”ΥΓΙΕΙΝΟΔΙΑΤΡΟΦΟΥΛΗΔΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ” -ΔΡΑΣΗ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.
Φέτος στο Νηπιαγωγείο μας γίναμε ενεργοί πολίτες και αναλάβαμε μια πολύ σημαντική αποστολή: να ανακαλύψουμε τα μυστικά της σωστής διστροφής και να τα μοιραστούμε με τον κόσμο! Η περιπέτειά μας ξεκίνησε με την επίσκεψη της διαιτολόγου κας Σεμίνας Λαμπαούνα στο σχοείο μας Μαζί της μάθαμε ποιες τροφές μας δίνουν δύναμη και ενέργεια και συμμετείχαμε σε ένα εργαστήρι δημιουργίας υγιεινών σνακ .Με ενθουσιασμό συγκεντρώσαμε αγαπημένες συνταγές υγιεινής διατροφής και φτιάξαμε το δικό μας βιβλίο με τίτλο: «Ο Σεφ της Υγιεινής Διατροφής»,ώστε να γίνει ο «πρεσβευτής»της υγιεινής διατροφής σε όλη την οικογένεια! Ηδράση μας επεκτάθηκε και στο σπίτι αφού δημιουργήσαμε ένα σουπλά με θέμα την υγιεινή διατροφή για να μας συντροφεύει την ώρα του φαγητού.Τέλος φτιάξαμε το βραβείο του υγιεινούλη μαθητή!




































































































































