ΜΙΚΡΟΒΙΑ STOP
¨Τα χέρια μου πλένω σωστά και τα μικρόβια διώχνω μακριά¨.
Να το σύνθημα!! Σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό ΠΕ 25,υλοποιήσαμε δραστηριότητες προαγωγής της σωματικής μας υγιεινής.Διαβάσαμε το παραμύθι <<Τα μικρόβια δεν είναι για να τα μοιραζόμαστε >>,το επεξεργαστήκαμε παιδαγωγικά, μιλήσαμε για τους τρόπους μετάδοσης των μικροβίων,τους τρόπους αποφυγής,πειραματιστήκαμε…,ζωγραφίσαμε και στο τέλος συμγωνήσαμε:
ΜΙΚΡΟΒΙΑ …ΠΙΣΩ







































