Τα Χριστούγεννα είναι η γιορτή της αγάπης ,της προσφοράς και της συνεργασίας. Φέτος αυτές οι αξίες ζωντάνεψαν στο σχολείο μας με τον πιο γλυκό και δημιουργικό τρόπο! Με την πολύτιμη βοήθεια των μαμάδων των μαθητών μας ,στήσαμε ένα γεμάτο φαντασία Εργαστήρι Ζαχαροπλαστικής. Η τάξη μας πλημμύρισε με πλούσια υλικά και οι μικροί μας σεφ έπιασαν δουλειά και δημιούργησαν πεντανόστιμα σοκολατένια ελατάκια από κορν φλέικς ,πασπαλισμένα με «χιόνι» από άχνη ζάχαρη. Η δράση μας αυτή είχε έναν διπλό ,πολύ όμορφο σκοπό.Όλα τα νήπια του σχολείου μας απόλαυσαν τη διαδικασία ,δοκίμασαν τις δημιουργίες τους και πήραν τα δικά τους ελατάκια στο σπίτι .Παράλληλα ,ετοιμάσαμε με πολλή αγάπη τις ίδιες χειροποίητες λιχουδιές για να τις προσφέρουμε στους αγαπημένους μας φίλους από το συστεγαζόμενο Ειδικό Νηπιαγωγείο .













