Στα πλαίσια των προετοιμασιών για τη λήξη του σχολικού έτους διακοσμήσαμε χάρτινες σακούλες με θέμα την υγιεινή διατροφή και δημιουργήσαμε τον δικό μας διάκοσμο για το θεατρικό δρώμενο “ΦΡΟΥΤΟΠΑΡΕΑ”.
Συμμετείχαμε με έργα ζωγραγικής των νηπίων στο σχολικό διαγωνισμό που διεξήγε η ετειρία ανακύκλωσης ελαστικών <<ecoelastika>>με θέμα:<<Τι γίνονται τα άχρηστα υλικά όταν τελειώσει η ζωή τους ;>>
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.