”Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΟΥ…”
Μια ξεχωριστή επίσκεψη: Η κυρία Καμηλοπάρδαλη μας «άνοιξε » τα μάτια!
Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης για την προώθηση της φιλαναγνωσίας« ΜΙΚΡΟΙ ΒΙΒΛΙΟΦΑΓΟΙ», είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στην τάξη μας μια αγαπημένη μητέρα. Σήμερα η κυρία Γωγώ επισκέφθηκε το σχολείο μας για να μας ταξιδέψει στον κόσμο του βιβλίου «Η καμηλοπάρδαλη που δεν έβλεπε καλά». Τα παιδιά παρακολούθησαν τις περιπέτειες της ψιλόλιγνης ηρωίδας που δυσκολευόταν να δει όσα συνέβαιναν γύρω της .Μέσα από την αφήγηση ,συζητήσαμε :
1.Την αξία της αποδοχής.
2.Τη σημασία της φιλίας και της αλληλοϋποστήριξης .
3.Το πόσο είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε τις δυσκολίες και να τολμάμε να βρούμε τις λύσεις τους (π.χ να φοράμε τα γυαλιά μας όταν τα χρειαζόμαστε ,να περπατάμε με πατερίτσες ή να φοράμε ένα τεχνητό μέλος όταν κρίνεται απαραίτητο).
Στο τέλος της επίσκεψης οι μικροί μαθητές δημιούργησαν ένα αναμνηστικό άλμπουμ με τίτλο «Πετάω…με τα βιβλία» και το πρόσφεραν στην κυρία Γωγώ που μας θύμισε ότι οι ιστορίες είναι πιο όμορφες όταν τις μοιραζόμαστε με ανθρώπους που αγαπάμε.
Ευχαριστούμε θερμά τη μαμά μας για την όμορφη επίσκεψη και το δώρο της ανάγνωσης!





































































