ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ-4η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ “2024.
Mε σύνθημα”H Oλυμπιακή Εβδομάδα στο δρόμο για το Παρίσι 2024″ ,το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχεστο εκπαιδευτικό Πρόγραμμα”Oλυμπιακή Παιδεία-4η Ολυμπιακή Εβδομάδα στα σχολεία”με δράσεις που υλοποίησε ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας για το χρονικό διάστημα 22-26 Απριλίου που περιελάμβαναν:









































































