπολογιστή που έχει πρόβλημα με κάποιον τεχνικό. Θα πρέπει πρώτα να έχετε συνεννοηθεί με τον τεχνικό για να εκτελέσετε τις απαραίτητες ενέργειες.

* Με επιτόπιες επισκέψεις

Εάν κάποιο πρόβλημα σχολικού εργαστηρίου Πληροφορικής απαιτεί επίσκεψη τεχνικού, θα πρέπει υποχρεωτικά να προγραμματιστεί η επίσκεψη μέσω του συστήματος http://helpdesk.sch.gr.

* Με μεταφορά του εξοπλισμού στους χώρους του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.

Οι συνάδελφοι μεταφέρουν τον εξοπλισμό στους χώρους του πλησιέστερου σε αυτούς ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., όπου και πραγματοποιείται η επισκευή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *