ΚΑΝΩ ΥΓΙΕΙΝΑ ΣΝΑΚ ΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ.
Στο πλαίσιο της υλοποίησης της Δράσης Ενεργού Πολίτη «Υγιεινοδιατροφούληδες σε δράση» υποδεχθήκαμε τις μαμάδες μαθητών μας για μια κοινή δημιουργική δράση. Μικροί και μεγάλοι γίναμε σεφ και στόχος μας ήταν να φτιάξουμε ένα υγιεινό και πεντανόστιμο σνακ :σπιτικά κριτσίνια καρότου.
Η μαγειρική στο νηπιαγωγείο δεν είναι απλά παιχνίδι. ,Μέσα από αυτή τη διαδικασία τα παιδιά αναπτύσσουν τη λεπτή τους κινητικότητα ζυμώνοντας και πλάθοντας, μαθαίνουν να συνεργάζονται στενά με τους ενήλικες και τους φίλους τους και έρχονται σε επαφή με την αξία της υγιεινής διατροφής. Αρχικά τρίψαμε φρέσκα καρότα με τη βοήθεια των μαμάδων, μετρήσαμε τα υλικά μας, ανακατέψαμε τη ζύμη να γίνει μαλακή και εύπλαστη και πλάσαμε τα κριτσίνια.Τα παιδιά ένιωσαν περηφάνεια για το δημιούργημά τους και οι μαμάδες ενθουσιασμένες για τη συνεργασία .Ευχαριστούμε τις μαμάδες που διέθεσαν τον χρόνο τους και μετέφεραν τη θετική τους ενέργεια στην τάξη μας!






































































