ΓΛΥΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ….
Ένα αποχαιρετιστήριο πάρτυ ΄για τη λήξη της φετινής χρονιάς δεν θα μποριούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την παρουσία των φίλων μας από το Ειδικό Νηπιαγωγείο Πύργου με το οποίο υλοποιούμε Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης.Σήμερα λοιπόν στο χώρο του Ειδικού Νηπιαγωγείου,τραγουδήσαμε,χορέψαμε,συμμετείχαμε σε ψυχοκινητικές δραστηριότητες , δεχθήκαμε την επίσκεψη ενός κλόουν και ευχηθήκαμε να περάσουμε αξέχαστες διακοπές.Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!














