Την Τετάρτη 7 και την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2022, το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, πραγματοποίησε διαδικτυακά ενημερωτικές – επιμορφωτικές συναντήσεις με τους νεοδιορισμένους μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.
Την Τετάρτη κατά το δίωρο 08:30-10:30, οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης ενημέρωσαν τους νεοδιορισμένους μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς των Διευθύνσεών τους, σε δέκα παράλληλες συναντήσεις, για Διοικητικά θέματα:
- Καθήκοντα εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης.
- Διοίκηση σχολικής μονάδας.
Στη συνέχεια την Τετάρτη 10:30-13:30 και την Πέμπτη 08:30-13:30, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου ενημέρωσαν τους νεοδιορισμένους μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, σε παράλληλες συναντήσεις ανά βαθμίδα εκπαίδευσης, για Παιδαγωγικά θέματα και θέματα Γενικής Διδακτικής.
Ακολουθούν οι εισηγήσεις των Σ.Ε.Ε., ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ημέρα (με «κλικ» στους τίτλους των εισηγήσεων θα οδηγηθείτε στις σχετικές παρουσιάσεις):
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2022 – Β΄ μέρος
Κοκκονός Αντώνιος
Σ.Ε.Ε. 4ης Ενότητας ΠΕ70 |
Η σύνταξη και εφαρμογή του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας ως παράδειγμα συνεργασίας των μελών της σχολικής κοινότητας. |
Νικολάου Αλεξάνδρα
Σ.Ε.Ε. 3ης Ενότητας ΠΕ60 |
Υποστήριξη των μαθητών και μαθητριών στο πλαίσιο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. |
Χρονοπούλου Αθανασία
Σ.Ε.Ε. 5ης Ενότητας ΠΕ70 |
Σχολική αποτελεσματικότητα στη σύγχρονη κοινωνία. |
Παρίση Μαρία
Σ.Ε.Ε. Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης |
Αποτελεσματικές Πρακτικές Συνεργασίας Γενικής – Ειδικής Αγωγής & Υποστηρικτικών Δομών. |
Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2022
Πολυχρονόπουλος Μιχαήλ
Σ.Ε.Ε. 9ης Ενότητας ΠΕ70 |
Παιδαγωγική αντιμετώπιση της αποκλίνουσας συμπεριφοράς των μαθητών/τριών. |
Μαρούδας Ηλίας
Σ.Ε.Ε. 8ης Ενότητας ΠΕ70 |
Πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού. |
Καραβά Ζαχαρούλα
Σ.Ε.Ε. 2ης Ενότητας ΠΕ70 |
Ταξινομία εκπαιδευτικών στόχων κατά Bloom – Δημιουργία δοκιμίων επιτευγμάτων αξιολόγησης μαθητών/τριών. |
Γκίνη Αικατερίνη
Αν. Οργανωτική Συντονίστρια ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου, Σ.Ε.Ε. 1ης Ενότητας ΠΕ70 |
Συνθήκες διδασκαλίας και μάθησης: Πώς να λάβω υπόψη μου τις δεξιότητες και τις γνώσεις των μαθητών/τριών μου, τις διδακτικές δεξιότητες και γνώσεις μου; Με ποιόν τρόπο θα διδάξω; |
Σταυροπούλου Ελένη
Σ.Ε.Ε. 6ης Ενότητας ΠΕ70 |
Συν-ομιλώντας για την ενδυνάμωση της συν-εργασίας σχολείου και οικογένειας. |
Παντελέων Μιχαλίτσα (Μίκα)
Σ.Ε.Ε. 2ης Ενότητας ΠΕ60 |
Η λογοτεχνία στο σχολείο με τη χρήση των έξι καπέλων του De Bono. |
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2022 – Β΄ μέρος
Τζανή Ελένη
Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ11 |
Σύνταξη και εφαρμογή του εσωτερικού σχολικού κανονισμού. |
Τζωρτζάκης Ιωάννης
Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ81 |
Παιδαγωγική αντιμετώπιση της αποκλίνουσας συμπεριφοράς των μαθητών και μαθητριών. |
Χριστόπουλος Νικόλαος
Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ01 |
Πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού. Ο θεσμός του Συμβούλου Σχολικής Ζωής και ο ρόλος της διαμεσολάβησης. |
Σόλαρης Ιωάννης
Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ02 |
Συνεργασία σχολείου και οικογένειας. |
Τσεγγελίδου Ευθαλία
Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ87.01 |
Συμπεριληπτική εκπαίδευση. |
Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2022
Παρίση Μαρία
Σ.Ε.Ε. Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης |
Αποτελεσματικές Πρακτικές Συνεργασίας Γενικής – Ειδικής Αγωγής & Υποστηρικτικών Δομών. |
||
Τσεγγελίδου Ευθαλία
Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ87.01 |
Διαχείριση Συγκρούσεων στη Σχολική Μονάδα. | ||
Βενέτης Σταμάτιος
Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ78 |
Η Μέθοδος PROJECT – Σχέδιο Εργασίας (μελέτη περίπτωσης). | ||
Γεωργιόπουλος Γεώργιος
Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ03 |
& | Γρίβας Κωνσταντίνος
Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ04 |
Παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ. |
Δημακοπούλου Αλεξάνδρα
Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ02 |
Ομαδοσυνεργατική μέθοδος διδασκαλίας. | ||
Σαρρή Ουρανία
Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ06 |
& | Ξαρχάκου Νικολέττα
Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ03 |
Γενικός σχεδιασμός διδασκαλίας. |
Ζαχαροπούλου Κυριακή
Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ79 |
Η αξιολόγηση των μαθητών/τριών και της διδακτικής μαθησιακής διαδικασίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: παραδοσιακές και εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης. |
||
Τζωρτζάκης Ιωάννης
Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ81 |
Καινοτόμες προσεγγίσεις στην εκπαίδευση: Αντεστραμμένη διδασκαλία/τάξη. |
Μετά το τέλος των εισηγήσεων ακολούθησαν συζητήσεις και απαντήθηκαν ερωτήσεις και απορίες των εκπαιδευτικών.
Στις συναντήσεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με ευθύνη του Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ04 Κελεφιώτη Δημήτριου και χρήση του εργαλείου Polling της πλατφόρμας Webex, έγινε συλλογή ερωτημάτων και αποριών, που δεν υπήρχε χρόνος για να απαντηθούν. Εδώ θα βρείτε τα ερωτήματα απαντημένα από τους εισηγητές, όπως τα επιμελήθηκε ο Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ03 Γεωργιόπουλος Γεώργιος.
.