ΣΤΑΦΙΔΟΨΩΜΑΚΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ!
Σήμερα υποδεχθήκαμε με μεγάλη χαρά τις μητέρες δύο μαθητών μας και όλοι μαζί γίναμε μια μεγάλη παρέα .Αφορμή για αυτή τη συνάντηση ήταν η γνωριμία με τα τοπικά προϊόντα του τόπου μας, Στο επίκεντρο της δράσης μας βρέθηκε η εκλεκτική σταφίδα ,ένας διατροφικός θησαυρός της περιοχής μας .Στο πλαίσιο της Δράσης Ενεργού Πολίτη «Υγεινοδιατροφούληδες σε δράση» στρωθήκαμε στη δουλειά! Μικροί και μεγάλοι ανακατέψαμε αγνά υλικά ,πλάσαμε με μεράκι και δημιουργήσαμε πεντανόστιμα μοσχομυριστά σταφιδόψωμα! Μέσα από αυτή τη βιωματική δράση ,τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την τοπική μας παράδοση, κατανόησαν την αξία των υγιεινών επιλογών στ η διατροφή μας ,συνεργάστηκαν, μοιράστηκαν , διασκέδασαν με τη ψυχή τους και έγιναν ενεργοί πολίτες που αγαπούν και στηρίζουν τα προϊόντα του τόπου τους. Ευχαριστούμε τις μανούλες για την πολύτιμη βοήθεια ,το κέφι και την αγάπη τους!













































































































