ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ.

Τα Χριστούγεννα είναι η γιορτή της αγάπης ,της προσφοράς και της συνεργασίας. Φέτος αυτές οι αξίες ζωντάνεψαν στο σχολείο μας με τον πιο γλυκό και δημιουργικό τρόπο! Με την πολύτιμη βοήθεια των μαμάδων των μαθητών μας ,στήσαμε ένα γεμάτο φαντασία Εργαστήρι Ζαχαροπλαστικής. Η τάξη μας πλημμύρισε με πλούσια υλικά  και οι μικροί μας σεφ έπιασαν δουλειά και δημιούργησαν πεντανόστιμα σοκολατένια ελατάκια από κορν φλέικς ,πασπαλισμένα με «χιόνι» από άχνη ζάχαρη. Η δράση μας αυτή είχε έναν διπλό ,πολύ όμορφο σκοπό.Όλα τα νήπια του σχολείου μας απόλαυσαν τη διαδικασία ,δοκίμασαν τις δημιουργίες τους και πήραν τα δικά τους ελατάκια στο σπίτι .Παράλληλα ,ετοιμάσαμε με πολλή αγάπη τις ίδιες χειροποίητες λιχουδιές για να τις προσφέρουμε στους αγαπημένους μας φίλους από το συστεγαζόμενο Ειδικό Νηπιαγωγείο .

1780506252942 1 1780506363214 1 1 1780506363230 1 1 1780508342137 1 1780508342148 1 1 1780508624652 1780508624669 1780509286337 1780509286351 1780509479681 1780509479693 1780509719905 1780509719937

1780519649176