ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ 5ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ «Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ» -ΔΡΑΣΗ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.

Σήμερα θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας μια υπέροχη περιπέτεια γεμάτη δράση ,δημιουργία και οικολογική συνείδηση ,στην οποία  πρωταγωνιστούν οι μαθητές μας .Όλα ξεκίνησαν  στην τάξη, όταν διαβάσαμε ένα πολύ ιδιαίτερο βιβλίο :«Σκουπίδια και Ανακύκλωση». Μέσα από τις σελίδες του τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με έννοιες όπως η προστασία του περιβάλλοντος ,η μείωση των απορριμμάτων και η σημασία του να μην πηγαίνει τίποτε χαμένο. Οι εικόνες και οι ιστορίες του βιβλίου γέννησαν αμέτρητες ερωτήσεις και μια μεγάλη επιθυμία στα παιδιά να αναλάβουν δράση! Έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε το επόμενο βήμα και να γίνουμε ενεργοί πολίτες .Με σύνθημα τον τίτλο της δράσης Ενεργού Πολίτη «Ας ανακυκλώσουμε» που έχει αναλάβει να υλοποιήσει  αυτή τη σχολική χρονιά το σχολείο μας ,βάλαμε την ανακύκλωση στη καθημερινότητά μας. Η ευαισθητοποίηση των μαθητών μεταμορφώθηκε γρήγορα σε καλλιτεχνική έμπνευση. Αυτή την περίοδο ,με έναυσμα την αγάπη μας για το περιβάλλον ,συμμετείχαμε στον 5ο Μαθητικό Διαγωνισμό που διοργάνωσε το Ίδρυμα Λασκαρίδη με θέμα :«Η θάλασσα που θέλω να έχω!» .Συνδέντας τη δράση μας  για την ανακύκλωση με τον διαγωνισμό ,τα νήπια άρχισαν να σκέφτονται πόσο σημαντικό είναι να κρατάμε τις θάλασσες  και τις ακτές καθαρές. Χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά ,φαντασία, χρώματα και πολλή αγάπη, τα παιδιά δημιούργησαν μια ομαδική αφίσα ,στέλνοντας το δικό τους ηχηρό μήνυμα «Δίνω τα χέρια μου στην καθαρή θάλασσα»

1781290934777 1781294204149 11781294204161 11781294204171 1

OMADIKH AFISA 1781210693693 1781210693703 1781209379198 1781209530058 1781209530068

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 2026.

Η προστασία του πλανήτη μας είναι υπόθεση όλων μας ,αλλά αν θέλουμε  να δούμε πραγματική αλλαγή ,πρέπει να ξεκινήσουμε από τα παιδιά μας !Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος ,το Νηπιαγωγείο μας μεταμορφώθηκε σε έναν ζωντανό πυρήνα οικολογικής δράσης ,χαράς και δημιουργίας. Οι μαθητές μας έγιναν «Προστάτες της Φύσης» και απέδειξαν ότι και τα πιο μικρά χεράκια μπορούν να στείλουν τα πιο δυνατά  μηνύματα. Η μέρα μας ξεκίνησε με τον πιο όμορφο τρόπο. Μεταφέραμε την «τάξη »μας  έξω ,στον προαύλιο  χώρο του σχολείου ,στρώσαμε τραπεζομάντηλο στο γρασίδι  και ένα ιδιαίτερο πικ νικ ξεκίνησε ,το οποίο δεν είχε  μόνο γέλια και νοστιμιές ,αλλά και ένα μεγάλο μάθημα καθώς μάθαμε να να απολαμβάνουμε το δεκατιανό μας  με μηδενικά απορρίματα,χρησιμοποιήσαμε επαναχρησιμοποιούμενα δοχεία και παγούρια και μαζέψαμε σχολαστικά μέχρι και το τελευταίο ψίχουλο  αφήνοντας τον χώρο πεντακάθαρο.Στη συνέχεια γίναμε« Περιβαλλοντολόγοι» και« συμμετείχαμε σε συνέδριο»,όπου συμφωνήσαμε ότι τα συνθήματα «Αγαπώ τη φύση»,«Σέβομαι το περιβάλλον»,«Προστατεύω τα δάση»,«Φροντίζω τα ζώα»,«Το νερό είναι  ζωή»,θα αποτελέσουν μέρος της καμπάνιας μας .Με την επιστροφή μας στην τάξη ,δώσαμε μορφή στα παραπάνω μηνύματα  δημιουργώντας ατομικά πλακάτ ευαισθητοποίησης για την προστασία του περιβάλλοντος.

1781202483697 1781190073309 1781190073320 1781189122534 1781189122544 1781189301195 1781189301207 1781188332425 1781188332437 1781188484404 1781189122534 1

ΜΙΑ ΜΑΓΙΚΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ «ΠΑΡΑΓΚΑ»!

1780580854705 1780580588686 1780580854720 1780581104558 1780581104573 1780581376546 1780581376555 1780581763545 1780581793378 1780581793395 1780582231866 1780582231890 1780583846835 1780583846852 1780584009046 1780584009059 1780584416432 1780584416451 1780584546219 1780584546233 1780584719493Μια ξεχωριστή ,γεμάτη δημιουργία και γέλιο, επίσκεψη πραγματοποίησαν σήμερα οι μικροί μαθητές του Νηπιαγωγείου μας. Επισκεφθήκαμε το Καλλιτεχνικό Εργαστήρι  «Η Παράγκα»,  έναν χώρο αφιερωμένο στην παράδοση του ελληνικού θεάτρου σκιών. Μόλις φθάσαμε, ο υπεύθυνος του εργαστηρίου μας υποδέχθηκε θερμά. Καθίσαμε αναπαυτικά και ακούσαμε την ιστορία του Καραγκιόζη. Τα παιδιά έμαθαν για την καταγωγή του, τον αυθορμητισμό του και τους υπόλοιπους αγαπημένους ήρωες της παρέας. Η συνέχεια είχε δράση! Παρακολούθησαν την παράσταση και συμμετείχαν σε εργαστήρι χειροτεχνίας .Τα νήπια μεταμορφώθηκαν σε μικρούς καλλιτέχνες .Με οδηγό τη φαντασία τους ,έπιασαν χρώματα  και κατασκεύασαν τη δική τους φιγούρα Καραγκιόζη. Ηπιο συναρπαστική στιγμή της ημέρας ήταν η ώρα που τα παιδιά πέρασαν πίσω από το πανί .Δοκίμασαν τις δυνάμεις τους ως καραγκιοζοπαίχτες, σκορπίζοντας γέλιο σε όλη την αίθουσα. Η εμπειρία μας δεν τελείωσε εκεί. Μόλις επιστρέψαμε στο  σχολείο ,τα παιδιά πήραν αμέσως τους μαρκαδόρους τους  και ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους από την εκδρομή ,γεμίζοντας την τάξη μας με πολύχρωμα έργα τέχνης εμπνευσμένα από τον Καραγκιόζη. Ήταν μια μέρα γεμάτη βιωματική μάθηση ,πολιτισμό και αμέτρητα χαμόγελα!