ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΔΡΩΜΕΝΟ: ΦΡΟΥΤΟΠΑΡΕΑ
Στα πλαίσια της υλοποίησης του προγράμματος αγωγής υγείας :ΤΡΕΦΟΜΑΙ ΥΓΙΕΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ,παρουσιάσαμε το θεατρικό δρώμενο¨φρουτοπαρέα”,τραγουδήσαμε και χορέψαμε με τα παιδάκια του Ειδικού Νηπιαγωγείου Πύργου που κάναμε συνεκπαίδευση.
Τα υπόλοιπα παιδάκια του Ειδικού Νηπιαγωγείου μας τίμησαν με την παρουσία τους.Σας ευχαριστούμε πολύ!!!!





