ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΔΡΩΜΕΝΟ: ΦΡΟΥΤΟΠΑΡΕΑ

Στα πλαίσια της υλοποίησης του προγράμματος αγωγής υγείας :ΤΡΕΦΟΜΑΙ ΥΓΙΕΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ,παρουσιάσαμε το θεατρικό δρώμενο¨φρουτοπαρέα”,τραγουδήσαμε και χορέψαμε με τα παιδάκια του Ειδικού Νηπιαγωγείου Πύργου που κάναμε συνεκπαίδευση.

Τα υπόλοιπα παιδάκια του Ειδικού Νηπιαγωγείου μας τίμησαν με την παρουσία τους.Σας ευχαριστούμε πολύ!!!!IMG 3fe7d313e356c324a4825b4417424c95 V 1 IMG 152f37beef64d138e737824b74c74bbe V 1 IMG 668c22bc8fd4e5c26c50cae5ebb902e1 V 1 1 IMG 9004890b1a22dc7b5a98adfc306c97bc V 2 1 IMG b38f15dc72bc837efe5cbbe02c3dbe21 V 1